|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Аналіз рентабельності підприємстваВступ 2
1. Поняття рентабельності підприємства 4
1.1. Сутність і методи обчислення рентабельності 4
1.2. Система показників та моделей рентабельності 7
2. Аналіз рентабельності підприємства ВАТ „Броварське ШБУ-50” 16
2.1 Загальна характеристика підприємства 16
2.2. Розрахунок основних показників рентабельності підприємства 20
2.3. Аналіз рентабельності виробничої діяльності підприємства 25
3. Визначення шляхів покращення рентабельності підприємства 29
3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємства 29
3.2. Резерви збільшення прибутку та рентабельності 32
Висновки та пропозиції 36
Список використаної літератури 39
Додаток А 41
Додаток Б 44
Додаток В 47
Додаток Г 49
Факторний аналіз рівню рентабельності фірмиПлан
Вступ 3
1. Аналіз рівня рентабельності організації 5
1.1. Сутність та значення рентабельності 5
1.2. Система показників рентабельності 7
2. Аналіз рівня і динаміки рентабельності ВАТ «Київський завод медичного обладнання» 17
2.1. Характеристика об’єкту дослідження 17
2.2. Аналіз рентабельності господарської діяльності ВАТ «КЗМО» 18
2.3. Аналіз фінансової рентабельності ВАТ «КЗМО» 26
2.4. Аналіз рентабельності продукції ВАТ «КЗМО» 30
3. Факторний аналіз рентабельності підприємства та пропозиції щодо її підвищення 35
Висновок 39
Список використаної літератури 42
Аналіз рентабельності
1. Вихідні дані для аналізу 3
2. Аналіз рентабельності 6
2.1. Розрахунок показників рентабельності 6
2.2. Розрахунок рентабельності активів з використанням двофакторної моделі 6
2.3. Розрахунок рентабельності власного капіталу з використанням три- та п'ятифакторної моделей 7
2.4. Факторний аналіз рентабельності реалізованої продукції 7
2.5. Аналіз рентабельності виробничих фондів 8
Методика підрахунку резервів зростання суми прибутку та рентабельностіМетодика підрахунку резервів зростання суми прибутку та рентабельності
Література Аналіз рентабельності підприємстваВступ 3
1. Теоретико-методичні засади аналізу рентабельності підприємства 4
2. Аналіз рентабельності підприємства 10
3. Визначення шляхів підвищення рентабельності на підприємстві 17
Висновки і пропозиції 23
Список використаної літератури 25
Додаток 1. Фінансова звітність ТОВ «Київська меблева фабрика» за 2003 рік 28
Аналіз діяльності підприємства харчування готелю по сертифікації послуг1. Аналіз діяльності підприємства харчування готелю по сертифікації послуг 3
Література 7
Додаток А 8
Додаток Б 9
Цінова політика готелюВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. Поняття та сутність цінової політики 5
1.1 Характеристика ціноутворення та цінової політики 5
1.2 Характеристика ціноутворюючих факторів 9
1.3 Характеристика методів ціноутворення 25
РОЗДІЛ 2. Характеристика об’єкту дослідження та його цінової політики 33
2.1. Загальна характеристика об’єкту дослідження 33
2.2 Особливості стану розвитку галузі, в якій здійснює діяльність готелю 35
2.3 Характеристика чинників, які впливають на ціну послуг готелю 39
РОЗДІЛ 3. Проблеми та перспективи управління ціновою політикою готелю „Сатурн” 57
3.1 Оцінка економічної ефективності цінової політики готелю 57
3.2 Формування цінової політики готелю „Сатурн” на сучасному етапі 62
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 69
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 74
ДОДАТОК 1. Баланс готелю „Сатурн” на 31 грудня 2001 року 77
ДОДАТОК 2. Звіт про фінансові результати за 2001 рік 81
ДОДАТОК 3. Звіт про рух грошових коштів за 2001 рік 84
ДОДАТОК 4. Основні клієнти готелю „Сатурн” 87
Прибуток як економічна категорія. Теорії прибутку. Норма прибутку, і фактори що на неї впливаютьВступ 3
1. Прибуток як економічна категорія 5
2. Класифікація прибутку, його величина й види, норма прибутку 9
3. Теорії прибутку 21
Висновки 27
Список використаної літератури 30
Формування та розподіл прибутку підприємстваВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. Методологічні основи формування прибутку на підприємстві 8
1.1. Економічна сутність прибутку та його функції 8
1.2. Класифікація прибутку підприємства 15
1.3. Динаміка прибутку за різними сферами економіки 23
1.3. Зарубіжний досвід 26
Висновки до розділу 1 40
РОЗДІЛ 2. Дослідження механізму планування і формування прибутку на підприємстві 43
2.1. Системи і методи планування прибутку 43
2.2. Аналіз формування прибутку на підприємстві 53
2.3. Факторний аналіз прибутку 60
2.4. Рентабельність як узагальнюючий показник ефективності діяльності підприємства 67
Висновки до розділу 2 71
РОЗДІЛ 3. Механізм управління використанням та розподілом прибутку підприємства 74
3.1. Сутність і принципи розподілу прибутку 74
3.2. Фактори, які впливають на розподіл прибутку 75
3.3. Аналіз використання прибутку 78
3.4. Дивідендна політика підприємства 87
3.5. Заходи щодо збільшення розміру прибутку підприємства 93
Висновки до розділу 3 101
РОЗДІЛ 4. Охорона праці та навколишнього середовища 104
ВИСНОВКИ 114
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 117
ДОДАТКИ 123
ДОДАТОК А. Методика визначення фінансових результатів 123
ДОДАТОК Б. Основні звітні показники підприємства (ф.1 та ф.2.) за 2001-2004 рр. 124
ДОДАТОК В. Методика розрахунку показників рентабельності підприємства 127
ДОДАТОК Г. Фінансові результати підприємств та організацій України за 2004 рік 128
ДОДАТОК Д. Фінансові результати за видами економічної діяльності по промисловості за 2004 року 129
ДОДАТОК Е. Динаміка питомої ваги підприємств, які одержали прибутки та збитки, відповідно до загальної кількості підприємств України в 2001-2004 рр. (%) 130
|