|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Оцінка ефективності функціонування різних транспортних систем та формування тарифної політики (на прикладі змішаних комбінованих перевезень) Обгрунтовано ефективність функціонування різних транспортних систем і розглянуто питання формування тарифної політики за умов входження України до загальноєвропейського ринку транспортних послуг, зокрема, до системи комбінованих перевезень. Розроблено методику й обгрунтовано критерій оцінки ефективності функціонування різних транспортних систем з позиції інтересів вантажовласників. Запропоновано методику побудови тарифів та перевезення вантажів за різних транспортних систем, засновану на оцінці ефективності функціонування цих систем. Підвищення ефективності оптичних прицілів для стрілецької зброї Розроблено методи проектування оптичних прицілів для стрілецької зброї з підвищеною ефективністю шляхом узгодження їх оптичних характеристик з психофізіологічними особливостями зорової системи стрільця під час виконання бойової задачі, впровадження нових методів прицілювання та розробки принципово нових оптичних схем. Удосконалено математичну модель бойової задачі, на базі якої одержано аналітичний вираз для її виконання залежно від оптичних характеристик прицілу, фоново-цільової обстановки, психофізичних особливостей зорової системи стрільця й енергетики зброї. Розроблено методики розрахунку коліматорних і телескопічних схем прицілів без повітряних проміжків між компонентами, методи прихованого прицілювання зброї, та проектування прицілів зі спеціальним малюнком прицільної сітки. Запропоновано методику сумісного проектування стрілецької зброї та прицілу, а також стендову апаратуру для оцінки бойової ефективності табельної зброї. Підвищення ефективності прогнозування в транспортних системах Встановлено аналітичну залежність між функціями кореляції та розподілу часових інтервалів між змінами станів транспортних процесів. Запропоновано модель транспортного процесу у вигляді формівного динамічного фільтра, що знаходиться під впливом сигналу "білого шуму". При цьому порядок формівного динамічного фільтра відповідає порядку розподілу Ерланга, який моделює реальний розподіл часових інтервалів транспортних процесів. Для нестаціонарних транспортних процесів запропоновано моделі прогнозування з використанням параметричної функції кореляції, яка дозволяє розглядати нестаціонарний транспортний процес на інтервалі прогнозування як умовно стаціонарний випадковий процес. Експериментальна перевірка розроблених моделей у разі прогнозування характеристик транспортних потоків у автоматизованих системах керування дорожнім рухом, а також під час визначення обсягів складських залишків товарів довела адекватність теоретичних моделей. Підвищення ефективності землерийно-транспортних машин циклічної дії (на прикладі бульдозерів) Обгрунтовано можливості підвищення ефективності бульдозерів за рахунок удосконалення робочого обладнання (відвалу бульдозера). Здійснено корегування відношення висоти відвалу до його ширини, досліджено процес формування опору затуплення. Розглянуто питання оцінки надійності та визначення раціонального складу типорозмірних рядів землерийно-транспортних машин. Аналітичні висновки підтверджено результатами експериментальних досліджень. Дослідження поляризаційної модової дисперсії і її вплив на пропускну здатність та структуру оптичних транспортних мереж Досліджено оптичні транспортні мережі, поляризаційно-модову дисперсію (ПМД) оптичних волокон систем передавання зі спектральним ущільненням каналів. Розроблено модель поляризаційної модової дисперсії оптичного волокна як послідовність двозаломлювальних сегментів з випадковим значенням затримки й азимута, модифіковано метод Джонса для обчислення диференціальної групової затримки сигналу оптичного волокна. За допомогою розробленої моделі одержано залежності диференціальної групової затримки сигналу DWDM-системи від довжини хвилі оптичної несучої, еліпса поляризації вхідного випромінення, ширини смуги випромінювання лазера. Проведено вимірювання цієї затримки сигналу в оптичних світловодах волоконно-оптичних систем передавання. На підставі цих даних проведено оцінку адекватності розробленої моделі. Досліджено динаміку зміни двозаломлювальних характеристик оптичного волокна й обчислено ефективність запропонованого методу компенсації ПМД. Запропоновано математичний апарат і схему експериментального визначення матриці Джонса сегмента оптичного волокна. Досліджено розподіл ДГЗ сигналу систем передавання зі спектральним ущільненням каналів. Розроблено метод поканальної компенсації ПМД з використанням модулятора і зворотного каналу, який дозволяє зменшити