|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Формування інвестиційної стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону Досліджено інвестиційні процеси в регіональних суспільних системах та особливості формування інвестиційної стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону. Доведено необхідність розробки івестиційної стратегії соціально-економічного розвитку регіону з двох частин - формування та вкладання інвестицій, описано етапи формування стратегії. Досліджено інвестиційні процеси регіону на прикладі Чернівецької області. Розглянуто підходи щодо розробки інвестиційної стратегії соціально-економічного розвитку даного регіону. Розраховано співвідношення між макроекономічними та регіональними показниками, які слід враховувати під час формулювання цілей інвестиційної стратегії регіону. Розроблено методику визначення основних напрямків формування інвестиційної стратегії прикордонного регіону, запропоновано напрями удосконалення регіонального інвестиційного менеджменту, визначено його завдання та функції. Формування стратегії диверсифікації розвитку вуглезбагачувальних підприємств Висвітлено сучасні методологічні підходи щодо визначення суті поняття "розвиток", досліджено тенденції розвитку та управління вуглезбагачувальними підприємствами в Україні та за кордоном, виявлено наслідки трансформаційної кризи для вугільної галузі України. Розглянуто суть стратегічного планування розвитку підприємств у період перехідної економіки. Сформульовано концептуальний підхід до проектування організаційно-економічного механізму формування та реалізації стратегії диверсифікації розвитку підприємства за умов міжгалузевого об'єднання. На основі прогнозної оцінки сезонного характеру видобутку вугілля обгрунтовано доцільність вибору стратегії диверсифікації розвитку для вуглезбагачувальних підприємств. Доведено можливість формування міжгалузевих інтеграційних об'єднань (асоціацій) як стратегічного напрямку розвитку вуглезбагачувальних підприємств, встановлено механізм мотивації їх учасників. Розроблено методичний підхід щодо комплексної оцінки ефективності вибору диверсифікації як стратегії розвитку підприємства. Формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств Досліджено теоретичні та методичні засади формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств. Визначено суть понять "стратегія розвитку АТП", "господарський портфель АТП", "стратегічна зона господарювання АТП" з урахуванням специфіки розвитку автотранспортних підприємств за ринкових умов. Обгрунтовано склад, назву та сутність стратегій за рівнями прийняття стратегічних рішень АТП. Розроблено процес формування та моделювання стратегії розвитку, що передбачає послідовний вибір оптимальних стратегій і проведення стратегічного аналізу на рівнях підприємства та підрозділу. Запропоновано методичний підхід щодо формування господарського портфеля, виділення стратегічної зони господарювання та стратегічних одиниць бізнесу (СОБ) АТП. Обгрунтовано шляхи розробки та відбору напрямків розвитку АТП за умов ризику. Удосконалено організаційну структуру АТП за рахунок реорганізації служби експлуатації та виділення СОБ АТП. Формування стратегії розвитку підприємств готельного господарства Досліджено суть і значення процесу формування стратегії розвитку підприємств готельного господарства, проаналізовано проблеми впливу чинників зовнішнього та внутрішнього середовища, доповнено методику проведення комплексного аналізу їх впливу. Удосконалено методику проведення класичного SWOT-аналізу. Розроблено нові методичні підходи щодо ідентифікації підприємств за форматами господарської діяльності. Побудовано багатофакторні моделі - методичний інструментарій аналізу кількісних параметрів та форм взаємозв'язку ринкової частки підприємств як залежної змінної (Sm) від комплексу чинників - найбільш важливих пояснювальних змінних. Сформульовано методичні та практичні рекомендації щодо створення програми розвитку готельних підприємств на підставі стратегії реструктуризації. Визначено засади оцінки ефективності управлінських рішень, обумовлених впровадженням запропонованої програми. Формування інноваційної стратегії розвитку підприємств целюлозно-паперової промисловості Досліджено стан і особливості інноваційної діяльності у целюлозно-паперовій промисловості України. Висвітлено теоретичні аспекти інноваційної діяльності за сучасних умов, суть інноваційних стратегій, їх типологію та визначено передумови ефективного управління інноваціями на підприємствах. Значну увагу приділено методичному підходу до розробки та вибору інноваційної стратегії підприємств целюлозно-паперової промисловості, а саме, сформовано концептуальну схему формування його інноваційної стратегії. Запропоновано методи оцінки зовнішнього середовища зазначеного підприємства, а також методику визначення його інноваційного потенціалу. Досліджено взаємозв'язки між параметрами зовнішнього середовища, інноваційного