Факторний аналіз рівню рентабельності фірми
План
Вступ 3
1. Аналіз рівня рентабельності організації 5
1.1. Сутність та значення рентабельності 5
1.2. Система показників рентабельності 7
2. Аналіз рівня і динаміки рентабельності ВАТ «Київський завод медичного обладнання» 17
2.1. Характеристика об’єкту дослідження 17
2.2. Аналіз рентабельності господарської діяльності ВАТ «КЗМО» 18
2.3. Аналіз фінансової рентабельності ВАТ «КЗМО» 26
2.4. Аналіз рентабельності продукції ВАТ «КЗМО» 30
3. Факторний аналіз рентабельності підприємства та пропозиції щодо її підвищення 35
Висновок 39
Список використаної літератури 42
Аналіз рентабельності підприємства
Вступ 2
1. Поняття рентабельності підприємства 4
1.1. Сутність і методи обчислення рентабельності 4
1.2. Система показників та моделей рентабельності 7
2. Аналіз рентабельності підприємства ВАТ „Броварське ШБУ-50” 16
2.1 Загальна характеристика підприємства 16
2.2. Розрахунок основних показників рентабельності підприємства 20
2.3. Аналіз рентабельності виробничої діяльності підприємства 25
3. Визначення шляхів покращення рентабельності підприємства 29
3.1. Визначення головних внутрішніх і зовнішніх чинників підвищення діяльності підприємства 29
3.2. Резерви збільшення прибутку та рентабельності 32
Висновки та пропозиції 36
Список використаної літератури 39
Додаток А 41
Додаток Б 44
Додаток В 47
Додаток Г 49
Аналіз рентабельності підприємства
Вступ 3
1. Теоретико-методичні засади аналізу рентабельності підприємства 4
2. Аналіз рентабельності підприємства 10
3. Визначення шляхів підвищення рентабельності на підприємстві 17
Висновки і пропозиції 23
Список використаної літератури 25
Додаток 1. Фінансова звітність ТОВ «Київська меблева фабрика» за 2003 рік 28
Аналіз прибутку та рентабельності готелю “Дніпро
План
1. Значення і сутність прибутку 3
2. Методологічні основи аналізу прибутку та рентабельності 4
3. Аналіз прибутку та рентабельності готелю “Дніпро” 7
Список використаної літератури 15
Механізм регулювання рентабельності в торговому підприємстві
Дисертацію присвячено проблемі реголювання рентабельності в торгових підприємствах в умовах становлення ринкових відносин. Визначена сутність регулювання рентабельності, її місце та роль в системі управління підприємством. Обгрунтований зміст механізму регулювання рентабельності власних коштів. Визначені сучасні тенденції в управлінні прибутком і рентабельністю в торгових підприємствах. Розроблені методичні основи регулювання рентабельності. Запропонована методика оптимізації рівня рентабельності власних коштів. Розроблений методичний інструментарій оцінки і обліку ризиків при прийнятті управлінських рішень щодо регулювання. Описані сценарії регулювання рентабельності для різноманітних ринкових ситуацій.
Методика аналізу загальної рентабельності
Методика аналізу загальної рентабельності ... 2
Література..7
Методика підрахунку резервів зростання суми прибутку та рентабельності
Методика підрахунку резервів зростання суми прибутку та рентабельності
Література
РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ
ПЛАН
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ТА ПОКАЗНИКІВ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ.
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ КП “ПЕРЕХРЕСТЯ”
2.1 Коротка техніко-економічна характеристика підприємства.
2.2 Аналіз показників рентабельності.
РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ.
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Аналіз дяльністі товариства з обмеженою відповідальністю “Анвіко” (практика)
1) Валюта балансу
2)Коефіцієнт зміни виручки від реалізації
3)Коефіцієнт зростання прибутку від реалізації продукції
4)Розрахунок коефіцієнту балансового прибутку
5. Аналіз джерел фінансування капіталу
6. Вивчення складу і структури кредиторської заборгованості.
7. Аналіз активів балансу
8. Аналіз дебіторської заборгованості
9. Аналіз оборотності дебіторської заборгованості
10. Аналіз показників, що характеризують фінансову та ринкову стійкість підприємства
12. Аналіз порогу рентабельності й запасу фінансової стійкості підприємства за звітний період
13. Оцінка ліквідності балансу.
14. Оцінка платоспроможності і ліквідності підприємства
16. Аналіз ефективності використання капіталу
17. Аналіз оборотності та тривалості обороту капіталу.
18. Оцінка ділової активності підприємства
19. Аналіз рентабельності.
20. Оцінка інвестиційної привабливості підприємства