досліджене явище до 7-ми разів. Запропоновано структуру оптичного лінійного тракту з використанням даної схеми. Методи підвищення якості передачі інформації у відкритих оптичних системах зв'язку Удосконалено метод вейвлет-перетворень для обробки сигналів у відкритих оптичних системах зв'язку, зокрема, у разі впливу шумових і зосереджених завад різних типів і за різних співвідношень сигнал/шум. Запропоновано новий метод побудови лазерної антенної решітки, яка у порівнянні з відомими має більш вузьку діаграму спрямованості лазерної системи за достатньо низького рівня бічного випромінювання, що забезпечує підвищення енергетики лінії. Вперше запропоновано використання просторово-часового доступу у відкритих оптичних системах зв'язку, що дозволяє забезпечувати багатостанційний доступ з багатьма кореспондентами. Розроблено новий метод аналізу якості вейвлет-обробки оптичних сигналів, заснований на зіставленні графічних фрагментів вейвлет-спектрограм. Оптоелектронний прилад для дослідження оптичних властивостей світлорозсіювальних матеріалів в умовах багатократного розсіяння В дисертації вирішено наукову проблему розробки методів створення схем оптичних комп'ютерно-вимірювальних систем для дослідження оптичних параметрів світлорозсіювальних середовищ. Запропоновано нові оптичноелектронні схеми та методи підвищення точності їх роботи. Розроблено алгоритми функціонування цих систем в автоматичному режимі та запропоновано їх практичне застосування. Дослідження та розробка методик ефективного проектування лінійних трактів волоконно-оптичних систем передавання зі спектральним розділенням каналів Розроблено принципи та методики ефективного проектування волоконно-оптичних систем передавання (ВОСП) зі спектральним розділенням каналів (СРК) для підвищення їх завадостійкості, якості передавання та надійності функціонування. Створено методику розрахунку величини параметрів взаємних впливів між каналами у ВОСП з СРК, які виникають внаслідок скінченних значень перехідних загасань у демультиплексорі. Вперше запропоновано застосовувати елементи теорії взаємних впливів між ланцюгами ліній зв'язку з використанням металевого кабелю. Створено нову методику вимірювань параметрів взаємних впливів між каналами ВОСП з СРК із застосуванням оптичних аналізаторів спектра, що є більш ергономічною та потребує менших ресурсів. Розроблено методику розрахунку величини взаємних впливів між каналами у ВОСП з СРК, що зумовлені внеском спектральних характеристик джерел випромінювання. Запропоновано шляхи зменшення взаємних міжканальних впливів у ВОСП з СРК за рахунок підстроювання режиму лазерних випромінювачів і використання на їх виході або на виході демультиплексорів вузькосмугових оптичних фільтрів, а також застосування оптичних ізоляторів. Розроблено методику розрахунку продуктів нелінійної взаємодії каналів ВОСП з СРК внаслідок ефекту чотирихвильового змішування в оптичному волокні, яка дозволяє розрахувати загальну кількість продуктів нелінійної взаємодії каналів ВОСП з СРК в оптичному волокні й їх кількість та розподіл у межах робочої смуги частот. Розроблено методику оцінки рівня завад, що викликані нелінійними ефектами в оптичному волокні, зокрема, ефектом чотирихвильового змішування, із застосуванням оптичних аналізаторів спектра та вимірювачів оптичної потужності. Методи та засоби підвищення ефективності розподілених систем на основі багатоканальних зв'язків Досліджено проблему підвищення ефективності проектування, побудови та функціонування розподілених комп'ютерних систем і мереж на базі багатоканальності, що реалізується на апаратному рівні. На підставі експериментальних досліджень виявлено основні перепони на шляху забезпечення високої ефективності функціонування даних систем. Запропоновано поняття й охарактеризовано топологічну віртуалізацію та топологічну ієрархію. Наведено концептуальну модель розподіленої комп'ютерної системи з топологічною ієрархією. Запропоновано показники для оцінювання комп'ютерної системи з багатоканальними віртуальними зв'язками. Описано особливості життєвого циклу багатоканальних комп'ютерних систем. Розроблено алгебру зв'язаних графів, яка дозволяє описувати топологічні зв'язки шляхом аналізу алгебричних виразів. Проаналізовано фізичні топології, для побудови яких створено сполучення евристичних і генетичних алгоритмів, та алгебру скінченних зв'язних неорієнтованих графів. Розроблено підхід до багатокритеріального проектування комп'ютерної системи з багатоканальними віртуальними зв'язками, методи обліку нечіткості умов проектування та методи і засоби підвищення стійкості до відмов комп'ютерної системи та забезпечення рівномірності навантажень на її комунікаційні канали.
|