потенціалу та їх вплив на результати діяльності підприємства. Розроблено методику вибору інноваційної стратегії підприємства целюлозно-паперової промисловості та структуру інноваційної програми як засобу реалізації інноваційної стратегії. Розглянуто практичні механізми реалізації запропонованого методичного інструментарію, формування інноваційної стратегії паперового підприємства на прикладі ВАТ "Малинська паперова фабрика", здійснено вибір та розробку організаційно-економічного механізму реалізації інноваційної стратегії. Формування стратегії інноваційного розвитку коксохімічних підприємств Розроблено методику формування стратегії інноваційного розвитку коксохімічних підприємств. Доповнено класифікаційні ознаки інновацій, запропоновано ієрархічну класифікацію стратегій інноваційного розвитку підприємств з урахуванням особливостей процесних інновацій, а також характеру змін на підприємстві. Удосконалено методику аналізу інноваційного середовища підприємства за допомогою експрес-діаностики стратегічних орієнтирів основних учасників ринку, дослідження базової технології галузі та магістрального напряму її розвитку. Наведено оцінку потенціалу підприємств коксохімічної промисловості на підставі факторного аналізу з подальшою кластеризацією. Запропоновано методику порівняльного аналізу стратегічних груп підприємств, визначених на підставі стратегічних орієнтирів і потенційних можливостей коксохімічних підприємств. Для підприємств, на яких визначено невідповідність стратегічних орієнтирів їх потенційним можливостям, сформовано стартегії їх інноваційного розвитку з урахуванням наявних похибок за допомогою класифікатора стратегій і матриці визначення стратегічної програми у межах стратегій інноваційного розвитку. Науково-методичні засади стратегії економічного розвитку регіону Досліджено актуальні питання стратегії економічного розвитку регіону. Розглянуто основні теоретичні та методичні проблеми організації державного регулювання економіки на регіональному рівні. Обгрунтовано можливість удосконалення механізму управління регіоном на основі використання стратегій і програм соціально-економічного розвитку. Визначено основні типи та здійснено класифікацію запропонованих стратегій, встановлено роль програмно-цільового управління в діяльності місцевого самоврядування. Узагальнено методологічні підходи щодо регіонального аналізу. Визначено основні цілі аналітичного дослідження та запропоновано методику комплексного вивчення та оцінки соціально-економічного потенціалу регіону, проаналізовано його найбільш вагомі потенційні резерви, охарактеризовано стан і тенденції розвитку регіонального господарства. Особливу увагу приділено питанням формування та реалізації стратегії економічного розвитку регіону, фінансовому забезпеченню управлінських функцій. Обгрунтовано концептуальні напрями соціально-економічного розвитку Черкаського регіону. Структурування задач формування стратегії розвитку підприємства (на прикладі підприємств хлібопродуктів) Структуровано проблему формування стратегії розвитку підприємства у вигляді логічного ланцюжка задач, які вирішуються послідовно, визначено цілі, критерії й обмеження, а також раціональні методи їх розв'язання. Обгрунтовано специфічний для стратегічного планування принцип ітеративності, що дає змогу побудувати логічну модель процесу стратегічного планування, визначити структуру ділового портфеля підприємства та розробити алгоритм його формування. Уточнено поняття "форма реалізації стратегії розвитку підприємства", грунтуючись на сполученні ринкового та виробничого підходів, сформульовано форми реалізації стратегії розвитку підприємств хлібопродуктів. Запропоновано класифікацію форм реалізації стратегії розвитку за допомогою фасетного методу та кількісних критеріїв визначення відповідності ділового портфеля підприємства визначеній формі реалізації стратегії. Наведено критерії визначення привабливості напрямків діяльності на основі оцінювання перспектив їх рентабельності, росту та потенціалу. Розглянуто склад та зміст процедур формування проекту ділового портфеля: розробку моделі напрямків діяльності, формування групи експертів, генерацію вихідних даних, верифікацію моделі. Удосконалено метод розв'язання задачі формування проекту ділового портфеля підприємства шляхом послідовного використання двох формалізованих експертних методів - Дельфі та комісії. Формування економічної стратегії інноваційного розвитку підприємств харчової промисловості Розкрито економічну сутність інновацій та інноваційної стратегії (ІС). Визначено місце інноваційного розвитку підприємств у системі державного управління, здійснено аналіз і оцінку інноваційної діяльності та її ефективності на підприємствах харчової промисловості. Показано роль маркетингових досліджень у реалізації ІС підприємств, розроблено напрями підвищення ефективності інноваційної політики та державного регулювання економічними стратегіями інноваційного розвитку підприємств.
|