|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Комплексна фізична реабілітація учнів 13 - 15 років з церебральним паралічем другої групи важкості захворювання Проаналізовано сучасні погляди щодо патогенезу дитячого церебрального паралічу, наведено клініко-психологічну характеристику дітей з церебральним паралічем, висвітлено досвід використання засобів фізичного виховання у фізичній реабілітації дітей з церебральним паралічем. Визначено морфофункціональний стан, рівень соматичного здоров'я і показників рухової функції, особливості психічного стану школярів з обмеженою руховою активністю. Розроблено й експериментально обгрунтовано комплексну програму фізичної реабілітації школярів з церебральним паралічем. Досліджено межі дозування фізичних навантажень залежно від вихідного стану серцево-судинної системи. Морфофункціональна характеристика школярів 15-16 років із церебральним паралічем ПРоаналізовано морфофункціональну характеристику школярів 15-16-ти років із церебральним паралічем (ЦП). Застосування нетрадиційних засобів розвитку рухової активності молодших школярів з церебральним паралічем Представлено комплексну програму розвитку рухової активності у молодших школярів з церебральним паралічем. Розкрито структуру, зміст та основні педагогічні принципи її реалізації. Зміст фізичного виховання в соціальній інтеграції та реабілітації школярів 15 - 16 років із церебральним паралічем Розроблено комплексну (психолого-педагогічної, фізичної та фізіотерапевтичної дії) програму соціальної інтеграції та реабілітації школярів 15 - 16 років з церебральним паралічем засобами фізичного виховання. Обгрунтовано можливість ефективного використання засобів фізичного виховання в системі комплексного застосування реабілітаційних заходів для оздоровлення даних школярів і здійснення соціально-педагогічного впливу на них. Виявлено ефективні методи та тести, які дають змогу визначити ступінь впливу розробленої програми на фізичний та психічний стан даних школярів, а також з'ясувати її оздоровчий, реабілітаційний та інтеграційний ефект. Структура інтелекту дітей з церебральним паралічем 7 - 17 років: Закономірності та особливості формування У дітей з церебральним паралічем віком 7 - 17 років вивчено зміни в структурі інтелекту. Проведений після експерименту аналіз результатів дозволив встановити загальні закономірності та особливості цього процесу в дітей з різними формами церебрального паралічу, а також порівняти їх з даними фізично здорових однолітків. Теоретико-методичні основи застосування індивідуальних програм з фізичної реабілітації дітей з церебральним паралічем в умовах сім'ї Визначено та науково обгрунтовано основні принципи зстосування індивідуальних програм і етапи (складання, виконання, корекцію) фізичної реабілітації дітей з церебральним паралічем за умов сім'ї. Основою індивідуальних програм є фізичні вправи для зниження м'зового тонусу, покращання сили м'язів, амплітуди рухів, моторного розвитку дитини, що виконуються разом з батьками. Досліджено вплив і доведено ефективність застосування індивідуальних програм з фізичної реабілітації дітей для покращання функціонального стану опорно-рухового апарата дітей віком 13 - 15 років з церебральним паралічем за умов сім'ї під контролем фахівця. Результати дослідження впроваджено у діяльність реабілітаційних центрів та ВНЗ м. Запоріжжя. Динаміка загального інтелекту дітей з церебральним паралічем з 7 до 17 років На віковому етапі від 7-ми до 17-ти років в одних і тих самих дітей з церебральним паралічем вивчались зміни інтелектуального розвитку. Проведений після експерименту аналіз результатів дозволив встановити загальні закономірності та особливості цього процесу в учнів з різними формами церебрального паралічу. Іпотерапія в фізичній реабілітації дітей віком 6 - 10 років з церебральним паралічем Проаналізовано сучасні проблеми реабілітації дітей з церебральним паралічем, а також методи фізичної реабілітації, які дозволяють покращити фізичний стан пацієнтів. Виявлено вірогідні відмінності за всіма дослідженими критеріями. Особливо вагомі відмінності виявлено у показниках кистьової динамометрії, ЖЄЛ, індексу Ерісмана. Значними порушеннями характеризуються основні рухові функції, гоніометрія, а також психологічні показники. Упровадження запропонованої програми в реабілітацію дітей віком 6 - 10-ти років з подвійною геміплегією дозволило значно покращити показники оцінювання основних рухових функцій, рухливості в суглобах верхніх і нижніх кінцівок. Діагностика та стимуляційна терапія мовних порушень у дітей з церебральним паралічем Дисертацію присвячено удосконаленню існуючих та розробці нових клініко-інструментальних критеріїв діагностики мовних порушень у дітей з церебральним паралічем. На підставі обстеження 125 дітей з мовними порушеннями, які супроводжують церебральний параліч, або виникають в разі перинатального ураження головного мозку, була доказана доцільність застосування комплексних стимуляційних методик в лікуванні цієї патології. Розроблені нові методи полімодального впливу і електрокраніопунктури на фоні введення внутрішньом'язово максимальних терапевтичних доз нікотинової кислоти із застосуванням індивідуальних схем лікування при різних видах розладів мови у дітей з урахуванням виявлених порушень кровотоку у мозкових та хребетних артеріях та змін біоелектричної активності мозку. На підставі порівняльного аналізу була доведена ефективність цих методів лікування.
|