|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Виховання вольових якостей у курсантів вищих військових навчальних закладів Досліджено проблему виховання вольових якостей у курсантів вищих військових навчальних закладів. Розглянуто історичні, теоретичні та практичні аспекти проблеми, сучасну зарубіжну та вітчизняну практику виховання вольових якостей майбутніх офіцерів. Розроблено систему виховання вольових якостей у курсантів, ефективність якої перевірено в ході експерименту. Обгрунтовано основні підходи щодо релізації принципу диференціації та індивідуалізації процесу виховання вольових якостей курсантів. Функціонування та розвиток такої системи базується на гуманістичній парадигмі військового виховання, провідною ідеєю якої є суб'єктність курсанта у виховному процесі. Морально-естетичне виховання курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України Проведено історико-генетичний аналіз проблеми взаємодії морального та естетичного та розроблено концептуальні засади сучасної системи морально-естетичного виховання. Висвітлено специфіку морально-естетичного виховання курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України. Створено та апробовано багаторівневу технологічну модель морально-естетичного виховання згідно з парадигмою діалектичної єдності морального та естетичного феноменів. Організаційно-правове забезпечення службової дисципліни курсантів вищих навчальних закладів МВС України Розкрито суть поняття процесу забезпечення службової дисципліни, який здійснюється у вищих навчальних закладах, його теоретичні засади та практичні аспекти функціонування. Висвітлено особливості процесу адаптації курсантів до умов навчального закладу закритого типу, а також фактори, які впливають на цей процес та призводять до порушень службової дисципліни. Проаналізовано особливості правового регулювання дисциплінарного процесу. Приділено значну увагу позитивним і негативним аспектам у проблемі дисциплінарної відповідальності, а також латентній складовій порушень службової дисципліни. Визначено роль керівництва навчальних закладів, безпосередніх керівників курсантських підрозділів у процесі дисциплінування та виховання курсантів. Наведено пропозиції щодо удосконалення нормативно-правового забезпечення управлінської діяльності у сфері дисциплінарних процесів, оновлення правової бази та удосконалення структури системи управління дисциплінарними процесами. Духовно-моральне виховання курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України Висвітлено теоретичні засади, зміст і послідовність етапів проектування моделі професіограмної технології на базі поєднання духовно-морального та екстремально-психофізичного середовищ у навчально-виховному процесі. На підставі цілісного системного підходу розроблено модель духовно-професійного компетентного фахівця як еталону досягнення фахового рівня виховання. Визначено інноваційну значущість ієрархічної структури викладання. Розглянуто фундаментальні положення теорії та методики педагогічного виховання. Запропоновано теорію "штучного керованого середовища" та сконструйовано тренажерний комплекс "Удар" нової генерації, який сворює ефект адаптації курсантів до екстремальних ситуацій. Запропоновано контрольно-психофізичний комплекс N 1 як універсальний рівень оцінювання ефективності професіограмної технології духовно-професійної підготовки курсантів. Експериментально доведено значення навчально-виховного процесу як джерела духовного потенціалу курсантів за умови наявності ієрархічної структури викладання з домінуючим компонентом духовно-морального виховання, що забезпечує високий рівень мотивації, пізнавальної активності та самостійності курсантів і сприяє духовному розвитку особистості. Підготовка курсантів вищих навчальних закладів МВС України до роботи в міжнародних правоохоронних організаціях Теоретично обгрунтовано зміст та розроблено модель професійної підготовки курсантів вищих навчальних закладів Міністерства внутрішніх справ (ВНЗ МВС) України до роботи в міжнародних правоохоронних організаціях. Визначено основні дидактичні шляхи підвищення ефективності відповідної підготовки працівників правохоронних органів. Розроблено дидактичну систему організації професійної підготовки курсантів ВНЗ МВС України до зазначеної роботи та систему професійно орієнтованих пізнавальних завдань як її складову. На підставі визначених та теоретично обгрунтованих критеріїв, показників і рівнів експериментально перевірено ефективність даної системи. Формування естетичного відношення до людини у курсантів вищих навчальних закладів системи МВС України На підставі дослідження різних аспектів феномену естетичного та естетичного виховання зроблено узагальне визначення сутності естетичного відношення, що розглянуто як емоційно-образний спосіб освоєння предметного світу та присвоєння йому естетичних цінностей. Показано специфічні особливості формуванн естетичного відношення до людини у курсантів у вищих навчальних закладах системи МВС України. Доведено, що естетичне відношення до людини є професійною якістю правоохоронців. Визначено шляхи, засоби та форми естетичного впливу на внутрішній світ курсантів. Розроблено та апробовано педагогічну систему формування естетитичного відношення до людини у курсантів як чинник гармонізації естетико-виховної сфери діяльності навчального закладу. Експериментально доведено ефективність запропонованої методики. Спілкування у сфері фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів України як соціально-психологічне явище Розглянуто спілкування у сфері фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів України. Для розуміння та класифікації вказаного феномену використано методи соціальної психології. Гігієнічне обгрунтування шляхів оптимізації харчування курсантів вищих військових навчальних закладів сухопутних військ Збройних Сил України Вперше за нових соціально-економічних умов проведено комплексний гігієнічний аналіз та оптимізацію харчування курсантів вищих військових навчальних закладів сухопутних військ Збройних сил України з урахуванням хімічного складу та енергоємності раціону та відповідності даних чинників встановленим нормативам, а також клініко-біохімічних, фізіологічних і функціональних показників стану здоров'я військовослужбовців. Науково обгрунтовано технологію удосконалення раціону харчування курсантів шляхом використання вітчизняних біологічно активних домішок - соєвого білково-жирового збагачувача та "Біотрита-С". Відзначено перспективність проведення досліджень щодо оптимізації харчування інших військових структур Міністерства Оборони України. Шляхи та умови удосконалення виховання курсантів Національної академії Прикордонних військ України Розкрито сутність, зміст і особливості удосконалення виховання курсантів вищих військових навчальних закладів з використанням комплексного підходу. Визначено динаміку удосконалення виховання курсантів залежно від об'єктивних і суб'єктивних чинників, виявлено основні тенденції, залежності та суперечності цього процесу. Підтверджено ефективність виховання курсантів на основі комплексного підходу внаслідок застосування відповідної цільової програми виховних заходів як складової системи виховання у військовому навчальному закладі. На підставі теоретичного аналізу наукових підходів до виховання курсантів на різних етапах діяльності розроблено практичні рекомендації для командно-викладацького складу щодо виховної роботи у вищому військовому навчальному закладі.
|