-
Облік і аудит готової продукції та її фінансових результатів від реалізації (на прикладі малих металопереробних підприємств України)
Розроблено модель з обліку
продукції
у магазинах малих підприємств, що дає можливість збільшити обсяги
реалізації
готової
продукції
. Розроблено і запропоновано методику формування та відображення у бухгалтерському обліку
готової
продукції
під час зберігання та її
реалізації
у малих підприємствах з введенням субрахунків до рахунку 26 "Готова продукція". Запропоновано зміни щодо обліку
готової
продукції
на складах малих підприємств. Виділено до окремого виду аудиторської інформації систему нормативно-правового забезпечення аудиту. Розвинуто методику проведення внутрішнього аудиту
готової
продукції
та фінансових результатів від її
реалізації
з метою підтвердження звітності малого підприємства, а також визначення рентабельних видів
продукції
. Удосконалено класифікацію виробничих запасів, складовою частиною яких є готова продукція. Наведено методи оцінки виробничих запасів у малих металопереробних підприємствах. Запропоновано поняття "фінансовий результат" відповідно до стандартів бухгалтерського обліку. Уточнено первинний облік
готової
продукції
та форми бухгатерських реєстрів з цього обліку на малих підприємствах, а також показники доходів і витрат, взаємопов'язаних з виробництвом і реалізацією
готової
продукції
. Розглянуто основні завдання внутрішнього аудиту, які можна застосовувати до малих та інших підприємств.
-
Трансформація процесів управління реалізації готової продукції в умовах переходу до ринку
Проаналізовано тенденції у світовій економіці та ситуації в Україні, сформульовано задачі вітчизняних підприємств щодо поліпшення розподілу та збуту
продукції
, відповідної ринковим умовам господарювання. Висвітлено основні напрямки трансформації підходів до взаємозв'язку виробничо-збутових функцій підприємств. За допомогою системного та маркетингового підходів визначено основні шляхи удосконалення системи управління процесом
реалізації
продукції
, що призводить у відповідність внутрішнє середовище підприємства із зовнішнім. Досліджено основні фактори, що впливають на збут
готової
продукції
з боку внутрішнього та зовнішнього середовищ. Розглянуто теоретичні аспекти підвищення ефективності процесу
реалізації
готової
продукції
. Розроблено комплекс рекомендацій організаційного характеру щодо забезпечення необхідної ефективності збуту.
-
Облік виробництва і реалізації (раціоналізації) продуктів і товарів”
ПЛАН
ВСТУП 3
1. Коротка техніко-економічна характеристика підприємства. 5
2. Методичні основи організації бухгалтерського обліку. 6
2.1. Документальне оформлення надходження сировини і продуктів на виробництво 7
2.2. Документальне оформлення відпуску і
реалізації
готової
продукції
виробництва 11
2.3. Синтетичний облік і аналітичний облік руху операцій виробництва 13
2.4. Звітність матеріально відповідальних осіб виробництва при використанні продуктів і
реалізації
готової
продукції
25
2.5. Синтетичний облік
реалізації
продукції
і оцінка готових виробів за цінами продажу згідно П(С)БО 9 “Запаси” 28
3. Дослідження методології організації бухгалтерського обліку на МП “Пекар” з обліку виробництва і
реалізації
продукції
і товарів 30
Висновки 34
Додатки 37
-
Облік витрат підприємства і калькуляція собівартості готової продукції
Зміст
Розділ 1.
Облік
витрат підприємства і калькуляція собівартості
готової
продукції
3
Розділ 2. Вихідні дані до задачі. 17
Розділ 3. Розв’язок задачі 28
Розділ 4. Аналіз ліквідності підприємства 52
Список використаних джерел 53
-
ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску
готової
продукції
та визначення її собівартості 6
1.1. Собівартість
продукції
: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість
готової
продукції
6
1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку
готової
продукції
та визначення її собівартості 11
2. Організація бухгалтерського обліку випуску
готової
продукції
на підприємстві ТОВ„ ...” 16
2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16
2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск
готової
продукції
24
2.3.
