-
Інноваційно-соціальна модель розвитку фармацевтичної галузі України
Обгрунтовано методичні підходи щодо підвищення рівня соціалізації інноваційного процесу національної
фармацевтичної
галузі
. Обгрунтовано доцільність запровадження нової моделі та нового рівня взаємовідносин між державою, науковими центрами та
підприємства
ми за умов використання ринкових важелів впливу. Запропоновано принципи, концептуальні підходи, структуру, алгоритм функціонування моделі. Проаналізовано існуючі наукові концепції щодо проблеми соціалізації економіки, науково-технологічного й інноваційного розвитку
фармацевтичної
галузі
. Досліджено інноваційні тенденції у світовій фармацевтичній
галузі
, а також науково-технічний і промисловий потенціал міжнародних інноваційних, генеричних і біотехнологічних компаній. Проаналізовано основні етапи життєвого циклу
фармацевтичної
інновації, рівень наукоємності продукції вітчизняних та іноземних компаній. Досліджено основні теоретичні підходи, ринкову практику та наслідки злиття учасників даної
галузі
. Проведено аналіз статистичних показників наукової та науково-технічної діяльності суб'єктів вітчизняної
галузі
. Розроблено та проведено прогнозно-аналітичне дослідження науково-технологічного й інноваційного розвитку вітчизняної
фармацевтичної
галузі
у пріоритетних напрямках.
-
Організаційно-економічне обгрунтування розвитку науково-технічного потенціалу фармацевтичної галузі України
Визначено та показано сучасні протиріччя та невирішені проблеми науково-технічного потенціалу
галузі
. Проаналізовано офіційні статистичні дані та виявлено тенденції щодо змін основних характеристик потенціалу
галузі
- таких, як кількість наукових кадрів, обсяги видатків на науково-дослідну роботу з джерел фінансування, а також кількість виконаних розробок. Дані тенденції були підтверджені розрахованими на основі статистики відносними коефіцієнтами зайнятості та навантаженості одного вченого, фінансування наукової роботи та одного фахівця, за міністерським розподілом наукових установ і
галузі
в цілому. Досліджено фактори та організаційно-економічні умови інноваційної діяльності вітчизняних фармацевтичних підприємств та їх науково-технічний потенціал з подальшим порівнянням з іноземними
підприємства
ми-конкурентами. На основі проблемно-орієнтованих підходів визначено рівень відповідності (релевантності) науково-технічного потенціалу
фармацевтичної
галузі
України
сучасним проблемам і науковим задачам останньої. Проаналізовано стан закордонних науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробок, пов'язаних зі створенням нових, оригінальних лікарських засобів, та тенденції, що мають місце на світовому фармацевтичному ринку, з подальшим порівняльним аналізом ситуації даних досліджень в Україні. Розроблено рекомендації щодо подальшої стратегії розвитку даних наукових досліджень і побудови інноваційно орієнтованої, конкурентоспроможної
фармацевтичної
галузі
в Україні.
-
Маркетингова товарна політика операторів ринку легкових автомобілів
Розроблено теоретичні засади та практичні рекомендації щодо формування маркетингової товарної політики операторів автомобільного ринку
України
. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти функціонування ринку легкових автомобілів, встановлено та проаналізовано чинники формування товарної політики. Визначено напрямки удосконалення маркетингової товарної політики українських автотрейдерів: провадження споживчих випробувань автомобілів, оцінка їх придатності та адаптація до місцевих умов експлуатації, сегментація ринку та класифікація легковиків, аналіз автомобільного парку - об'єкта забезпечення запасними частинами, сертифікація транспортних засобів.
-
Товарна стратегія підприємства на прикладі стратегії марки
Теоретично обгрунтовано та розроблено методичні рекомендації щодо формування стратегії марки
підприємства
-виробника як складової частини його маркетингової товарної стратегії. Удосконалено понятійний апарат теорії управління марками. Визначено місце стратегії марки у маркетинговій стратегії
підприємства
та досліджено механізм її інтегрування в товарну стратегію. Проаналізовано тенденції розвитку ринку кондитерських виробів
України
на сучасному етапі й основні стратегічні рішення, які використовують
підприємства
-виробники щодо просування власних торговельних марок на ринку. Узагальнено існуючі підходи до пояснення процесу сприйняття торговельної марки
підприємства
-виробника споживачем. Визначено основні складові цього процесу та механізм їх взаємодії. Досліджено поведінку споживачів на вітчизняному ринку кондитерських виробів та визначено основні фактори, що впливають на їх прихильність до певної торговельної марки. Розроблено економіко-математичну модель процесу сприйняття торговельної марки споживачем з метою прогнозування реакції ринку та формування адекватної стратегії
підприємства
стосовно власної марки.
