|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Формування основ культури родинних взаємин учнів 1-4 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності Визначено теоретичні засади та практичний стан проблеми культури родинних взаємин. Розроблено критерії оцінювання та показники сформованості культури таких взаємин в учнів I - IV класів шкіл-інтернатів. За результатами проведеного теоретичного аналізу виявлено її компоненти, а саме: цільовий, змістовий, організаційно-процесуальний, які у реальному виховному процесі є взаємопов'язаними та взаємозалежними. Визначено й експериментально перевірено умови, які сприяють підвищенню сформованості культури родинних взаємин у позаурочній діяльності, до яких належать: усвідомлення вихованцями норм і цінностей культури родинних взаємин, збагачення змісту позаурочної діяльності вихованців у процесі включення їх у родинні взаємини: формування елементів культури родинних взаємин у взаємостосунках брати - сестри, теоретична та методична підготовка вчителів і вихователів початкових класів до роботи з родичами вихованців, організації їх педагогічної співпраці. На підставі результатів проведеного педагогічного експериментального дослідження підтверджено ефективність застосування запропонованих умов формування культури родинних взаємин учнів I - IV класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності. Виховання толерантності в учнів 5 - 7 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності Визначено теоретичні засади і практичний стан проблеми виховання толерантності. Розкрито суть і уточнено структуру виховання толерантності як особистісного утворення. Визначено специфіку такого виховання в учнів V - VII класів шкіл-інтернатів. Розроблено критерії оцінювання та показники сформованості толерантності. Запропоновано й експериментально перевірено структурно-функціональну модель її виховання у даних учнів у позаурочній діяльності. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності такого виховання, а саме: оптимізацію форм і методів виховання толерантності; організацію спільної діяльності учнів з метою розвитку толерантних емоцій, формуванню досвіду толерантної поведінки; побудову взаємин педагогів з учнями на підставі педагогічної підтримки; організаційно-методичну підготовку педагогів шкіл-інтернатів з питань виховання толерантності. Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів Розглянуто проблему корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Висвітлено психодіагностичний інструментарій, розроблено опитувальники з вивчення комунікабельних ускладнень спілкування та егоїзму в учнів шкіл-інтернатів. Визначено залежність між специфікою розвитку дитини у певному соціальному середовищі та формуванням специфічних особистісних утворень. Проаналізовано шляхи та методи корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Професійно-прикладні основи формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю Досліджено проблему професійно-прикладних засад формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. Розкрито методологічні, теоретичні та методичні аспекти даної проблеми. Здійснено аналіз категорій "професійно-прикладні основи", "здоровий спосіб життя", "формування здорового способу життя" та "рухова активність" у педагогічному, психологічному та фізичному аспектах. Акцентовано увагу на визначенні та обгрунтуванні складових професійно-прикладних основ, які мають сприяти формуванню навичок здорового способу життя майбутніх економістів-педагогів та виховувати у них вміння передавати ці навички іншим. Формування здорового способу життя молодших підлітків у позаурочній фізкультурно-спортивній роботі Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено гендерний підхід щодо формування здорового способу життя в молодших підлітків у позаурочній фізкультурно-оздоровчій роботі. Визначено зміст, засоби, форми та методи формування здорового способу життя молодших підлітків за умов діяльності спортивно-оздоровчого клубу. Уточнено критерії та показники визначення рівнів сформованості здорового способу життя в молодших підлітків. Одержано нові дані про вплив позаурочної фізкультурно-спортивної роботи на формування в молодших підлітків здорового способу життя. Наведено пропозиції щодо поліпшення діяльності спортивно-оздоровчого клубу, спрямованої на формування здорового способу життя молодших підлітків. Формування здорового способу життя підлітків засобами фізичного виховання Проаналізовано суть і взаємозв'язок базових понять дослідження проблеми формування здорового способу життя підлітків. Розглянуто наукові підходи до даного формування. Розкрито історико-педагогічний аспект становлення здорового способу життя підлітків в Україні та за кордоном. Визначено роль фізичного виховання у його формуванні. Розроблено відповідну модель, а також визначено критеріальні характеристики сформованості здорового способу життя підлітків засобами фізичного виховання. Теоретично обгрунтовано структурні компоненти запропонованої моделі, а саме: концептуальний, змістовий, процесуальний, оцінно-результативний. Розроблено технологію формування даного способу життя підлітків. Ефективність моделі та технології перевірено експериментально. Педагогічні аспекти формування здорового способу життя у молодших школярів, які проживають в зоні підвищеної радіоактивності Визначено рівень фізичного розвитку, рухової активності, фізичної підготовленості молодших школярів. Проаналізовано стан ведення здорового способу життя учнями та їх батьками, що проживають в екологічно несприятливих умовах. На основі одержаних результатів розроблено методику формування здорового способу життя у школярів, які проживають у зоні радіаційного забруднення, що дозволило якісно підвищити рівень сформованості здорового способу життя у молодших школярів. Формування комунікативних умінь і навичок учнів гуманітарних ліцеїв на уроках риторики З урахуванням вимог сучасної парадигми освіти теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано методику формування комунікативних умінь і навичок учнів VIII - XI класів шкіл нового типу (гуманітарних ліцеїв) на уроках риторики. Уточнено педагогічні умови ефективного використання запропонованої методики й удосконалено критерії визначення рівнів сформованості комунікативної компетенції старшокласників. На основі поетапного розподілу навчального матеріалу з урахуванням вікових особливостей і рівня підготовленості учнів розроблено зміст програми з риторики, використання якої дає можливість поступово поглиблювати, ускладнювати та удосконалювати теоретичний матеріал шкільного курсу з даної дисципліни. Обгрунтовано оптимальні шляхи формування комунікативних умінь і навичок учнів. Визначено основні джерела добору навчальних форм, типів і методів на уроках риторики. Розглянуто жанрову специфіку ділових, рольових, інтелектуальних ігор, розроблено різнорівневі домашні завдання та мовленнєво-мисленнєві вправи. Ефективність розробленої методики підтверджено експериментально. Психологічні особливості формування здорового способу життя у курсантів вищого військового навчального закладу Визначено основні суб'єкти військового ВНЗ (ВВНЗ), які впливають на дотримання майбутніми офіцерами здорового способу життя та формують у них мотивацію до збереження та зміцнення власного здоров'я. Розроблено й експериментально перевірено методику формування здорового способу життя у курсантів, яка відображає порядок узгоджених дій посадових осіб навчального закладу, спрямованих на формування у майбутніх офіцерів мотивації до збереження та зміцнення власного здоров'я, зокрема, позбавлення від шкідливих звичок і активізації самозбережувальної поведінки. За результатами теоретичного й експериментального дослідження розроблено практичні рекомендації для керівників курсантських підрозділів щодо формування здорового способу життя підлеглого особового складу.
|