-
Звіт з практики (Шахта)
1.
Загальна
характеристика
об’єкта дослідження 3
2. Аналіз фінансової діяльності
підприємства
5
3. Джерела фінансового забезпечення
підприємства
фінансовими ресурсами 15
4. Аналіз формування фінансових ресурсів шахти 19
5. Фінансова
звіт
ність
підприємства
23
5.1. Баланс на 31 Грудня, 2002 р. 23
5.2. Звіт про фінансові результати за 2002 рік 25
5.3. Звіт про рух грошових коштів за 2002 рік 26
5.4. Звіт про власний капітал за 2002 рік 28
5.5. Звіт про випуск, реалізацію та обіг цінних паперів за 2002 рік 29
5.6. Примітки до фінансової
звіт
ності за 2002 рік 32
Додаток А. Агреговані
звіт
ні дані
підприємства
за 1999-2002 рр. 39
Додаток Б. Методика розрахунку показників фінансового стану
підприємства
42
Показники фінансової стійкості
підприємства
і структури капіталу 42
Показники ліквідності та платоспроможності 43
Показники ділової активності 44
Показники рентабельності
підприємства
45
-
Характеристика діяльності комерційного банку АТ „...” (звіт з практики)
1.
Загальна
характеристика
об’єкта дослідження 2
2. Основні показники діяльності банка 8
3. Перспективні напрямки розвитку взаємовідносин між банком та клієнтами 12
Література 16
Додаток А. Річний
звіт
АТ „” за 2002-2003 рр. 18
-
Суть і функції підприємства. Загальна характеристика фондової біржі
1. Суть і функції
підприємства
/ 2.
Загальна
характеристика
фондової біржі / Використана література
-
Загальна характеристика ЗАТ "Синега
ПЛАН
Вступна частина 3
Характеристика з об’єкту
практики
4
РОЗДІЛ 1.
Загальна
характеристика
ЗАТ "Синега" 5
1.1. Спеціалізація
підприємства
5
1.2. Цілі та задачі функціонування 7
РОЗДІЛ 2. Аналіз діяльності ЗАТ "Синега" 10
2.1. Вивчення структури управління підприємством 10
2.2. Персонал як елемент внутрішнього середовища організації 13
2.3. Загальний опис технологій, які використовує підприємство для виробництва продукції 17
2.4. Дослідження зовнішнього середовища 21
2.4.1. Споживачи продукції
підприємства
21
2.4.2. Конкурентне середовище
підприємства
22
2.4.3. Постачальники як один з факторів зовнішнього середовища 24
РОЗДІЛ 3. Дослідження іноваційної стратегії
підприємства
25
Висновки 29
Додаток 1 31
-
Звіт з практики
1. Вивчення характеристик
підприємства
3
2. Ознайомлення з бізнес-планом
підприємства
6
3. Вивчення й аналіз організаційної структури управління підприємством 12
4. Дослідження системи менеджменту
підприємства
13
5. Проведення аналізу робочого дня керівника 16
6.Складання схем комунікаційних зв'язків між підрозділами
підприємства
17
7. Участь у проведенні засідань керівництва чи зборах колективу, прийняття управлінських рішень 20
8. Характеристика інформаційного забезпечення діяльності керівника (збирання і вивчення ділової інформації) 22
9. Ознайомлення з правовим забезпеченням управлінської діяльності
підприємства
24
Використана література 29
База
практики
- Приватне підприємство
-
Загальна характеристика торговельного підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Економічна частина 4
1.1.
Загальна
характеристика
торговельного
підприємства
4
1.2. Аналіз основних показників фінансово–господарської та комерційної діяльності
підприємства
13
1.3. Перспективи розвитку
підприємства
24
Розділ 2. Основна частина 26
2.1. Товарознавча оцінка асортименту санітарно-технічних виробів 26
2.2. Класифікація та кодування санітарно-технічних виробів 33
2.3. Товарознавча оцінка асортименту санітарно-технічні виробиі 37
2.4. Аналіз закономірності формування асортименту санітарно-технічних виробів у магазині 39
2.5. Аналіз структури асортименту, який одержують від різних постачальників 40
2.6. Вимоги до якості, зберігання санітарно-технічні виробиьних виробів та втрати продовольчих товарів в процесі товаропросування 41
2.7. Гарантії якості санітарно-технічних виробів, їх екологічна безпека 43
Висновки та пропозиції 47
Список літератури 48
-
Звіт з практики (КНЕУ)
1.
