-
Проектний підхід до реалізації ділової стратегії підприємства
Розроблено методичні, управлінські й економічні підходи до процесів реалізації
ділової
стратегії
підприємства.
та доведено доцільність використання проектного підходу. За матеріалами фінансово-економічної та господарської діяльності підприємств галузі виробництва харчових продуктів, напоїв і тютюнових виробів Ченігівщини визначено залежність результатів діяльності підприємств від рівня впровадження інвестиційних проектів. Запропоновано методику реалізації стратегії
підприємства.
на базі проектного підходу. Для управління відхиленнями у процесі впровадження
ділової
стратегії розроблено векторну модель реалізації проекту. Обгрунтовано програму оцінювання конкурентоспроможності
підприємства.
для визначення ефективності виконання стратегії.
-
Оцінка ділової активності та механізм забезпечення результативної діяльності підприємств (на прикладі підприємств машинобудування)
Обгрунтовано необхідність створення механізму забезпечення результативної діяльності підприємств, функціонування якого можливе лише на основі постійної та тісної взаємодії його складових (блоків). Розроблено систему комплексної оцінки ефективності використання фінансово-виробничих ресурсів, що грунтується на принциповому підході до ресурсів суб'єкта господарювання шляхом визначення рівня його
ділової
активності
. Запропоновано удосконалену систему показників комплексної оцінки ефективності використання фінансово-виробничих ресурсів суб'єкта господарювання, а також розроблено методику аналізу та контролю, провідні шляхи та напрями їх реалізації щодо раціоналізації рівнів
ділової
активності
. Використання запропонованих систем механізму забезпечення результативної діяльності підприємств шляхом їх взаємозв'язку та взаємодії у підсумку сприятиме поліпшенню діяльності суб'єктів господарювання.
-
Методологічні засади статистичного моніторингу ділової активності підприємств
Запропоновано новий науковий зміст понять "статистичний моніторинг" і "система статистичного моніторингу". Обгрунтовано місце та роль системи статистичного моніторингу
ділової
активності
підприємств у державній статистиці. Відзначено, що кон'юнктурні обстеження є елементом інформаційного забезпечення для цієї системи. Обгрунтовано програмно-методологічні й організаційні засади проведення кон'юнктурних обстежень, зокрема систему показників, організаційну схему, методичні аспекти формування та підтримки панелі респондентів. Запропоновано механізми контролю якості вхідної інформації у системі статистичного моніторингу, процедури заповнення пропущених даних. Визначено системи ваг для формування узагальненої інформації. Розроблено засади системного підходу до дослідження потреб користувачів і респондентів українських кон'юнктурних обстежень. Створено моделі розрахунів певних видів синтетичних (комбінаційних) індикаторів. Розроблено засади їх використання для проведення дослідження макроекономічних тенденцій. Запропоновано механізм ранжування окремих підприємств або їх груп на підставі спеціальних індикаторів. Доведено можливість застосування кон'юнктурних обстежень для статистичного моніторингу певних аспектів діяльності підприємств, а саме: корпоративного управління, конкурентного середовища, інвестиційної, інноваційної
активності
та тіньової економічної діяльності.
-
Аналіз дяльністі товариства з обмеженою відповідальністю “Анвіко” (практика)
1) Валюта балансу
2)Коефіцієнт зміни виручки від реалізації
3)Коефіцієнт зростання прибутку від реалізації продукції
4)Розрахунок коефіцієнту балансового прибутку
5.
Аналіз
джерел фінансування капіталу
6. Вивчення складу і структури кредиторської заборгованості.
7.
Аналіз
активів балансу
8.
Аналіз
дебіторської заборгованості
9.
Аналіз
оборотності дебіторської заборгованості
10.
Аналіз
показників, що характеризують фінансову та ринкову стійкість
підприємства.
br />
12.
Аналіз
порогу рентабельності й запасу фінансової стійкості
підприємства.
за звітний період
13. Оцінка ліквідності балансу.
14. Оцінка платоспроможності і ліквідності
підприємства.
br />
16.
Аналіз
ефективності використання капіталу
17.
Аналіз
оборотності та тривалості обороту капіталу.
18. Оцінка
ділової
активності
підприємства.
br />
19.
Аналіз
рентабельності.
20. Оцінка інвестиційної привабливості підприємства
-
Інвестиційна політика підприємства туристичного сервісу
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні аспекти формування інвестиційної політики
підприємства.
туристичного сервісу 5
1.1. Поняття, сутність та види інвестицій 5
1.2.
Аналіз
нормативної бази та спеціальної літератури за темою дослідження 9
1.3. Особливості формування інвестиційної політики підприємств туристичного сервісу 12
2. Загальна характеристика туристичного
підприємства.
та його інвестиційної політики 17
2.1. Організаційно-економічна характеристика
підприємства.
