|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Мова науки криміналістики Запропоновано створити комісію з питань унормування термінології криміналістичної науки при кафедрі криміналістики Національної академії внутрішніх справ України. Обгрунтовано необхідність укладання Російсько-українського словника-довідника термінів криміналістики із урахуванням специфіки криміналістичних наукових шкіл України. Рекомендації класифіковано за загальними та спеціальними принципами. З урахуванням інтеграції термінологічних мікроструктур розроблено структурно-функціональні особливості мови криміналістики. Розглянуто питання мовної компетенції співробітників правоохоронних органів. Запропоновано види практичних робіт з використанням ситуативних текстів та систему контролювання знань криміналістичної термінології. Удосконалено критерії моделювання нових термінологічних одиниць у наукових дослідженнях проблем криміналістики. Контрольна з криміналістикиВступ
1. Методи криміналістики
2. Завдання криміналістики
Висновки
Література Інтеграція знань з матеріалознавства у професійній підготовці майбутніх фахівців швейного виробництва Теоретично обгрунтовано коцнептуальні засади інтеграції знань з матеріалознавства швейного виробництва та експериментально перевірено її вплив на рівень професійної підготовки фахівців у галузі виготовлення швейних виробів. Здійснено аналіз психолого-педагогічної, методичної літератури, а також дисертаційних робіт з проблеми впровадження дидактичної інтеграції до навчально-виховного процесу професійно-технічних навчальних закладів, з'ясовано його об'єктивні передумови, розглянуто різноманітні підходи до визначення поняття "інтеграція". Розроблено дидактичну модель навчального предмета "Матеріалознавство швейного виробництва", а також модель інтеграції знань з матеріалознавства у професійній підготовці майбутніх фахівців швейного виробництва, що відображає педагогічні умови, необхідні для її впровадження та реалізації у навчальному процесі. Запропоновано методику формування в учнів цілісної системи знань про властивості швейних тканин і матеріалів на інтеграційній основі, що передбачає єдність і взаємозумовленість інтеграції змістового (змісту природничо-наукових дисциплін і матеріалознавства швейного виробництва) та процесуального (форм, методів і засобів) компонентів знань. Інтеграція знань з природничо-математичних і спеціальних дисциплін у професійній підготовці учителя трудового навчання Досліджено проблему інтеграції знань з природничо-математичних і спеціальних дисциплін у професійній підготовці вчителя трудового навчання. Розглянуто інтеграцію знань, шляхи їх застосування у підготовці вчителя за трьома напрямками: міжпредметні зв'язки, синтез різнопредметних знань на базі однієї кооперуючої дисципліни та інтегровані курси. Визначено основні шляхи інтеграції знань: розв'язання міжпредметних задач і засвоєння виконання комплексних завдань; проведення навчально-комплексних спостережень; організація олімпіад і конкурсів. Розглянуто методичні аспекти проблеми інтеграції знань. З метою підготовки вчителів трудового навчання до здійснення міжпредметних зв'язків у школі запропоновано ввести до навчального плану вузів написання курсових і дипломних робіт з проблем інтеграції. Дидактичні засади розвитку економічних знань вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти Висвітлено проблеми дидактичних засад розвитку економічних знань вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито теоретичні основи розвитку економічних знань вчителя, визначено періодизацію становлення економічної освіти. Описано форми та методи розвитку економічних знань вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти залежно від особливих професійних якостей вчителя. Проаналізовано науково-методичні та дидактичні умови розвитку економічних знань вчителів у процесі використання сучасних інформаційних технологій. Доведено підвищення ефективності розвитку економічних знань учителів загальноосвітньої школи, що сприяє впровадженню експериментальної моделі розвитку економічних знань педагогів в системі післядипломної педагогічної освіти. Інтеграція професійних знань майбутніх будівельників засобами інформаційних технологій у процесі фахової підготовки Вперше теоретично обгрунтовано комплекс педагогічних умов інтеграції професійних знань засобами інформаційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх будівельників. На основі інтеграційно-технологічного підходу розроблено модель реалізації даного процесу. Конкретизовано шляхи й уточнено особливості інтеграції професійних знань майбутніх будівельників засобами інформаційних технологій під час підготовки майбутніх будівельників у ВНЗ I - II рівнів акредитації. Удосконалено теоретичні засади інформаційно-технологічного підходу до інтеграції професійних знань у процесі підготовки майбутніх будівельників. Взаимодействие науки и религии как фактор становления социальности ХХІ века Виявлено три тенденції взаємодії науки і релігії на початку ХХІ ст. - посилення світськості мотивації релігійної діяльності, теологізацію науки й наукового мислення та сакралізацію масових дій. Зроблено висновок, що означені тенденції призводять до зниження ролі морально-ціннісного компонента у структурі соціальності. Європейська інтеграція як фактор розвитку промисловості України Обгрунтовано та розроблено методичні засади входження українського промислового сектору до системи світових господарських відносин, розкрито вплив на його розвиток інтеграції до європейського економічного простору. Запропоновано концептуальні підходи щодо аналізу впливу євроінтеграційних процесів на розвиток промисловості України. На основі дослідження розвитку експортної складової промисловості України зроблено оцінку експортного потенціалу української обробної промисловості, запропоновано механізми виходу промислової продукції на світовий ринок та побудови ефективної співпраці з іноземними підприємствами, а також проаналізовано вплив євроінтеграції та європейських інтеграційних процесів на розвиток вітчизняного промислового сектору. Методи криміналістики
Зміст
1. Методи криміналістики 2
2. Об'єкти ідентифікації і встановлення групової належності 6
3. Механізм пострілу та утворення сліді на кулях та гільзах 9
Список використаної літератури 12
|