|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Реформування залізничного транспорту України Вирішено проблеми реформування залізничного транспорту України за сучасних умов з метою підвищення ефективності його функціонування. Виявлено причини невиконання програм реструктуризації та реформування даного транспорту. Розкрито суть понять "реформування" та "реструктуризація" залізничного транспорту, встановлено їх взаємозв'язок і взаємозалежність. Установлено недоцільність реформування галузі на сучасному етапі розвитку економіки України. З'ясовано, що реструктуризація є найбільш вірогідним напрямком реформування залізничного транспорту. Проаналізовано й оцінено його сучасний стан в Україні. Вдосконалено методику реструктуризації залізничного транспорту та науково обгрунтовано її основні етапи, що дозволяє швидко адаптуватися вдосконаленій організаційній структурі управління до сучасного стану економіки держави. Впроваджено наведену методику на прикладі дирекції залізничних перевезень Південної залізниці. Визначено економічний ефект від запропонованого заходу. Вдосконалено концептуальний підхід щодо реформування залізничного транспорту України, обгрунтовано його основні етапи. Проведено прогнозне оцінювання основних показників роботи даного транспорту, результати якого підтверджено з використанням багатофункціональної математичної програми OLIMP, що забезпечує динамічне зростання показників роботи залізничного транспорту України. РПС ТранспортуТРАНСПОРТ - НАЙВАЖЛИВІША ГАЛУЗЬ НАРОДНОГО ГОСПОДАРСТВА. 3
РОЗВИТОК І РОЗМІЩЕННЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ. 4
РОЗВИТОК І РОЗМІЩЕННЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ. 5
МОРСЬКИЙ ТА РІЧКОВИЙ ТРАНСПОРТ. 6
РОЗВИТОК І РОЗМІЩЕННЯ ІНШИХ ВИДІВ ТРАНСПОРТНОГО КОМПЛЕКСУ. 8
ЛІТЕРАТУРА. 13
Правове забезпечення екологічної безпеки у діяльності залізничного транспорту Комплексно досліджено питання правового забезпечення екологічної безпеки у діяльності залізничного транспорту. Обгрунтовано визначення поняття "екологічна безпека у процесі діяльності залізничного транспорту", виділено його характерні ознаки. Проаналізовано основні фактори впливу експлуатаційної діяльності об'єктів залізничного транспорту на стан довкілля та його окремі елементи. Зроблено історичний огляд законодавства Української РСР та України щодо охорони довкілля у сфері залізничного транспорту. Розглянуто види та визначено ефективність роботи органів, які здійснюють державне управління, контроль і нагляд за додержанням природоохоронного законодавства у процесі діяльності об'єктів залізничного транспорту. Висвітлено основні аспекти застосування різних видів юридичної відповідальності за екологічні правопорушення у сфері залізничного транспорту. Обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства України щодо правового регулювання екологічної безпеки у процесі експлуатаційної діяльності об'єктів залізничного транспорту. Реструктуризація залізничного транспорту України в умовах ринку Досліджено актуальні проблеми реформування залізничного транспорту України за умов ринку, дефіциту інвестицій та інтегрування у європейський транспортний простір з метою підвищення ефективності його функціонування та конкурентоспроможності. Розкрито діалектичну сутність проблеми реформування залізничного транспорту країни, розглянуто існуючі моделі реалізації даного процесу. Розроблено алгоритм проведення дослідження та методику оптимізації вибору моделі реформування залізничного транспорту. Розглянуто альтернативні варіанти розвитку транспортного ринку та відповідні їм моделі реформування галузі. Визначено раціональне співвідношення між впливом держави на діяльність транспортних структур і ступенем їх самостійності. Запропоновано дві нові моделі реформування транспортної галузі. Розглянуто можливість використання запропонованих варіантів і трьох європейських моделей реформування залізничного транспорту в Україні. Визначено основні напрями проведення структурної реформи. Доведено доцільність використання нового економічного критерію для вибору найкращої моделі реформування залізничного транспорту. Обгрунтовано нові принципи побудови бюрократичних організаційних структур залізничного транспорту дивізійного типу за продуктовою схемою. Розроблено антикризові заходи для зниження збитковості пасажирських перевезень, які передують або