Загальна
характеристика
підприємства
3
2. Вивчення організації фінансової роботи на підприємстві. Структура та функції фінансових служб. Організація поточної фінансової, аналітичної та контрольної роботи 5
3. Управління грошовими потоками на підприємстві, які пов’язані з операційною, інвестиційною та фінансовою діяльністю 8
4. Управління формуванням прибутку. Формування результатів від операційної, інвестиційної та фінансової діяльності 12
5. Оподаткування
підприємства
. Нарахування та оплата податків та відрахувань у цільові державні фонди 17
6. Управління розподілом і використанням прибутку. Формування чистого прибутку
підприємства
. Використання чистого прибутку 19
7. Формування власного капіталу
підприємства
24
8. Управління оборотними активами: виробничими запасами, дебіторською заборгованістю, грошовими активами 27
9. Діяльність
підприємства
щодо залучення позичкового капіталу. 30
10. Управління кредиторською заборгованістю. Вивчення складу і структури кредиторської заборгованості в динаміці, фактори, що впливають на кредиторську заборгованість та шляхи їх скорочення. 33
11. Управління інвестиційною діяльністю
підприємства
. 35
12. Аналіз фінансового стану
підприємства
37
13. Внутрішньофірмове фінансове прогнозування та планування. 50
14. Антикризове фінансове управління на підприємстві. Прогнозування банкрутства. Заходи щодо попередження фінансової кризи та нейтралізації ризиків, які застосовуються на підприємстві. Шляхи поліпшення фінансового стану
підприємства
63
Література 67
Додаток А. Основні
звіт
ні дані АТ «...» за 2001-2004 рр. 70
Додаток Б. Матриці БКГ СГО АТ „...” у сфері будівництва і архітектури 71
-
Загальна характеристика Києва
Вступ 3
1.
Загальна
характеристика
Києва. 5
2. Основні об'єкти туризма Києва 8
2.1. Софійський собор. 11
2.2. Києво-Печерська Лавра. 11
2.3. Поділ 11
2.3.1. Контрактова площа 12
2.3.2. Церква Богородиці 13
2.4. Андріївський узвіз 13
2.4.1. Замок Річарда 14
2.4.2. Андріївська церква 14
2.5. Хрещатик 15
2.6. Майдан Незалежності. 18
2.7. Володимирська вулиця 19
2.8. Ярославів Вал 20
2.8.1 Золоті ворота 20
2.8.2. Театральний інститут імені Карпенко-Карого 20
2.9. Михайлівська площа 21
2.10. Липки 22
2.11. Мариїнський палац 22
2.12. Інститутська вулиця 23
2.12.1. Будинок із химерами 23
2.12.2. Пам'ятник Яковченко 24
2.13. Вулиця Городецького 24
2.14. Бесідки і альтанки 25
3.
Загальна
характеристика
Київської області. 26
3.1. Основні об'єкти туризму Київської області. 27
Висновок 32
Список використаної літератури 35
-
Управління оборотними і необоротними активами туристичного підприємства
ВСТУП 2
1. КЛАСИФІКАЦІЯ ОБОРОТНИХ І НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1
Загальна
характеристика
оборотних активів 4
1.2
Загальна
характеристика
необоротних активів 6
2. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ І НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ ТОВ „НЬЮ ЛОДЖИК” 11
2.1
Загальна
характеристика
підприємства
11
2.2 Аналіз оборотних активів
підприємства
15
2.3 Аналіз необоротних активів
підприємства
20
3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОБОРОТНИМИ ТА НЕОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ТОВ „НЬЮ ЛОДЖИК” 26
3.1 Обґрунтування напрямків підвищення ефективності управління оборотними та необоротними активами туристичного
підприємства
26
3.2 Заходи, спрямовані на підвищення ефективності управління активами
підприємства
32
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ДЖЕРЕЛ 42
Додаток 1. Баланс ТОВ „Нью Лоджик” на 31 грудня 2003 р. 45
Додаток 2. Звіт про фінансові результати ТОВ „Нью Лоджик” за 2003 рік 48
Додаток 3. Методика розрахунку основних фінансових показників діяльності турфірми 50