Облік
витрат на виготовлення та випуск
готової
продукції
28
2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 30
3. Удосконалення обліку випуску
готової
продукції
та формування її собівартості на підприємстві ТОВ„ ...” 34
3.1. Порівняльна характеристика П(С)БО та МСФЗ 35
3.2. Удосконалення обліку випуску
готової
продукції
та формування її собівартості на підприємстві 38
Висновки та пропозиції 39
Список використаної літератури 40
Додатки
-
ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску
готової
продукції
та визначення її собівартості 6
1.1. Собівартість
продукції
: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість
готової
продукції
6
1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку
готової
продукції
та визначення її собівартості 11
2. Організація бухгалтерського обліку випуску
готової
продукції
на підприємстві " Новоселицька харчосмакова фабрика " 16
2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16
2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск
готової
продукції
24
2.3.
Облік
витрат на виготовлення та випуск
готової
продукції
28
2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 31
3. Удосконалення обліку випуску
готової
продукції
та формування її собівартості на підприємстві 38
Висновки та пропозиції 41
Список використаної літератури 45
ДОДАТОК А 49
ДОДАТОК Б 53
ДОДАТОК В 54
ДОДАТОК Г 55
ДОДАТОК Д 56
ДОДАТОК Е 65
-
ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску
готової
продукції
та визначення її собівартості 6
1.1. Собівартість
продукції
: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість
готової
продукції
6
1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку
готової
продукції
та визначення її собівартості 11
2. Організація бухгалтерського обліку випуску
готової
продукції
на підприємстві " Новоселицька харчосмакова фабрика " 16
2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16
2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск
готової
продукції
24
2.3.
Облік
витрат на виготовлення та випуск
готової
продукції
28
2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 31
3. Удосконалення обліку випуску
готової
продукції
та формування її собівартості на підприємстві 38
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 54
ДОДАТОК А 58
ДОДАТОК Б 62
ДОДАТОК В 63
ДОДАТОК Г 64
ДОДАТОК Д 65
ДОДАТОК Е 74
-
Облік та аудит виробництва і реалізації продукції садівництва
Досліджено теоретичні питання, нові методологічні підходи та практичні рекомендації щодо вдосконалення обліку й аудиту виробництва і
реалізації
продукції
садівництва. Розглянуто основні методологічні засади побудови обліку виробництва та
реалізації
плодоягідної
продукції
, висловлено пропозиції щодо їх вдосконалення. Обгрунтовано необхідність обліку витрат на виробництво
продукції
садівництва та розроблено методику визначення її собівартості в системі внутрішньогосподарського обліку за повними витратами. Удосконалено методику калькуляції плодоягідної
продукції
в спеціалізованих і неспеціалізованих господарствах. Запропоновано порядок обліку та оцінки втрат
продукції
садівництва під час її зберігання, транспортування та
реалізації
. Розроблено методику аудиту виробництва
продукції
садівництва, а також методику проведення аудиту
реалізації
плодоягідної
продукції
за основними каналами її збуту.
-
Моделювання і оптимізація поставок ресурсів і готової продукції в умовах нерівномірності роботи транспорту
Розроблено уніфіковану загальну систему моделювання промислового підприємства у вигляді багатофазної системи збереження багатономенклатурних запасів. Розглянуто теорію мережкових структур збереження запасів. Визначено умови існування сталого режиму роботи підприємства у разі часткових припущень, що стосуються продуктивності технологічних ліній та процесу споживання
готової
продукції
. Розроблено модель стохастичної транспортної задачі на підставі теорії управління запасами та здійснено її якісний і кількісний аналіз. Досліджено вплив випадкового коливання попиту на готову продукцію підприємства, інтенсивність процесів постачання та виробництва. У межах єдиної економіко-математичної моделі підприємства проаналізовано процеси постачання та розподілу
готової
продукції
у логістичній мережі.