-
Контрольна робота з алгебри
Контрольна робота з
алгебри
-
Підвищення рівня теоретичних знань старшокласників на основі комп'ютерно-орієнтованої системи навчання алгебри і початків аналізу
Розроблено окремі компоненти комп'ютерно-орієнтованої методичної системи навчання
алгебри
та початків аналізу. Запропоновано систему комп'ютерних лабораторних робіт з
алгебри
та початків аналізу. Визначено принципи відбору прикладних програмних засобів для навчання
алгебри
та початків аналізу. Обгрунтовано вибір для експериментальної методики ППЗ GRAN1 та DERIVE. Розроблено методику організації та проведення лабораторних робіт.
-
Алгебри з додатковими структурами та їх зображення
Доведено, що гільбертіан є лівим операторним модулем над алгеброю обмежених операторів (ОО) у ньому. Досліджено, що якщо кількість ідемпотентів більша або дорівнює 5, дана алгебра не може задовольняти поліноміальні тотожності. Доведено доцільність існування точного зображення *-
алгебри
необмеженими операторами (НО). Запропоновано поняття сумісних гладких векторів для скінченної сім'ї НО та для зображення *-
алгебри
НО. Розглянуто властивості просторів даних векторів.
-
Історико-методичний аналіз розвитку методів розв'язування задач з алгебри в загальноосвітній школі
Досліджено історію створення та розвитку методів і способів розв'язання
алгебри
чних задач у загальноосвітній школі, показано їх роль і місце в навчальному курсі
алгебри
. Виділено групу основних методів, безпосередньо пов'язаних зі змістом теоретичного курсу
алгебри
, запропоновано порядок їх вивчення. Розроблено й апробовано методичні рекомендації щодо використання методів розв'язання
алгебри
чних задач у навчальному курсі з
алгебри
для загальноосвітньої школи. Доведено, що їх активне та свідоме засвоєння неможливе без вивчення алгоритму методу або правила-орієнтира (евристичної схеми) та його операційного складу.
-
Контрольна з культури України
Назва роботи Контрольна з культури України
Розділ Культура
Вид роботи Контрольна робота
Кількість сторінок 6
Ціна 0
Зміст Архітектура Київської Русі. 2
"Місто Ярослава" у Києві. 3
Використана література 6
-
Вивчення алгебри і початків аналізу в професійно-технічних училищах в умовах впровадження освітнього стандарту
Розроблено методичну систему вивчення
алгебри
і початків аналізу в середніх професійно-технічних училищах в умовах впровадження освітнього стандарту, уточнено поняття професійної спрямованості і розглянуті шляхи її реалізації при вивченні курсу
алгебри
і початків аналізу, а також здійснено структурування змісту навчального матеріалу, як при повторенні курсу математики основної школи, так і при вивченні теоретичного матеріалу курсу
алгебри
і початків аналізу. З'ясовані психолого-педагогічні передумови процесу навчання, які є необхідною умовою реалізації рівневої і профільної диференціації, розглянуті нові технології, активні методи і форми навчання. Теоретично і експериментально обгрунтована методика (мета, зміст, методи, організаційні форми, прийоми і засоби) забезпечує ефективне вивчення навчального матеріалу.
-
Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу
Розроблено та науково обгрунтовано методику розвитку вмінь старшокласників доводити твердження курсу
алгебри
і початків аналізу для класів універсального та природничого профілю. Запропонована методика побудована відповідно до вікових можливостей і особливостей розумового розвитку старшокласників, враховує їх індивідуальні навчальні можливості, задовольняє вимоги рівневої та профільної диференціації, базується на програмовому матеріалі. Експериментально підтверджено, що така методика сприяє розвитку вмінь старшокласників доводити твердження курсу
алгебри
і початків аналізу та підвищує успішність і якість їх математичної підготовки.
-
Алгебри предикатних операцій та їх застосування у системах штучного інтелекту
Висвітлено питання розробки математичних моделей, методів та інструментальних засобів для формалізації опису та моделювання багатомодульних систем інформаційного обслуговування з розподіленим управлінням за допомогою алгебр предикатних операцій, сіток Петрі та технологій штучного інтелекту. Запропоновано використовувати апарат фундаментальної
алгебри
предикатних операцій для опису структури і функціонування ординарної сітки Петрі та розфарбованої сітки Петрі. Розроблено метод визначення множини тупикових розміток для розфарбованої сітки Петрі за допомогою апарату фундаментальної
алгебри
предикатних операцій. Висвітлено систему інтерактивної імітації розфарбованої сітки Петрі та аналізу її властивостей з використанням інтелектуальної компоненти.
-
Методика використання графічних засобів навчання алгебри та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів
Науково обгрунтовано методичну систему використання графічних засобів навчання
алгебри
та початків аналізу студентів техніко-технологічних спеціальностей технікумів і коледжів. Нову методичну концепцію розроблено на базі єдності виваженої доцільності, виразної комунікабельності, оптимального варіювання графічних засобів, а також з урахуванням дидактичних принципів і сучасних тендецній практично зорієнтованої професійної освіти у ВНЗ I-II рівнів акредитації. Із використанням комплексного, системного та діяльнісного підходів розв'язано завдання створення та використання графічних засобів навчання з комп'ютерною підтримкою у процесі вивчення
алгебри
та початків аналізу відповідно до вимог особистісно зорієнтованого, диференційованого навчання, вікових та індивідуальних особливостей учнів старшого підліткового віку.