|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Договір щодо оплатного надання медичних послуг Проведено комплексний правовий аналіз теоретичних і практичних питань, які виникають у разі платного надання медичних послуг недержавними медичними організаціями та особами, що здійснюють приватну медичну практику. Розглянуто правову природу та зміст платних медичних послуг, їх види та характерні ознаки. Наголошено на необхідності віднесення платних медичних послуг до числа об'єктів цивільного права та застосування норм цивільного права до регулювання відносин з приводу їх надання. Комплексно досліджено договір про платне надання медичних послуг, зокрема, питання про понятття зазначеного договору, визначення його місця в загальній системі зобо'вязального права України, особливості укладання, а також зміст договору про платне надання медичних послуг та цивільної відповідальності за його порушення. Розроблено науково-теоретичні пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення правового регулювання відносин за даним договором. Договір про надання послугВступ
1. Поняття договору про надання послуг
2. Особливості договору про надання послуг. Істотні умови
Висновок
Використана література Господарський договір про надання консультаційних послуг Здійснено комплексний аналіз правового регулювання господарських договірних відносин щодо надання консультаційних послуг. Досліджено нормативну базу, що регулює відносини у даній сфері. Надано визначення консультаційної послуги та господарського договору про надання таких послуг. Розроблено пропозиції щодо удосконалення правового регулювання консультаційних відносин між їх учасниками. Визначено відмінності господарського договору про надання консультаційних послуг від інших видів госоподарських договорів. Виокремлено можливі види порушень даного договору та форми відповідальності зазначених відносин на неналежне виконання зобов'язань. Сформульовано пропозиції щодо доповнень до Господарського кодексу України з метою визначення правового регулювання надання консультаційних послуг. Договір про надання фінансових послуг у цивільному праві України Здійснено комплексний аналіз теоретичних і практичних питань стосовно регулювання договорів про надання фінансових послуг у цивільному праві України. Досліджено поняття фінансових послуг та договорів про їх надання, висвітлено проблеми співвідношення зазначених договірних зобов'язань з іншими суміжними правовими конструкціями у цивільному праві. Здійснено класифікацію договорів про надання фінансових послуг. Запропоновано поняття договору про надання даних послуг як довірчого (фідуціарного) правочину, згідно з яким послугонадавач (фінансова установа або у встановлених законом випадках інший суб'єкт господарювання) надає за попереднім замовленням послугоотримувача (клієнта) фінансову послугу на оплатних і професійних засадах. Розроблено практичні рекомендації щодо застосування цивільного законодавства до договорів про надання фінансових послуг, запропоновано розв'язання питань, що є спірними під час кваліфікації інвестиційних договорів на будівництво житла, відмежуванні договору банківського рахунку та інвестиційного договору на будівництво житла від суміжних правових конструкцій. Удосконалення обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємствомАНОТАЦІЯ 7
ВСТУП 10
РОЗДІЛ 1 Теоретичні проблеми та методологічні основи обліку, контролю та аналізу надання послуг в системі управління туристичним підприємством 15
1.1. Система показників надання туристичних послуг, їх визначення та оцінка 15
1.2. Аналіз нормативно-правового забезпечення та огляд спеціальної літератури з питань надання послуг туристичними підприємствами 26
1.3. Організаційно-економічна характеристика туристичної фірми “Супутник” 36
Висновки до розділу 1 47
РОЗДІЛ 2 Удосконалення системи обліку та контролю з надання послуг туристичним підприємством 49
2.1. Організація та методологія обліку доходів від надання туристичних послуг 49
2.2. Поточний контроль операцій з надання туристичних послуг 63
2.3. Фінансова та статистична звітність з надання туристичних послуг 71
2.4. Порівняльна характеристика П(С)БО і МСФЗ, які регламентують облік доходів та фінансову звітність 82
2.5. Шляхи удосконалення обліку та контролю операцій з надання послуг туристичним підприємством 86
2.6. Комплекс задач та огляд програмного забезпечення з обліку надання послуг в інформаційних бухгалтерських системах 97
Висновки до розділу 2 110
РОЗДІЛ 3 Проектування системи аналізу економічних показників, надання послуг в управлінні туристичним підприємством 112
3.1. Інформаційна база та обґрунтування показників та прийомів економічного аналізу з надання туристичних послуг 112
