|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Українська система вищої освіти: переваги і недоліки Болонського проектуСПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Вища освіта України і Болонський процес. Навчальний посібник За редакцією В.Г Кременя. Авторський колектив: М.Ф. Степко, Я.Я. Болюбаш, В.Д. Шинкарук, В.В. Грубінко, І.І. Бабин. – Тернопіль: Навчальна книга -Богдан, 2004. – 384с.
2. Журавський В. С. Вища освіта як фактор державотворення і культури в Україні. – К.: Вид. дім "Ін Юре", 2003. – 416 с.
3. Янковий В. В. Болонський процес. шляхом європейської інтеграції Дзеркало тижня. – 2003. – N 40. – 18-24 жовт. – (Інтерв'ю М. З. Згуровського).
Політична наука і освіта в Україні: передумови виникнення, процес становлення, перспективи розвитку Проведено комплексне політологічне досліження особливостей становлення та функціонування політичної науки й освіти в Україні. Визначено тендценії подальшого розвитку даного комплексу політичних знань і основні напрями його реального впливу на процес. державного будівництва, розвитку демократичної політичної культури, гуманізації соціуму, гуманітаризації освіти, інституціалізації громадянського суспільства. Систематизовано політичні знання як ціннісну базу теоретичного осмислення та практичної реалізації політики за умов демократизації суспільства з урахуванням мінливої динаміки розвитку політичної сфери. Доведено, що за сучасних умов політичний простір значною мірою символізується, що обумовлює розширення постмодерністського дискурсу в українській політології. Запропоновано схему розвитку в Україні наукових політологічних досліджень, яка включає аналіз досягнень її основних напрямів. Визначено перспективи та конкретизовано завдання розвитку політології як навчального курсу та базової спеціальності у вищих навчальних закладах України. Аргументовано наукову позицію, згідно з якою політологія постає як одна з провідних дисциплін у системі сучасної соціально-гуманітарної освіти України. Показано, що політична наука й освіта відіграють значну роль як науково-освітня система стимулювання процес. становлення громадянського суспільства. Обгрунтовано науковий підхід, відповідно до якого створення сучасних соціальних цінностей становить процес. невідривний від впровадження громадянських знань через міжгалузеву систему громадянської освіти. Освіта і наука ФРНШкільна освіта 3
Професійна освіта 7
Вищі навчальні заклади 9
Навчання дорослих 13
Освіта і наука 15
Література 17
Болонський імператив підготовки майбутніх менеджерівБолонський імператив підготовки майбутніх менеджерів: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 [Електронний ресурс] / Т.Ф. Бірюкова; АПН України. Ін-т вищ. освіти. — К., 2006. — 20 с. — укp.
З використанням самоорганізаційного підходу проаналізовано проблематику підготовки майбутніх менеджерів у контексті принципів Болонської декларації. Розкрито зміст поняття соціалізації особистості майбутнього менеджера, яка реалізується шляхом засвоєння норм і цінностей полікультурного соціуму, притаманних об'єднаній Європі (адаптаційна складова), а також засобами формування організаційної поведінки на підставі впровадження особистісно-орієнтованої освіти (професійна складова). Показано, що реалізація принципів Болонської декларації є шляхом ефективного розв'язання суперечності між національною освітньою системою підготовки майбутніх менеджерів (професійною соціалізацією) та загальноєвропейською культурою (процес.м соціалізації, що має загальноцивілізаційне спрямування). З'ясовано, що специфіка сучасної підготовки конкурентоспроможних управлінських кадрів в Україні полягає в інтеграції здобутків національної освіти у полікультурну європейську спільноту.
Стратегічні напрямки розвитку вищої освіти в УкраїніВступ 2
1. Вища освіта в Україні на сучасному етапі 5
2. Проблема удосконалення системи вищої освіти та підвищення якості професійної підготовки фахівців в Україні 14
3. Забезпечення якісної освіти впродовж життя як пріоритетний напрямок стратегії економічного та соціального розвитку України на 2004-2015 роки 22
Висновки 28
Література 31
Додаток А. Статистичні дані про вищі навчальні заклади України в 1990-2004 рр. (на початок навчального року) 33
Законодавчий процес в Україні Досліджено законодавчий процес.в Україні. Розглянуто історико-теоретичні та методологічні аспекти цього процес.. Розкрито суть поняття законотворчості як різновиду правотворчої діяльності. Проведено комплексне дослідження проблем становлення та розвитку законодавчого процес. у світі та в Україні. Досліджено особливості сучасного законодавчого процес. у певних країнах, увагу приділено вивченню методології законодавчої діяльності. Проаналізовано зміст основних стадій зазначеного процес. в Україні. Розглянуто проблеми, наявні на всіх етапах створення законів, запропоновано способи їх вирішення. На підставі проведених досліджень визначено конкретні практичні пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення законодавчого процес. в Україні. Німецька національна освіта в Україні (20 - 30-ті роки XX ст.) Всебічно проаналізовано основні етапи, форми та методи становлення німецької національної освіти в Україні 1920 - 1930 рр. Зазначено, що унікальна за своїм змістом література XVIII - XIX ст. дозволила з'ясувати її коріння та спроектувати на досліджуваний період. Висвітлено процес.зростання кількості німецьких навчальних закладів, який особливо набув свого розвитку у другій половині 1920-х рр. Розглянуто діяльність органів політичного керівництва, державної влади та управління, які за умов здійснення політики коренізації доклали чимало зусиль для організації та функціонування даних закладів, налагодження роботи установ з підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів, створенні необхідної видавничої бази для підготовки навчальної літератури. З'ясовано процес.згортання політики коренізації, у контексті якого був зведений нанівець цінний досвід, набутий у 1920 - 1930 рр. Державотворчий процес в Україні 1991 - 2004 роківДержавотворчий процес.в Україні 1991 - 2004 років (на матеріалах періодики Заходу): Автореф. дис... д-ра іст. наук: 07.00.01 [Електронний ресурс] / Р.А. Офіцинський; Ужгород. нац. ун-т. — Ужгород, 2006. — 36 с. — укp.
Здійснено комплексний теоретичний і фактологічний аналіз політичних перетворень в Україні відповідно до вимог західної цивілізації. Для вивчення історичних процес.в незалежної України (1991 - 2004) запропоновано "європейську парадигму". Даний період поділено на два етапи, а саме: прийняття Конституції 28 червня 1996 р. і помаранчева революція (листопад - грудень 2004 р.). Установлено, що політичні зміни у незалежній Україні є органічною частиною постсоціалістичної модернізації суспільства та корегуються інформаційними, дипломатичними й економічними інструментами розвинутих країн. Обговорено "вестернізаційний стандарт" у межах однієї цивілізації. Розглянуто питання щодо утворення Державною владою України академічного Інституту Європи, а також запровадження на історичних факультетах нормативного курсу "Історія незалежної України".
Процес доказування при розслідуванні фіктивного підприємництва та пов'язаних з ним злочинів в Україні Комплексно досліджено процес.доказування у кримінальних справах про фіктивне підприємництво та пов'язані з ним злочини в Україні. Показано необхідність теоретичного вивчення проблем реалізації елементів процес. доказування під час розслідування фіктивного підприємництва, зокрема, у разі спрощеного порядку. Досліджено питання щодо правової регламентації доказових категорій у кримінальному процес. України. Визначено особливості доказування під час розслідування фіктивного підпримництва та пов'язаних з ним злочинів в Україні. Наведено пропозиції та рекомендації, а також обгрунтовано положення з метою вдосконалення провадження у кримінальних справах про фіктивне підприємництво.
|