|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Методика розслідування злочинців у сфері виготовлення та обігу платіжних карток Досліджено проблеми формування засад методики розслідування злочинів у сфері виготовлення й обігу платіжних карток. Виділено та досліджено елементи криміналістичної характеристики цього виду злочинів: спосіб злочину, обстановку, місце та час його вчинення, типові сліди злочину, особу злочинця). Досліджено особливості початкового етапу розслідування цих злочинних проявів, а саме: організацію роботи слідчих і оперативних підрозділів, типові слідчі ситуації та напрями їх розв'язання, коло невідкладних першочергових слідчих дій і специфіку тактики їх проведення, форми взаємодії слідчого з оперативними підрозділами, працівниками банківських установ, контрольних служб і з правоохоронними органами іноземних держав під час розслідування злочинів у сфері виготовлення й обігу платіжних карток. Розглянуто особливості та наведено рекомендації щодо проведення певних слідчих дій - слідчого огляду, допиту, обшуку та виїмки, судових експертиз. Пластикові картки: організація розрахунків та напрямки їх удосконаленняВступ 2
Розділ 1. Основи організації та механізм здійснення операцій із застосуванням банківських платіжних карток 5
1.1 Сутність і види платіжних карток 5
1.2 Правове регулювання організації розрахунків з використанням пластикових карток в Україні 18
1.3 Характеристика міжнародних та національних платіжних систем 27
Розділ 2. Організація розрахунків з використанням пластикових карток на прикладі 53
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика банку 53
2.2 Характеристика послуг банку з емісії та обслуговування пластикових карток 56
2.3 Організація розрахунків з використанням пластикових карток в банку 74
Розділ 3. Перспективи розвитку ринку банківських платіжних карток в Україні 86
3.1 Удосконалення операцій банку із застосуванням банківських платіжних карток 86
3.2 Перспективи розвитку українського ринку банківських платіжних карток 97
Висновки 106
Список використаних джерел 111
Додаток А Локальні карткові проекти українських банків 117
Додаток Б. Основні показники діяльності КБ „” за 2003-2004 рр. 119
Банківське обслуговування фізичних осіб та напрямки його вдосконаленняВступ 3
Розділ 1. Основи організації та механізм банківського обслуговування фізичних осіб 6
1.1 Сутність та напрямки банківського обслуговування фізичних осіб 6
1.2 Класифікація послуг які надаються населенню банками 8
1.3 Правове регулювання та механізм здійснення основних банківських операцій які надаються фізичним особам в Україні 14
1.3.1 Відкриття рахунків фізичним особам 22
1.3.2 Оформлення, видача та обслуговування платіжних карток фізичних осіб 27
1.3.3 Касові операції 33
1.3.4 Валюто-обмінні операції 36
1.3.5 Переказ грошових коштів 44
1.3.6 Прийом депозитів та надання кредитів фізичним особам 47
1.3.7 Прийом платежів 53
Розділ 2. Аналіз банківського обслуговування фізичних осіб на прикладі ВАТ „...” 55
2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика банку 55
2.2 Характеристика послуг, які надаються банком фізичним особам 72
2.2.1 Депозити 76
2.2.2 Відкриття та обслуговування поточних рахунків фізичних осіб 81
2.2.3 Емісія та обслуговування платіжних карток 82
2.2.4 Прискорені грошові перекази "Маніграм" 84
2.2.5 Подорожні чеки 88
2.2.6 Банківські метали 91
2.2.7 Послуги депозитного сховища 91
2.2.8 Валюто-обмінні операції 93
2.2.9 Лізинг автомобілів 93
2.2.10 Обслуговування кредитів, позик, поворотної фінансової допомоги в іноземній валюті, залучених резидентами від нерезидентів 95
2.2.11 Касові операції 98
Розділ 3. Напрямки вдосконалення банківського обслуговування населення та впровадження нових банківських продуктів 99
3.1 Розвиток ринку банківських послуг на сучасному етапі 99
3.2. Вдосконалення якості банківського обслуговування населення у ВАТ “...” 104
Висновки 111
Список використаних джерел 113
Додаток А. Порядок визначення ідентифікаційних номерів платіжних карток і присвоєння ідентифікаційних номерів емітента внутрішньодержавних платіжних систем 120
Додаток Б. Процентні ставки за зовнішніми запозиченнями резидентів 121
Додаток В. Заява на видачу готівки 122
Додаток Г. Заява на переказ готівки 123
Етикет візитних карток
1. Історія виникнення виникнення візитних карток 3
2. Правила оформлення візитних карток 4
3. Види візитних карток 6
3.1. Стандартна візитна картка. 6
3.2. Особиста візитна картка 6
3.3. Ділові візитні картки 7
3.4. Візитна картка для спеціальних і представницьких потреб. 8
3.5. Візитна картка фірми. 9
4. Етика ділового спілкування 10
Список використаної літератури 14