3.2. Динаміка доходів з надання туристичних послуг ТФ «Супутник» 119
3.3. Факторний аналіз доходів з надання туристичних послуг 124
3.4. Комп’ютерні технології в аналізі надання туристичних послуг в управлінні туристичним підприємством 127
Висновки до розділу 3 131
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 133
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 144
ДОДАТКИ 150
Договори про надання правових послуг Досліджено правову природу договорів про надання правових послуг. Розглянуто питання розвитку договірних відносин щодо надання правових послуг. Проаналізовано ознаки досліджених договорів та їх різновиди. Визначено коло осіб, які можуть бути суб'єктами даних договорів, особливості їх укладення, зміни та розірвання. Значну увагу приділено змісту договору про надання правових послуг, а також проаналізовано підстави, умови та форми відповідальності за порушення його умов. За результатами теоретичного дослідження сформульовано пропозиції щодо вдосконалення законодавства, яке регулює відносини у сфері надання правових послуг. Механізми надання управлінських послуг органами влади Теоретично обгрунтовано категорію "управлінська послуга" та розроблено механізми надання управлінських послуг органами виконавчої влади й органами місцевого самоврядування України на регіональному рівні. Розвинуто теоретико-методологічні засади надання послуг даними органами. Проаналізовано стан і досвід надання послуг органами влади України та розвинених країн світу, а також фактори вливу на підвищення їх якості. Розроблено механізми надання управлінських послуг органами влади регіонального рівня, що передбачає формування методики оцінювання якості послуг. Обгрунтовано, що задоволення потреб користувачів управлінських послуг визначається показником ефективності - результативністю (effectiveness), основу якого складають критерії якості (доступність, зручність, своєчасність, повага до особи, відкритість), дванадцять визначених роботою показників оцінювання якості, а також стандарти якості їх надання. Організаційно-правові засади надання охоронних послуг Комплексно розглянуто теоретичні та практичні питання, пов'язані з державним регулюванням надання послуг щодо охорони власності та громадян, процедур контрольно-наглядової діяльності ДСО при МВД України за суб'єктами підприємницької діяльності з надання охоронних послуг та адміністративно-правових відносин, що виникають за даних обставин. Визначено поняття послуг щодо охорони власності та фізичних осіб, класифіковано дані послуги та суб'єкти з їх надання за різними критеріями. Охарактеризовано чинне законодавство та практику правового регулювання надання даних послуг. На підставі аналізу законодавства та практики господарсько-підприємницької діяльності суб'єктів щодо надання охоронних послуг виявлено основні тенденції регулювання правовідносин у сфері надання послуг з охорони власності, забезпечення фізичної безпеки осіб. Розроблено науково-практичні рекомендації щодо удосконалення правового регулювання надання даних послуг шляхом внесення відповідних змін до чинних законів і підзаконних актів. Проаналізовано інститут адміністративно-правової відповідальності та наведено шляхи його удосконалення через віднесення юридичної відповідальності юридичих осіб - суб'єктів підприємницької діяльності з надання охоронних послуг до інституту адміністративно-правової відповідальності. Організаційне управління якістю в проектах щодо надання транспортних послуг Удосконалено організаційне управління якістю проектів стосовно надання транспортних послуг на базі розвитку методів проектного менеджменту. Проаналізовано засади управління проектами щодо надання послуг з використанням процесно-орієнтованих систем. Обгрунтовано принципи формування таких проектів на підставі настанов щодо якості. Запропоновано критерії ефективності проектування. Досліджено проблему забезпечення проектів з надання транспортних послуг щодо прогнозування динаміки техніко-експлуатаційних показників роботи транспорту. Здійснено класифікацію форм вивчення рівня якості у проектах з застосуванням кількісного підходу. Систематизовано підходи щодо використання кваліметрії у процесах проектування системи надання послуг. Проаналізовано ефективність проектних рішень та вивчено вплив поведінки споживача транспортних послуг на проектування систем їх надання. Досліджено характеристики нерівномірності результатів проектних рішень та систематизовано методичні аспекти формування якості послуг у проектах їх надання. Розкрито напрями адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу щодо забезпечення якісного надання транспортних послуг. Розроблено рекомендації щодо проектування систем організації перевезень пасажирів у транспорті міжнародного сполучення.
|