-
Економіко-математичне моделювання задачі формування асортименту супермаркету у розрізі товарних груп
Розглянуто питання удосконалення існуючих моделей і методів формування
асортименту
товарів
супермаркету та розробки комплексу моделей і методик, застосування яких допомагає підвищити ефективність рішень, що приймаються під час формування
асортименту
супермаркету. Проаналізовано теоретичні аспекти формування
асортименту
товарів
супермаркету, а також систематизовані математичні моделі та методики формування
асортименту
роздрібних торгових підприємств. Доведено, що існуючі моделі формування
асортименту
товарів
супермаркету не враховують багатоозначну природу ефективності продажу товарних позицій супермаркету. Розроблено логіко-множинну модель для одержання найбільш збалансованої оцінки ефективності продажу позицій по товарній групі, а також методику формування
асортименту
товарної групи для вироблення рішень по
асортименту
товарів
. Наведено статистичний критерій V-Крамера для обліку впливу структури атрибутів товарної групи на очікування покупців. Запропоновано використовувати еволюційне планування по оптимізації структури викладки
асортименту
товарної групи. Викладено методику адаптаційної оптимізації на рівні секторів ефективності продажу по товарній групі.
-
Облік, аналіз та аудит наявності і руху товарів у торгівлі
ВСТУП 6
Розділ 1. Теоретичні та методичні основи обліку, аналізу та аудиту наявності і руху
товарів
у торгівлі 10
1.1. Економічна сутність товарних ресурсів 10
1.2. Методичні основи обліку наявності і руху
товарів
у торгівлі 20
1.3. Аудит та аналіз наявності і руху
товарів
в системі управління торгівельним підприємством 29
Розділ 2. Організація і методика обліку наявності і руху
товарів
у торгівлі (на базі ТОВ «...») 34
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 34
2.2. Організація обліку наявності і руху
товарів
на
підприємстві
39
2.3. Методика обліку наявності і руху
товарів
на
підприємстві
47
Розділ 3. Економічний аналіз і аудит наявності і руху
товарів
на
підприємстві
77
3.1 Інформаційна база та методика аналізу наявності і руху
товарів
на
підприємстві
77
3.2. Загальний та факторний аналіз наявності і руху
товарів
на
підприємстві
81
3.3. Методика аудиту наявності і руху
товарів
на
підприємстві
92
3.4. Напрямки удосконалення методики обліку, аналізу та аудиту наявності і руху
товарів
в торгівлі в умовах застосування сучасних комп’ютерних технологій 101
ВИСНОВКИ 109
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 114
ДОДАТКИ 121
Додаток А 121
Додаток Б 123
Додаток В 126
Додаток Г 128
Додаток Д 129
Додаток Ж 130
Додаток З 132
Додаток І 135
Додаток К 136
Додаток Л 139
Додаток М 141
Додаток Н 142
Додаток О 144
-
Облік товарів (на прикладі ТОВ “Антарес”)
Вступ 3
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ТОВ “Антарес” 4
1.1. Історична довідка про підприємство 4
1.2. Основні показники роботи підприємства і висновки щодо роботи підприємства 8
2. Бухгалтерський облік
товарів
на
підприємстві
10
2.1. Нормативно-законодавча база, що регулює облік
товарів
10
2.2. Теоретичні основи обліку
товарів
12
2.3.Організація обліку
товарів
на
підприємстві
15
Висновок 21
Використана література 23
Додатки 24
-
Порівняльна характеристика асортименту мікрокалькуляторів вітчизняного та закордонного виробництва
Вступ 3
1. Товарознавча оцінка
асортименту
мікрокалькуляторів 4
2. Аналіз закономірності формування
асортименту
мікрокалькуляторів у магазині 15
3. Аналіз структури
асортименту
, який одержують від різних постачальників 16
4. Вимоги до якості та зберігання мікрокалькуляторів 17
Висновки та пропозиції 23
Список літератури 24
-
Економічні основи формування ринку екологічних товарів
Поглиблено теоретико-методичні засади економічного управління формуванням ринку екологічних
товарів
з метою екологізації економіки та підвищення рівня екологічної безпеки країни. Набули подальшого розвитку теоретичні основи економічного регулювання ринку екологічних
товарів
шляхом перерозподілу коштів між виробниками
товарів
різного ступеня екологічності. Удосконалено та обгрунтовано підходи до економічної оцінки й оптимізації витрат на регулювальні заходи, зокрема, субсидування екологічних
товарів
на етапах їх просування на ринку. Розроблено методичні засади з метою урахування еколого-економічних інтересів суб'єктів ринку екологічних
товарів
, оцінки надійності та ризику взаємодії з ними виробника екологічних
товарів
, що дозволяє оптимізувати вибір варіантів формування ринку екологічних
товарів
.
