-
Контрольна робота з англійської
Контрольна робота з
англійської
-
контрольна з англійської мови
контрольна
з
англійської
мови
-
Контрольна з англійської мови
Контрольна з
англійської
мови
-
Контрольна з англійської мови
Контрольна з
англійської
мови
-
Контрольна робота з англійської мови
Контрольна робота з
англійської
мови
-
Контрольна робота з англійської мови
Контрольна робота з
англійської
мови
-
Контрольна з культури України
Назва роботи Контрольна з культури України
Розділ Культура
Вид роботи Контрольна робота
Кількість сторінок 6
Ціна 0
Зміст Архітектура Київської Русі. 2
"Місто Ярослава" у Києві. 3
Використана література 6
-
Особливості методичної підготовки вчителів англійської мови у Великій Британії
Виявлено тенденції розвитку вищої педагогічної освіти Великої Британії у другій половині XX ст. Проаналізовано зміст, методи та форми організації методичної підготовки вчителів
англійської
мови як рідної у Великій Британії, її роль та місце в цілісній системі професійної підготовки педагогічних кадрів. Охарактеризовано особливості підготовки вчителів
англійської
мови як іноземної. Визначено співвідношення теоретичного та практичного компонентів навчання. Розроблено рекомендації щодо можливостей творчого використання позитивного досвіду Великої Британії у підготовці вітчизняних педагогічних кадрів.
-
Формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови
Досліджено проблему формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку у процесі вивчення
англійської
мови. Розкрито сутність і структуру, обгрунтовано необхідність і можливості розвитку даної якості. Розроблено й експериментально перевірено модель формування англомовної мовленнєвої активності за трьома визначеними напрямами (навчальні заняття з
англійської
мови, позаурочна робота з дітьми та робота вдома). Запропоновано визначення понять "активність" і "мовленнєва активність". Удосконалено методику, обгрунтовано педагогічні умови (комунікативна спрямованість, диференціація та індивідуалізація процесу навчання, наявність позитивних емоційних стимулів), визначено критерії (мотиваційний, змістовий, вольовий), показники (бажання спілкуватись англійською мовою, позитивне ставлення дошкільників до занять, розвиток пізнавального інтересу, прагнення дітей до вивчення
англійської
мови, розуміння змісту англомовної лексики, опанування англомовних лексико-граматичних навичок, логічна послідовність у складанні діалогічного та монологічного висловлювань англійською мовою) та рівні сформованості англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників. Експериментально підтверджено ефективність нової методики та педагогічних умов формування англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників.