|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Педагогічні умови застосування інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови Визначено й обгрунтовано педагогічні умови застосування інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови, а саме: забезпечення інноваційної спрямованості навчального процесу, формування готовності студентів до використання інформаційних технологій, а також формування в них вмінь пізнавальної самостійності. Встановлено особливості застосування інформаційних технологій у навчальному процесі, визначено їх роль у фаховій підготовці майбутніх учителів. Наведено класифікацію програмно-педагогічних засобів навчання іноземної мови. Визначено критерії їх відбору для підвищення ефективності підготовки студентів. Розроблено модель використання інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови. Визначено критерії ефективності їх застосування у навчальному процесі. Розкрито суть понять "інформаційні технології професійно-педагогічній діяльності", "педагогічні умови", "інноваційна спрямованість", "готовність до використання інформаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови", "пізнавальна самостійність". Доведено й експериментально перевірено взаємозв'язок педагогічних умов застосування інформаційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів іноземної мови й ефективності навчання. Формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін Обгрунтовано доцільність проведення системної роботи з формування комунікативних умінь студентів вищих аграрних закладів освіти. Системно проаналізовано основні психолого-педагогічні фактори та умови, що сприяють розвитку даних умінь студентів, оцінено міру їх впливовості. Базуючись на критеріальному підході до визначення рівня сформованості комунікативних умінь, виявлено особливості їх розвитку у студентів-аграрників. Розвинуто положення щодо етапів формування комунікативних умінь, а також розроблено та обгрунтовано теоретичну модель педагогічної технології цього формування у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. Розкрито суть понять "спілкування", "комунікативна діяльність", "комунікативні вміння" та їх зв'язок, розширено та поглиблено наукові знання про комплекс комунікативних умінь. Формування ціннісного ставлення курсантів вищих військових закладів освіти до вивчення іноземної мови Досліджено чинники та педагогічні умови формування ціннісного ставлення курсантів до вивчення іноземної мови у вищих військових навчальних закладах (ВВЗО). Обгрунтовано показники та рівні сформованості ціннісного ставлення курсантів ВВЗО. Розглянуто застосування особистісного та професійного орієнтованих підходів, практичну спрямованість навчання іноземної мови, а також творчу обстановку на заняттях з іноземної мови. Розроблено та впроваджено до навчально-виховного процесу ВВЗО модель формування ціннісного ставлення курсантів до вивчення іноземної мови, а також програму щодо її реалізації. Використання навчально-рольових ігор професійної спрямованості у процесі навчання іноземної мови майбутніх офіцерів-прикордонників Досліджено педагогічні умови ефективного використання навчально-рольових ігор у підготовці майбутніх офіцерів-прикордонників до іншомовного спілкування в професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено структуру організації навчально-ігрової діяльності курсантів у процесі навчання їх іноземної мови. Розроблено типологію навчально-рольових ігор професійної спрямованості (тренувальні, ситуативні, професійно-діяльнісні, змагально-інструментальні). Обгрунтовано педагогічні умови їх ефективного використання в процесі вивчення курсантами іноземної мови. Розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід. Визначено основні етапи підготовки та проведення навчально-рольових ігор, розглянуто їх багатофункціональний характер, вплив на мотивацію навчальної діяльності курсантів, їх пізнавальну активність та успішність засвоєння іноземної мови. Формування самооцінки курсантів вищих військових закладів освіти у процесі навчання іноземної мови Досліджено педагогічні шляхи та умови формування самооцінки курсантів у процесі навчання іноземної мови у вищому військовому закладі освіти. Обгрунтовано критерії, показники сформованості та рівні самооцінки курсантів. Визначено основні шляхи формування у курсантів адекватної самооцінки у процесі вивчення іноземної мови, зокрема: гуманізація взаємовідносин між суб'єктами педагогічного процесу; розвиток ініціативи та самостійності курсантів; створення ситуації успіху та стимулювання оцінних суджень курсантів. Розроблено методичні рекомендації щодо удосконалення педагогічного керівництва розвитком адекватної самооцінки курсантів. Психологічні умови застосування комп'ютерних засобів у процесі навчання іноземної мови (на матеріалі дослідження студентів немовних факультетів) На базі аналізу некомп'ютерних методів навчання іноземної мови визначено, що їх не можна безпосередньо застосовувати до навчального процесу за новими інформаційними технологіями, який має грунтуватись на психолого-педагогічних вимогах до організації навчальної діяльності студентів. На підставі цих вимог і принципів комунікативності та поетапно-концентричного принципу розроблено нормативну модель навчання. У процесі її реалізації створено комп'ютерне навчальне середовище, яке становить континуум комунікативних ситуацій і задач всіх типів, необхідних для оволодіння іноземною мовою. Розроблене комп'ютерне навчання передбачає гіпертекстову організацію системи, широке застосування зворотного зв'язку та оптимальний розподіл функцій управління учбовою діяльністю. Психологічні особливості формування мотивації досягнення майбутніх учителів (на матеріалі вивчення іноземної мови) Розкрито роль мотиву досягнення в контексті загальної мотивації оволодіння іноземною мовою, її роль у становленні особистості майбутнього вчителя. Виявлено психологічні особливості мотивації досягнення, її зв'язок з особистісними характеристиками, зокрема, самооцінкою, особистісною тривожністю. Визначено критерії діагностування рівнів її розвитку (співвідношення мотиву прагнення успіху та мотиву уникнення невдачі, висоту й адекватність рівнів самооцінки та особистісної тривожності). Обгрунтовано психолого-педагогічні умови, створено й апробовано систему роботи для формування мотивації досягнення в процесі вивчення іноземної мови. Психологічні умови підвищення ефективності навчання іноземної мови у військовому навчальному закладі Досліджено психологічні умови, що сприяють підвищенню ефективності навчання іноземної мови у військовому навчальному закладі. Розглянуто комунікативну взаємодію викладача зі слухачем на рівні психолого-педагогічного співробітництва, яка створює позитивну мотивацію та стимулює інтелектуальну активність слухачів. Обгрунтовано концептуальні основи вдосконалення процесу навчання на базі його інтенсифікації, розроблено рекомендації, реалізація яких підвищує ефективність навчального процесу. Запропоновано критерії та методику оцінки ефективності навчання іноземної мови у вузі. Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл Виділено зовнішні та внутрішні психолого-педагогічні умови, які впливають на підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл.
|