17
2.2.
Аналіз
фінансового стану
підприємства.
20
2.3.
Аналіз
внутрішнього та зовнішнього середовища
підприємства.
як передумова формування його інвестиційної політики 22
3. Перспективні напрямки інвестування для
підприємства.
27
3.1. Обґрунтування напрямків інвестування 27
3.2.
Аналіз
ефективності інвестиційного проекту 29
3.3. Вдосконалення методики інвестиційного планування за рахунок впровадження інформаційних систем 35
Висновки 44
Література 46
Додаток Б. Показники ліквідності, платоспроможності,
ділової
активності
і рентабельності ЗАТ ТФ „....” в 2001-2003 рр. 52
-
Аналіз грошових потоків підприємства
ВСТУП 3
I. Теоретичні основи аналізу грошових потоків
підприємства.
6
1.1. Сутність та класифікація грошових потоків
підприємства.
6
1.2. Фактори, що визначають обсяг та структуру грошових потоків
підприємства.
11
1.3. Методичні підходи до аналізу грошових потоків
підприємства.
16
2.
Аналіз
стану та структури грошових потоків в динаміці 35
2.1
Аналіз
обсягу та структури грошових потоків в динаміці 35
2.2
Аналіз
рівномірності, синхронності та збалансованості грошових потоків
підприємства.
40
2.3.
Аналіз
ефективності управління грошовими потоками
підприємства.
45
3. Шляхи покращення стану грошових потоків
підприємства.
50
Висновки та пропозиції 56
Перелік використаної літератури 59
Додатки 61
Додаток А. Рух грошових коштів в процесі господарської діяльності
підприємства.
61
Додаток Б. Основні звітні показники
підприємства.
за 2001-2004 рр. 62
-
Розробка фінансової стратегії підприємства
Вступ 2
1. Види та напрями здійснення фінансової стратегії на підприємстві 4
2. Загальна оцінка фінансового стану
підприємства.
за 2003-2004 роки 7
2.1.
Аналіз
майнового стану та
ділової
активності
і ефективності господарювання
підприємства.
7
2.2. Оцінка ліквідності балансу та показників ліквідності і платоспроможності
підприємства.
17
2.3.
Аналіз
фінансової стійкості 22
3. Формування основних напрямків фінансової стратегії
підприємства.
у наступному періоді 24
Висновки і пропозиції 30
Список використаних джерел 32
Додаток А. Основні звітні дані АТ «КПМК-2» за 2001-2004 рр. 35
Додаток Б. Матриці БКГ СГО АТ „Київська пересувна механізована колона №2” у сфері будівництва і архітектури 36
-
Аналіз планування залучення позикових коштів підприємства
Вступ 3
1.1. Сутність та класифікація позикових коштів
підприємства.
5
1.2. Фактори, що визначають потребу
підприємства.
в позиковому капіталі 9
1.3. Методи аналізу позикових коштів
підприємства.
11
Зміна доходів на одну акцію 11
1.4. Методичні підходи до обґрунтування потреби
підприємства.
в позикових коштах 13
2.1.
Аналіз
складу та структури позикового капіталу
підприємства.
15
Таблиця 2.2 16
Таблиця 2.3 17
2.2.
Аналіз
ефективності залучення позикових коштів 17
2.3.
Аналіз
ефективності використання позикових коштів 19
3.1. Планування активів
підприємства.
21
Таблиця 3.1 21
Агрегований баланс для аналізу ліквідності
підприємства.
тис. грн. 21
3.2. Планування позикового капіталу
підприємства.
25
Таблиця 2 32
Аналіз
складу та структури джерел коштів
підприємства.
(Баланс
підприємства.
- Форма 1) 32
-
Цивільно-правовий механізм захисту права на недоторканність ділової репутації
Досліджено актуальні проблеми формування та реалізації цивільно-правового механізму захисту права на недоторканність
ділової
репутації та його доктринального тлумачення. Висвітлено історію становлення та розвитку, визначено зміст і суттєві ознаки права на недоторканність
ділової
репутації. Наведено результати порівняльного аналізу законодавства України, Росії та Білорусії, що регулює захист права на недоторканність
ділової
репутації та практики його застосування. Запропоновано суб'єктивне й об'єктивне визначення поняття "ділова репутація". Охарактеризовано суб'єкти, що мають право на її захист, здійснено розмежування понять "репутація", "гудвіл", "реноме", "престиж". Комплексно досліджено цивільно-правові проблеми захисту права на недоторканність
ділової
репутації, юрисдикційної та неюрисдикційної форм захисту. Проаналізовано загальні та спеціальні способи захисту права на недоторканність
ділової
репутації. Наведено пропозиції щодо удосконалення законодавства про захист права на недоторканність
ділової
репутації.