От партнеров


Заказать работу


От партнеров


Счетчики

На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...

Статистика наиболее популярных поисковых запросов ...
Разделрефераты курсовые дипломные для скачивания
Короткое описание. Визначте завдання та гіпотези маркетингово дослідження, мета якого визначити ставлення споживачів до торгової марки „НОРД”
Подробное описаниеРасширение файла: zip
Размер документа: 33 кб.
Описание:
Добавлено2009-04-12 17:58:34

Смотрите также:
  • Інноваційний потенціал торгової марки підприємства

  • Торгова марка як носій інформації на упаковці

  • Основні тенденції розвитку торгової марки в Україні другої половини ХХ - початку ХХІ ст.

  • Основні тенденції розвитку торгової марки в сучасній україні. Використання національних мотивів

  • Розробка гіпотези ринкової та конкурентної стратегії для соків та сокосодержачої продукції ДП "БКС-Соки" на основі дослідження факторів макро- та мікросередовища ринкової середи”

  • Товарна стратегія підприємства на прикладі стратегії марки

  • Бізнес-план торгової точки

  • Управління конкурентним потенціалом торговельної марки

  • Визначте функцію герундію.

© 2007-2019