Експериментально-клінічне обгрунтування застосування аутофібринової клейової композиції при реконструктивно-відновних операціях на вусі Дисертація присвячена проблемі обгрунтування застосування полімерів фібрину при реконструктивно-відновних операціях на вусі у хворих на хронічний гнійний середній отит. Вперше розроблений склад, методика отримання та застосування в клініці при реконструктивно-відновних операціях на вусі клейової композиції з крові пацієнта. Вивчені її біохімічні, мікробіологічні та адгезивні властивості. Введені до композиції антибіотик та лізоцим зберігають свою активність, не порушуючи властивостей основи композиції (фібриногену і тромбіну). Доведено, що стерилізація композиції гама-опроміненням не порушує її основних властивостей. В експерименті на піддослідних тваринах доведено, що морфологічні процеси відновлення барабанної перетинки із застосуванням АФКК проходять у більш ранні терміни, ніж у контролі. Клінічні дослідження, проведені при лікуванні 164 хворих на хронічний гнійний середній отит, дозволили встановити, що результати операцій із застосуванням АФКК та фібринового клею "Tissucol" кращі, ніж у контрольній групі спостережень. Застосування фібринових полімерів дозволило зменшити ризик післяопераційних ускладнень, забезпечити більш стійкі морфологічні та функціональні результати у віддаленому періоді після реконструктивно-відновних операцій на вусі. Маркетинг банківських послуг Уточнено поняття "банківська послуга", "банківська операція", "банківський продукт". Сформульовано критерії та запропоновано вдосконалену багаторівневу класифікацію банківських послуг з урахуванням їх зв'язку з банківськими операціями та банківськими продуктами. Обгрунтовано необхідність виділення в структурі життєвого циклу етапу "зародження ідеї про нову банківську послугу". Запропоновано та апробовано методику прогнозування ємності ринку банківських послуг з використанням методів екстраполяційного прогнозування. Розроблено методику проведення маркетингу нових банківських послуг на прикладі пластикових карток, яка враховує основні етапи маркетингового комплексу та результати оцінки ефективності основних маркетингових заходів щодо просування послуг. Запропоновано методичне забезпечення вибору маркетингових інструментів за допомогою матриці доцільності використання зазначеного інструментарію і тактичних засобів просування банківських послуг залежно від стадії життєвого циклу. Моделювання системи електронних банківських послуг Досліджено теоретичні засади банківської діяльності, зокрема, розкрито суть електронних банківських послуг, визначено їх місце та роль у фінансовій системі країни. Проаналізовано основні групи операцій, що виконуються комерційними банками, можливості вдосконалення їх виконання завдяки банківським електронним технологіям, які мають складати систему електронних послуг комерційного банку. Вивчено сучасний розвиток платіжних карток в Україні, визначено перспективи його розвитку та вдосконалення на базі розробки нових видів послуг та інтеграції необхідних технологій у вже існуючі банківські комп'ютерні автоматизовані системи. Вивчено сучасну практику надання електронних послуг та запропоновано шляхи вдосконалення механізмів електронних платежів і організації банківської діяльності за умов використання технічних засобів. Створено концептуальну модель моніторингу процесу надання електронних послуг, первинні дані якого можуть бути використані у програмах управління ризиками, до яких запропоновано зарахувати специфічні ризики, взаємопов'язані з використанням електронних засобів під час надання банківських послуг та у процесі традиційної банківської діяльності. З використанням методів економіко-математичного моделювання розв'язано задачі оптимізації та підвищення ефективності електронних послуг банку, що може бути використано під час прийняття управлінських рішень. Відзначено, що одержані результати дослідження сприяють розвитку теорії банківської справи, формуванню технологій здійснення електронної комерції та розширення спектра банківських послуг. Ринок роздрібних банківських послуг: особливості формування та перспективи розвитку в Україні Обгрунтовано теоретичні засади функціонування ринку роздрібних банківських послуг та визначено шляхи удосконалення банківської діяльності у сфері роздрібного обслуговування клієнтів. Розглянуто теоретичні засади організації ринку даних послуг. Обгрунтовано суть функції фінансового посередництва банків як узагальнювальної, а також трансформаційної як її підфункції. Сформовано основні підходи до визначення банківської послуги, банківського продукту, банківської операції. Здійснено класифікацію банківських послуг на оптові та роздрібні. Запропоновано трактування роздрібної банківської послуги. Обгрунтовано визначення ринку роздрібних банківських послуг. Наведено основні критерії його класифікації, інституційні та структурні засади функціонування. Проаналізовано сучасний стан і сформульовано практичні рекомендації щодо вдосконалення механізму реалізації основних видів роздрібних банківських послуг в Україні. Запропоновано формування стратегії діяльності банків на роздрібному ринку як цілісної концепції політики банку на цьому ринку. Висвітлено можливі напрямки оптмізації політики комерційних банків у сфері роздрібного обслуговування клієнтів. Теоретичні проблеми банківських правочинів Проведено грунтовне дослідження теоретичних та практичних проблем регулювання банківських правочинів, що реалізуються під час надання фінансових послуг. Представлено результати комплексного наукового аналізу дискусійних питань щодо визначення сутності банківських правочинів та їх юридичної природи. Розглянуто існуючі та розроблено нові цивілістичні конструкції та пов'язані з ними правові категорії, що застосовуються у банківських правовідносинах. Обгрунтовано приватно-правову теорію банківських правочинів у системі зобов'язального права цивільно-правової науки. Сформульовано визначення понять банку, грошей, цінних паперів як об'єктів банківських правочинів, розкрито сутність банківських процентів. Здійснено класифікацію та з'ясовано місце банківських у системі цивільних правочинів. Досліджено предмет та підстави виникнення грошового зобов'язання у банківських правовідносинах.
|