-
Стратегічне планування інноваційної діяльності підприємства
Досліджено теоретичні та методичні засади стратегічного
планування
інноваційного економічного розвитку
підприємства
. Розглянуто економічну суть науково-інноваційного потенціалу
підприємства
, вивчено структуру системи
планування
його інноваційної
діяльності
. Досліджено інноваційну діяльність підприємств машинобудівної галузі промисловості Харківського регіону, розглянуто організаційно-економічні аспекти її управління. Запропоновано концептуальні засади формування системи
планування
інноваційної
діяльності
підприємства
. Наведено методичні рекомендації щодо обгрунтування інноваційної стратегії
підприємства
, а також комплекс базових еталонних інноваційних стратегій його розвитку. Розроблено методичний підхід щодо формування продуктово-інноваційної політики
підприємства
та підхід до вибору типу системи
планування
інноваційної
діяльності
на підставі оцінки рівня невизначеності інноваційного середовища
підприємства
.
-
Планування діяльності підприємства
Вступ 3
1.Поняття та сутність
планування
діяльності
підприємства
4
1.1. Види планів, стратегічне
планування
4
1.2. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища організації в процесі
планування
6
2. Планування матеріальних ресурсів та виробництва в умовах застосування інформаційних технологій 15
2.1 Планування обсягів продажів і виробництва 15
2.2 Планування потужностей та потреб у матеріалах 19
3. Фінансове
планування
на підприємстві 25
3.1 Загальні принципи фінансового
планування
25
3.2 Рівні фінансового
планування
27
Висновки 37
Література 39
-
Стратегічне планування фінансової діяльності підприємства, орієнтоване на принцип оптимізації грошових потоків
Висвітлено питання оптимізації грошових потоків у стратегічному плануванні
діяльності
підприємств. Запропоновано новий напрямок у сфері планового менджменту. Доведено, що більш доцільним за сучасних умов є орієнтація на показник грошового потоку, ніж на показник прибутку
підприємства
. Апробовано методику планових та передпланових розрахунків. Досліджено питання стратегічного фінансового
планування
діяльності
підприємства
на основі оптимізації грошових потоків. Здійснено аналіз фармацевтичної галузі України. Подано рекомендації щодо вдосконалення підходів до ведення планово-економічних розрахунків на
підприємства
х зі штучним процесом виробництва.
-
Планування діяльності підприємства в ринкових умовах
Розроблено методичні засади
планування
діяльності
підприємства
з метою максимізації ефективності його
діяльності
, розкрито властивості сфери тактичного
планування
, яка підлягає формалізації. Визначено її зв'язки зі сферами стратегічного та оперативного
планування
, які, згідно з запропонованою концепцією синхронного
планування
, узгоджують сферу тактичного
планування
із зовнішнім оточенням
діяльності
підприємства
. Розроблено модель синхронного
планування
діяльності
, яка одночасно координує планові рішення, прийняті в різних матеріально-виробничих підрозділах
підприємства
, а також визначені на довго- та короткотермінову перспективу. Глобальний критерій оптимізації обгрунтовано як максимум капіталізованої вартості
підприємства
. Запропоновано засіб, який дає змогу оцінити ефективність моделі
планування
з врахуванням чинників: ефекту, адекватності моделі реальним умовам та вартості її застосування. Оцінку та адаптацію планових рішень, прийнятих в моделі синхронного
планування
, запропоновано здійснювати в межах формалізованої системи
планування
.
-
Дипломний проект Тема: Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ "ТОНАЛІТО
Вступ 3
1.Загальні принципи формування стратегії розвитку туризму. 5
1.1.Стратегії зростання туризму. 5
1.2.Побудування стратегії розвитку керівництвом турфірми. 12
1.3.Фактори зростання ефективності туризма. 19
2.Роль економічного
планування
економічного розвитку в підвищенні доходності туристичного
підприємства
. 28
2.1.Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ЗАТ “ТОНАЛІТО” 28
2.2. Джерела прибутку в туризмі 28
2.3.Фактори зростання прибутку туристичної фірми. 47
3.
