-
Облік готової продукції та її реалізації
Вступ 2
1. Економічна сутність та значення
готової
продукції
та її
реалізації
4
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 11
3. Формування первісної і фактичної собівартості
продукції
15
4.
Облік
реалізації
готової
продукції
17
5. Шляхи вдосконалення обліку
готової
продукції
та її
реалізації
26
Висновки і пропозиції 31
Література 35
Додаток А. Модель факторної системи обсягу
реалізації
продукції
38
-
Визначення та облік фінансових результатів діяльності аграрних підприємств
Визначення та облік
фінансових
результатів
діяльності аграрних
підприємств
: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.04 [Електронний ресурс] / С.Л. Червінська; Нац. аграр. ун-т. — К., 2006. — 20 с. — укp.
Досліджено теоретичні та методологічні засади формування та визначення суті
фінансових
результатів
. Показано та проаналізовано особливості обліку й
фінансових
результатів
діяльності аграрних
підприємств
. Розроблено узагальнювальні підходи щодо вдосконалення визначення й аналізу
фінансових
результатів
сільськогосподарського
підприємств
а. Показано, що для задоволення потреб споживачів усіх категорій необхідно формувати декілька видів інформації про певні явища з різним ступенем деталізації, а в окремих випадках - з різним трактуванням змісту показника фінансового результату діяльності
підприємств
а. Доведено, що
від
ображення
фінансових
результатів
діяльності аграрних
підприємств
у звітності не має належного облікового забезпечення та потребує проведення додаткових групувань і вибірок, що ускладнює даний процес і призводить до непродуктивних витрат робочого часу обліковими працівниками. З метою розмежування інформації за фінансовими результатами
від
сільськогосподарської та несільськогосподарської діяльності запропоновано
від
крити
від
по
від
ні субрахунки до субрахунків: 701 "Дохід
від
реалізації
готової
продукції
", 791 "Результати основної діяльності", 901 "Собівартість
реалізації
готової
продукції
". На підставі проведеного аналізу споживачів облікової інформації та дос
від
у країн з розвинутою ринковою економікою запропоновано визначати два види
фінансових
результатів
, а саме: фінансового результату для зовнішніх користувачів (податкових державних органів, кредиторів), фінансового результату для внутрішніх споживачів інформації (для цілей управління
підприємств
ом).
-
Облік і аудит формування фінансових результатів (на прикладі хлібопекарних підприємств України)
Обгрунтовано шляхи удосконалення методики організації та проведення обліку й
аудит
у формування фінасових
результатів
і їх складових - доходів і витрат за умов розвитку ринкових
від
носин. Досліджено теоретичні засади побудови системи обліку та
аудит
у
фінансових
результатів
діяльності
підприємств
. Наведено пропозиції щодо удосконалення методики аналітичного обліку доходів, витрат та
фінансових
результатів
діяльності
підприємств
хлібопекарного виробництва та їх документального оформлення. Розроблено структуру звіту про фінансові результати з метою підвищення його наочності й аналітичності. Обгрунтовано шляхи удосконалення організації
аудит
у, зокрема, конкретизовано мету, завдання та об'єкти перевірки фінасових
результатів
. Розроблено аналітичні
від
омості
аудит
ора для реєстрації та узагальнення інформації у процесі вивчення показників звіту про фінансові результати. Удосконалено методику
аудит
орської перевірки доходів, витрат і
фінансових
результатів
. Обгрунтовано доцільність застосування нової методики аналітичного дослідження ефективності фінансово-господарської діяльності
підприємств
а як складової аналізу фінансового стану у процесі проведення
аудит
у.
-
Облік та аудит фінансових результатів діяльності підприємств (на прикладі цукрових заводів асоціації "Київцукор")
Порівняно метології визначення, обліку й
аудит
у
фінансових
результатів
діяльності
підприємств
а згідно з вимогами введення фінансового обліку й обліку для потреб оподаткування. Обгрунтовнао нові підходи до вирішення актуальних питань обліку й
аудит
у
фінансових
результатів
підприємств
. Запропоновано поглиблену класифікацію складу витрат і доходів діяльності
підприємств
, здійснено їх структуризацію та систематизацію з урахуванням вимог і особливостей оперативних і перспективних завдань, що вирішуються
підприємств
ом. Визначено вимоги до інформаційного забезпечення процесу обліку й
аудит
у
фінансових
результатів
. Розроблено пропозиції щодо оптимізації рахунків доходів і витрат для підвищення достовірності зображення та перевірки
фінансових
результатів
обліку.
-
Облік доходів, витрат і фінансових результатів від звичайної діяльності (на прикладі ВАТ "...")