-
Удосконалення планування товарного асортименту предметів споживання
Показано відмінність предметів споживання від інших видів продукції, властивість товарного
асортименту
предметів споживання - значної широти і більш високої потреби у відновленні. Розкрито зміст етапів процесу прийняття управлінських рішень стосовно формування товарного
асортименту
предметів споживання за складом і структурою. Розглянуто способи подання та прогнозування попиту як визначального чинника формування товарного
асортименту
предметів споживання. Доведено доцільність обгрунтування обсягів пропозиції товарного
асортименту
не безпосередньою диференціацією споживчих переваг, а використанням сполучення прийомів цінової дискримінації. Проаналізовано моделі та методи планування товарного
асортименту
, виявлено пріоритетні напрямки їх удосконалення. Розроблено метод ортогональних шкал, за яким запропоновано проводити аналіз товару як сукупність характеристик якості. Наведено метод портфельного аналізу та планування товарного
асортименту
предметів споживання, одержаний завдяки адаптації сучасної фінансової портфельної теорії до умов формування товарного
асортименту
предметів споживання.
-
Формування маркетингової системи взаємодії на ринку лакофарбових товарів
Розглянуто питання формування маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових
товарів
. Обгрунтовано концептуальний підхід щодо визначення сутності маркетингу відносин. Розкрито зміст маркетингової системи взаємодії, досліджено особливості її формування. Проаналізовано вітчизняний досвід утворення маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових
товарів
, зокрема, здійснено їх ідентифікацію та визначено структуру. Проведено діагностику процесу формування маркетингових систем взаємодії відповідно до встановлених критеріїв партнерських відносин (взаємної зацікавленості у співробітництві та взаємної підтримки ринкових суб'єктів). Виконано стратегічний моніторинг факторів формування маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових
товарів
. Розроблено науково-методичний підхід щодо вибору стратегій маркетингу відносин виробників лакофарбових
товарів
. Обгрунтовано організаційну структуру маркетингової системи взаємодії. Розроблено комплекс показників визначення рівня взаємовідносин у процесі формування маркетингової системи взаємодії. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації маркетингових систем взаємодії на ринку лакофарбових
товарів
, які впроваджено на підприємствах ГФ ТОВ "Поліфарб" та ТОВ "Стиролхімпобут".
-
Управління асортиментом та якістю товарів та послуг
Вступ 3
1. Основна частина 5
1.1. Теоретичне обгрунтування 5
1.1.1. Поняття процесу управління 5
1.1.2. Етапи управління 8
1.1.3. Основні принципи систем управління якістю 10
1.1.4. Поняття про асортимент та порядок формування
асортименту
в магазині 11
1.1.5. Управління товарними запасами в магазині 14
1.1.6. Оцінка рівня якості продукції 16
1.1.7. Якість обслуговування покупців 19
1.2. Вітчизняний та закордонний досвід по процесу управління асортиментом та якістю
товарів
21
1.3. Характеристика торгового магазину “Еколан” 23
1.4.
Формування
асортименту
в магазині “Еколан” 29
1.5. Управління асортиментом в магазині “Еколан” 32
1.6. Управління якістю в магазині “Еколан” 33
2. Заключна частина 35
2.1. Висновки та пропозиції 35
2.2. Додатки 38
2.3. Література
-
Маркетингові дослідження ринку товарів для особистих селянських господарств
Розглянуто особливості процесу формування попиту на товари для особистих селянських господарств. Встановлено чинники, які впливають на рішення споживача щодо здійснення покупки даних
товарів
, проведено їх економічний аналіз та структуризацію. Досліджено можливість задоволення потреб споживачів за допомогою спеціалізованих торговельних підприємств. Запропоновано алгоритм маркетингових досліджень ринку
товарів
для особистих селянських господарств, застосування якого сприяє ефективному формуванню їх оптимального
асортименту
. Досліджено вимоги споживачів щодо функціональних, економічних, психофізіологічних, соціальних та естетичних характеристик
товарів
для особистих селянських господарств. Визначено чинники мотивації праці на земельних ділянках (володіння власністю, самозабезпечення сільськогосподарською продукцією та можливість єднання з природою).