Стратегічне
управління туристським продуктом. 54
3.1.Планування туристського продукта. 54
3.2.Маркетинг і збут туристських послуг. 62
3.3.Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми. 75
Висновки 82
Література 83
-
Дипломна робота з теми: Стратегічне планування економічного розвитку підприємства на прикладі туристичної фірми ЗАТ “Тоналіто-інтур
Зміст
Вступ 3
1. Загальні принципи формування стратегії розвитку туризму 5
1.1. Стратегії зростання туризму 5
1.2. Побудування стратегії розвитку керівництвом турфірми 11
1.3. Фактори зростання ефективності туризму 18
2. Роль економічного
планування
економічного розвитку в підвищенні доходності туристичного
підприємства
26
2.1. Загальна техніко-економічна характеристика турфірми ТОВ "Тоналіто -Інтур" 26
2.2. Джерела прибутку в туризмі 36
2.3. Фактори зростання прибутку туристичної фірми 53
3.
Стратегічне
управління туристським продуктом 60
3.1. Планування туристського продукту 60
3.2. Маркетинг і збут туристських послуг 67
3.3. Вплив інновацій на економічний розвиток туристичної фірми 78
Висновки 85
Література 94
-
Стратегічне планування інвестиційної діяльності комунальних підприємств із залученням громадськості
Розкрито сутність стратегічного
планування
як основи стабільного функціонування підприємств комунальної сфери. Наведено класифікацію та висвітлено специфіку інвестиційної
діяльності
комунальних підприємств. Проаналізовано стратегію фокусування капіталовкладень та
планування
інвестиційної
діяльності
комунального
підприємства
на основі формування реального фінансового пакету. Розглянуто схеми організаційно-правової реструктуризації комунальних підприємств, які забезпечують підвищення їх інвестиційної привабливості. Розроблено рекомендації щодо створення комплексної програми залучення громадськості до участі у плануванні розвитку комунальної сфери. Висвітлено проблеми комунальної галузі, зроблено висновки про залучення до її реформування трьох зацікавлених сторін: влади, комунальних підприємств та споживачів на принципах партнерства. Досліджено роль місцевої влади у створенні сприятливого інвестиційного клімату та запропоновано стратегію міського маркетингу для активізації припливу інвестицій. Наведено рекомендації з формування іміджу комунального
підприємства
та викладено Методику стратегічного
планування
інвестиційної
діяльності
комунальних підприємств, яка отримала впровадження на
підприємства
х галузі.
-
Маркетингове стратегічне планування
Досліджено маркетингову стратегічну діяльність зарубіжних і вітчизняних підприємств, розроблено заходи щодо підвищення її ефективності за умов транзитивної економіки України. Визначено цілі маркетингового стратегічного
планування
та його основні елементи. Розроблено методику процесу даного
планування
, у якій висхідним етапом є маркетинговий стратегічний аналіз, а базовим, центральним етапом - формування маркетингової стратегії
підприємства
. Розроблено класифікацію даної стратегії, яка відрізняється від інших рівневим підходом і повним охопленням усіх існуючих її різновидів. Удосконалено категоріальний апарат стратегічного маркетингу. Запропоновано нове чітке визначення категорій "маркетингова стратегія
підприємства
", "маркетингове стратегічне
планування
"; установлено відмінність між категоріями "маркетингова стратегія" та "стратегія маркетингу", "формулювання маркетингової стратегії" та "формування маркетингової стратегії". Упроваджено нову категорію "ефективність цільового сегмента
підприємства
" та наведено методики її оцінки.
-
Стратегічне планування розвитку промислового підприємства
Розглянуто основні аспекти стратегічного
планування
розвитку
підприємства
на підставі врахування впливу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Обгрунтовано, що інноваційний шлях розвитку за сучасних умов є найбільш вигідним для вітчизняних підприємств у стратегічному аспекті. Розглянуто існуючі напрямки інноваційного розвитку для різних типів підприємств. Розроблено класифікацію базових стратегій для вибору адекватної з урахуванням стану зовнішнього та внутрішнього середовища
підприємства
. Запропоновано підхід щодо визначення впливу чинників зовнішнього середовища з метою здійснення стратегічного
планування
. Створено методику оцінки ефективності інноваційних напрямів розвитку окремих підприємств.