|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Контрольна з англійської мовиКонтрольна з англійської мови Контрольна з англійської мовиКонтрольна з англійської мови Контрольна робота з англійської мовиКонтрольна робота з англійської мови Контрольна робота з англійської мовиКонтрольна робота з англійської мови Транспозиції частин мови в перекладі з англійської мови на українську (на матеріалі художніх текстів) Проаналізовано транспозицію частин мови під час перекладу художніх текстів з англійської мови українською. Розкрито роль транспозиції як одного з поширених типів перекладацьких трансформацій. Виокремлено повні та неповні транспозиції. Проаналізовано явище транспозиції частин мови як перекладацьку проблему з урахуванням особливостей його використання у художньому перекладі. Досліджено взаємозв'язок різних рівнів мови під час транспозиції. Встановлено граматичні, словотвірні, лексикосемантичні, жанрово-стилістичні та ситуативно-контекстуальні причини застосування транспозиції. Досліджено транспозиції іменників, прикметників, дієслів і прислівників, які відображають системні взаємозв'язки різних мовних одиниць у процесі перекладу текстів з англійської мови українською. Наведено кількісні дані щодо основних різновидів проаналізованих траспозицій. контрольна з англійськоїконтрольна з англійської Контрольна робота з англійськоїКонтрольна робота з англійської Особливості методичної підготовки вчителів англійської мови у Великій Британії Виявлено тенденції розвитку вищої педагогічної освіти Великої Британії у другій половині XX ст. Проаналізовано зміст, методи та форми організації методичної підготовки вчителів англійської мови як рідної у Великій Британії, її роль та місце в цілісній системі професійної підготовки педагогічних кадрів. Охарактеризовано особливості підготовки вчителів англійської мови як іноземної. Визначено співвідношення теоретичного та практичного компонентів навчання. Розроблено рекомендації щодо можливостей творчого використання позитивного досвіду Великої Британії у підготовці вітчизняних педагогічних кадрів. Формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови Досліджено проблему формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку у процесі вивчення англійської мови. Розкрито сутність і структуру, обгрунтовано необхідність і можливості розвитку даної якості. Розроблено й експериментально перевірено модель формування англомовної мовленнєвої активності за трьома визначеними напрямами (навчальні заняття з англійської мови, позаурочна робота з дітьми та робота вдома). Запропоновано визначення понять "активність" і "мовленнєва активність". Удосконалено методику, обгрунтовано педагогічні умови (комунікативна спрямованість, диференціація та індивідуалізація процесу навчання, наявність позитивних емоційних стимулів), визначено критерії (мотиваційний, змістовий, вольовий), показники (бажання спілкуватись англійською мовою, позитивне ставлення дошкільників до занять, розвиток пізнавального інтересу, прагнення дітей до вивчення англійської мови, розуміння змісту англомовної лексики, опанування англомовних лексико-граматичних навичок, логічна послідовність у складанні діалогічного та монологічного висловлювань англійською мовою) та рівні сформованості англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників. Експериментально підтверджено ефективність нової методики та педагогічних умов формування англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників.
|