Вступ 3
1. Економічна сутність доходів, витрат і
фінансових
результатів
від
звичайної діяльності 5
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 10
3. Коротка організаційно-економічна характеристика
підприємств
а 14
4. Бухгалтерський облік доходів, витрат і
фінансових
результатів
від
звичайної діяльності 21
4.1. Бухгалтерський облік доходів, витрат і
фінансових
результатів
від
операційної діяльності 21
4.2. Бухгалтерський облік доходів, витрат і
фінансових
результатів
від
фінансової діяльності 23
4.3. Бухгалтерський облік доходів, витрат і
фінансових
результатів
від
інвестиційної діяльності 24
5. Шляхи вдосконалення обліку доходів, витрат і
фінансових
результатів
29
Висновки 39
Література 43
Додаток 1. Методика визначення
фінансових
результатів
48
Додаток 2. Показники лік
від
ності, платоспроможності, ділової активності і рентабельності ВАТ „...” в 2001-2003 рр. 49
Додаток 3. Класифікація доходів за видами діяльності 50
Додаток 4. Призначення субрахунків для
від
ображення інформації, яка використовується при
аудит
і обліку доходів 51
Додаток 5. Річний звіт ВАТ „...” за 2002-2003 рр. 52
-
Облік, аналіз, аудит доходів і фінансових результатів
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади формування та обліку доходів і
фінансових
результатів
6
1.1. Економічна сутність, структура, визнання та оцінка доходів 6
1.2. Політика
підприємств
а щодо формування доходів і
фінансових
результатів
за видами діяльності 14
1.3. Порівняльна характеристика П(С)БО в Україні та міжнародних стандартів обліку і звітності, які регламентують облік доходів і
фінансових
результатів
18
1.4. Висновки за розділом 1 26
Розділ 2. Методичні підходи до
від
ображення інформації про доходи та фінансові результати 29
2.1. Відображення в облікових регістрах та розкриття у фінансовій звітності інформації про доходи та фінансові результати 29
2.2. Аналіз
фінансових
результатів
підприємств
а 46
2.3. Методика
аудит
орської перевірки визначення та використання
фінансових
результатів
52
2.4. Висновки за розділом 2 57
Розділ 3. Практичні аспекти обліку, аналізу та
аудит
у доходів та
фінансових
результатів
(на матеріалі ...) 59
3.1.
Облік
і аналіз доходів та
фінансових
результатів
59
3.2. Аудиторський висновок щодо
від
ображення доходів, витрат та
фінансових
результатів
в обліку і фінансовій звітності філіалу “...” 81
3.3. Застосування інформаційних систем в обліку доходів та
фінансових
результатів
99
3.4 Висновки за розділом 3 108
Висновки 114
Література 121
Додаток А. Методика визначення
фінансових
результатів
126
Додаток Б. Показники лік
від
ності, платоспроможності, ділової активності і рентабельності Філіалу в 2001-2003 рр. 127
Додаток В. Призначення субрахунків для
від
ображення інформації, яка використовується при
аудит
і обліку доходів 128
Додаток Г. Річний звіт філіалу 2002-2003 рр. 129
-
Облік та аналіз фінансових результатів (на прикладі авіаремотних підприємств України)
Уточнено соціально-економічну суть прибутку в історичному аспекті та принципи управління фінансовими результатами за умов ринкової економіки. Обгрунтовано підходи до групування та складу витрат та доходів як передумов удосконалення обліку і аналізу витрат та доходів виробництва, визначення фінансового результату. Визначено шляхи удосконалення обліку доходів на авіаремонтних
підприємств
ах. Розроблено рекомендації щодо поліпшення обліку
фінансових
результатів
. Обгрунтовано доцільність використання для обліку та аналізу
фінансових
результатів
авіаремонтних
підприємств
більш раціональних методів і прийомів. З використанням економіко-математичних методів визначено вплив факторів, що визначають обсяг і структуру
фінансових
результатів
.
-
Облік та аудит фінансових результатів діяльності промислових підприємств
Досліджено актуальні питання удосконалення обліку та
аудит
у
фінансових
результатів
діяльності промислових
підприємств
, зокрема тих, що займаються переробкою метало
продукції
. Уточнено та обгрунтовано суть показників результату
підприємств
а - прибуток/збиток як економічної категорії. Зроблено порівняння методологій визначення показників фінансового результату діяльності для розрахунку прибутку до оподаткування у бухгалтерському та податковому обліку. Розглянуто особливості ведення обліку
результатів
на
підприємств
ах з переробки метало
продукції
України
. Запропоновано базову модель створення удосконаленої єдиної бази даних для обліку, контролю та
аудит
у
фінансових
результатів
підприємств
а з застосуванням високих інформаційних технологій. Обгрунтовано необхідність вдосконалення рахунків і субрахунків бухгалтерського обліку класу 1, 5, 7, 9. Запропоновано структурно-логічні схеми
аудит
у у комп'ютерному середовищі. Розроблено пропозиції щодо удосконалення національних нормативів
аудит
у з метою підвищення
аудит
орської перевірки діяльності
підприємств
а, зменшення
аудит
орського ризику, підвищення достовірності, законності й повноти
від
ображення та перевірки
фінансових
результатів
в обліку.
-
Трансформація процесів управління реалізації готової продукції в умовах переходу до ринку
Проаналізовано тенденції у світовій економіці та ситуації в Україні, сформульовано задачі вітчизняних
підприємств
щодо поліпшення розподілу та збуту
продукції
,
від
по
від
ної ринковим умовам господарювання. Висвітлено основні напрямки трансформації підходів до взаємозв'язку виробничо-збутових функцій
підприємств
. За допомогою системного та маркетингового підходів визначено основні шляхи удосконалення системи управління процесом
реалізації
продукції
, що призводить у
від
по
від
ність внутрішнє середовище
підприємств
а із зовнішнім. Досліджено основні фактори, що впливають на збут
готової
продукції
з боку внутрішнього та зовнішнього середовищ. Розглянуто теоретичні аспекти підвищення ефективності процесу
реалізації
готової
продукції
. Розроблено комплекс рекомендацій організаційного характеру щодо забезпечення необхідної ефективності збуту.