-
Товарна політика оптового підприємства в системі маркетингу
Проаналізовано роль і функції підприємств за умов ринкової економіки. Висвітлено основні шляхи реформування цієї сфери діяльності. Виявлено визначальні фактори товарної політики підприємств оптової торгівлі. Запропоновано систему показників оцінки її ефективності, надано методику їх розрахунку. Здійснено аналіз стану ринку господарських товарів, зокрема тих, що входять до споживчого комплексу "Домашнє господарство", досліджено стан товарного асортименту на оптових
підприємства
х, надано оцінку практики формування товарної політики на них, розкрито роль, місце та функції служби маркетингу оптового
підприємства
. Надано рекомендації щодо їх удосконалення. Визначено основні напрямки розвитку управління товарною політикою у системі маркетингу та стратегічних цілей
підприємства
. Запропоновано методичні підходи щодо її формування. Розроблено типову модель даного управління на оптових
підприємства
х. Надано рекомендації щодо визначення стратегічної зони господарювання
підприємства
та удосконалення маркетингових досліджень ринку товарів господарського призначення.
-
Маркетингова політика в оптово-посередницькій діяльності (на прикладі фармацевтичного ринку України)
Розроблено теоретичні, методичні та організаційні шляхи удосконалення маркетингової діяльності оптово-посередницьких підприємств фармацевтичного ринку
України
. Досліджено маркетингові фактори, які впливають на становлення та розвиток даного ринку. Розроблено засоби та методи реалізації маркетингової комунікаційної політики оптово-посередницьких підприємств фармацевтичного ринку. Визначено поетапні процеси становлення та вдосконалення організаційної структури управління, служби маркетингу оптово-посередницьких підприємств на підставі формування стратегічних бізнес-одиниць.
-
Теоретичні та організаційно-технологічні основи лікарського забезпечення населення за умов реформування фармацевтичної галузі
Досліджено динаміку змін в управлінні фармацією залежно від соціально-економічного стану держави, визначено основні напрямки розвитку
фармацевтичної
галузі
за сучасних умов, зокрема, удосконалення керування формуванням фармацевтичного ринку та створення вітчизняних лікарських засобів. З'ясовано можливі варіанти угрупування аптек, обгрунтовано їх класифікацію та методику її практичного використання. Проведено комплекс теоретичних, експериментальних, маркетингових і фармакоекономічних досліджень наявності на вітчизняному ринку лікарських засобів для лікування поширених запальних захворювань слизової оболонки носа та гастроентерологічних захворювань. Розроблено технологічний регламент виробництва інтраназальних крапель "Пропоринол-N" та сиропу "Пропомедин-N" з використанням водного витягу прополісу.
-
Державна політика в галузі управління інформаційним ресурсом України
Державна
політика
в
галузі
управління інформаційним ресурсом
України
: Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.02 [Електронний ресурс] / О.В. Соснін; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2005. — 36 с. — укp.
Здійснено комплексне дослідження особливостей державної політики в
галузі
формування, ефективного використання та правового регулювання інформаційного ресурсу
України
. З'ясовано роль держави в регулюванні інформаційної діяльності за умов становлення інформаційного суспільства та докорінних суспільних трансформацій. Розкрито суть поняття "інформаційний суверенітет держави", а також основні завдання щодо забезпечення інформаційного суверенітету Української держави. Здійснено класифікацію національних інтересів у інформаційній сфері за їх суб'єктами. Визначено суть, мету, об'єкти, завдання державної інформаційної політики за сучасних умов, а також принципи, напрями й особливості діяльності органів державної влади щодо ефективного управління інформаційним ресурсом
України
. Сформульовано основні напрями оптимізації організаційної структури органів влади, які здійснюють керування в інформаційній сфері, їх функції та повноваження. Створено концепцію правового регулювання використання інформаційного ресурсу з метою забезпечення ефективного функціонування інформаційної сфери держави, її інтеграції у світовий інформаційний простір.
-
Цінова політика акціонерного товариства (на прикладі ВАТ "Укрімпекс")
ВСТУП 6
1. Концептуальна основа формування цінової політики АТ 10
1.1. Сутність та взаємозв’язок понять ціна, ціноутворення і цінова
політика
10
1.2. Задачі та
політика
ціноутворення АТ 18
1.3. Розробка цінової стратегії 24
2. Аналітична оцінка поточного ціноутворення та цінова
політика
АТ 31
2.1. Загальна характеристика
підприємства
31
2.2. Аналіз ціноутворюючих факторів 42
2.3. Оцінка основних напрямків цінової політики
підприємства
47
3. Рекомендації по вдосконаленню цінової політики АТ 59
ВИСНОВКИ 71
ЛІТЕРАТУРА 76
ДОДАТОК 1. Інформація про майновий стан та фінансово-господарську діяльність ВАТ „Укрімпекс” 80