виконують на першому етапі структурної реформи, розраховано їх економічну ефективність. Транспортне забезпечення комплексного розвитку господарства регіонів України (на прикладі залізничного транспорту) Висвітлено наукові і практичні проблеми удосконалення транспортного забезпечення комплексного розвитку регіонів України, підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту як важливого елементу зазначеного процесу. Розкрито методологічні засади комплексного розвитку регіонів країни та його транспортного забезпечення. Розроблено методику оцінки впливу залізничного транспорту на даний процес. Здійснено комплексну оцінку характеру та масштабів розвитку галузі. Обгрунтовано та визначено комплекс заходів щодо підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту як основи підвищення комплексного розвитку регіонів. Запропоновано організаційно-економічний механізм взаємодії галузі з регіонами обслуговування, методику маркетингової діяльності залізниць на ринку транспортних послуг. Викладено шляхи зменшення негативного впливу транспорту на природне середовище. На підставі прогнозу розвитку залізничного транспорту визначено перспективні напрями розвитку галузі. Організаційно-економічний розвиток пасажирського комплексу залізничного транспорту України на основі системного підходу: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 [Електронний ресурс] / Олександр Михайлович Гудков; Українська держ. академія залізничного транспорту. — Х., 2009. — 19 с. — укp. Управління корпоративною трансформацією в системі залізничного транспорту України Запропоновано й науково обгрунтовано основні положення управління корпоративною трансформацією залізничного транспорту, яка об'єднує визначення раціональної моделі реформування заізничної галузі та побудову її організаційної структури управління. Досліджено переваги та недоліки п'яти альтернативних моделей реформування залізничного транспорту та порівняно їх між собою за багатофакторним критерієм. За результатами досліджень встановлено, що найкращою для України є інтеграційна модель реформування, за якою інфраструктура залізниць та процес вантажних і пасажирських перевезень об'єднані в одній організаційній структурі - юридичній особі - Державній акціонерній компанії "Українські залізниці". Зазначено, що після сталої роботи окремих дочірніх підприємств і товариств з обмеженою відповідальністю інтеграційну модель доцільно трансформувати в холдингову компанію. Для вибраної за економічним критерієм інтеграційної моделі реформування розроблено теоретико-методичні підходи до побудови організаційної структури управління підприємствами залізничного транспорту. Розміщення транспорту УкраїниВступ 3
1. Значення і місце транспортного комплексу в економіці України 4
2. Історичні передумови, розвиток і сучасний стан галузей транспорту України 6
3. Розвиток і стан транспортної галузі у розрізі економічних регіонів України. 12
4. Проблеми і перспективи розвитку і розміщення транспортного комплексу в Україні 20
Висновки 22
Література 25
Додатки 26
Економічні аспекти управління витратами на підприємствах залізничного транспорту Наведено теоретичні узагальнення, нові методичні підходи до оцінки й управління витратами на підприємствах залізничного транспорту. Обгрунтовано необхідність проведення комплексної оцінки та аналізу витрат для контролю та прийняття рішень з урахуванням фінансово-економічних, технічних, географічних, трудових, організаційного аспектів, що сприяє підвищенню об'єктивності управлінського рішення. Розроблено класифікацію витрат підприємств залізничного транспорту. Проаналізовано моделі формування витрат на основі показників фінансової діяльності підприємств. Висвітлено заходи щодо вдосконалення планування витрат підприємств залізничного транспорту на основі економічного аналізу. Запропоновано напрямки удосконалення управління витратами підприємств залізничного транспорту в коротко- та довгостроковому періодах. Охарактеризовано моделі оптимізації витрат підприємств залізничного транспорту з використанням виробничої функції Кобба - Дугласа. Описано методику розподілу накладних витрат, що дозволяє здійснити ефективний контроль і регулювання витрат підприємств залізничного транспорту. Розроблено й апробовано методику визначення ефективності управління витратами на підприємстві з використанням персонального комп'ютера.
|