|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Формування асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі Досліджено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій формування асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі. Уточнено економічну суть товарного асортименту. Системтизовано та розширено перелік ознак його класифікації. Виділено основні чинники, що впливають на формування асортименту підприємств роздрібної тогівлі з урахуванням позицій учасників економічних процесів на обраному ринковому сегменті. Визначено суть асортиментної політики та її місце в системі управління підприємством роздрібної торгівлі. Визначено цільові критерії та обгрунтовано систему показників оцінки ефективності асортиментної політики таких підприємств. Розроблено методичний інструментарій оцінки споживчої цінності, конкурентоспроможності сформованого асортименту та відповідності його внутрішнім можливостям підприємства роздрібної торгівлі. Обгрунтовано основні підходи та систематизовано методичний інструментарій формування асортиментної політики. Розроблено технологію її формування та реалізації для підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано методику планування асортименту з використанням системи динамічних матриць, побудованих за критичними щодо конкурентних позицій критеріями. Діагностика фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі Розкрито економічну сутність фінансової кризи підриємств роздрібної торгівлі, досліджено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій її діагностики. Систематизовано та доповнено класифікацію причин виникнення фінансової кризи на підприємствах торгівлі, наведено характеристику методичного забезпечення її діагностики. На базі агрегатних моделей удосконалено методику діагностики фінансової кризи. Виділено критерії та сформовано систему відносних показників діагностики кризового фінансового стану. Розроблено методичний підхід щодо діагностики фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі, що грунтується на дослідженні грошових потоків. Запропоновано методику інтегральної діагностики фінансової кризи на основі роробки методики якісної діагностики та експертно-аналітичної моделі діагностики та прогнозування фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі. Визначено напрямки й обгрунтовано систему показників оцінки потенціалу виживання підприємств роздрібної торгівлі. Оцінка конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі Розвинуто теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій оцінювання конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну суть поняття "конкурентостійкість підприємств торгівлі". Розмежовано поняття "конкурентоспроможність" і "конкурентостійкість". Удосконалено ситематизацію принципів оцінювання конкурентостійкості підприємств торгівлі. Обгрунтовано методичний підхід до оцінювання конкурентостійкості даних підприємств, який передбачає послідовне оцінювання її складових (конкурентоспроможності та стійкості) та їх взаємодії з використанням динамічних показників розвитку підприємств торгівлі та їх співвідношення. Розроблено методичний інструментарій оцінювання конкурентостійкості підприємства. Для встановлення наявності конкурентостійкості певного підприємства торгівлі запропоновано комплексний метод оцінювання загального рівня конкурентостійкості. Вдосконалено метод оцінювання конкурентостійкості у межах певної конкурентної групи, а також запропоновано метод для з'ясування стійкості функціонування торговельного підприємства за умов невизначеності. Розроблено й обгрунтовано технологію практичної реалізації оцінювання конкурентостійкості даних підприємств на базі запропованих методів. Ефективність кредитування підприємств роздрібної торгівлі Обгрунтовано теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій для визначення та забезпечення ефективності кредитування на підприємствах роздрібної торгівлі. Уточнено економічну сутність понять "кредит", "позичка", "позика", "кредитування". Систематизовано існуючі форми та види кредитування на підставі сутнісних характеристик кредиту. Розкрито зміст оцінки ефективності залучення та використання кредитних ресурсів підприємствами торгівлі на підставі виділення критеріїв та згрупованої системи показників. Виявлено основні тенденції розвитку кредитного ринку України, встановлено їх вплив на торговельно-фінансову діяльність підприємств роздрібної торгівлі за сучасних умов. Досліджено стан, особливості та структуру формування позикового капіталу, оцінено рівень ефективності залучення та використання кредитних ресурсів на підприємствах роздрібної торгівлі на підставі виділених критеріїв. Розроблено методичний інструментарій для оцінки їх кредитоспроможності. Визначено й охарактеризовано етапи формування ефективної політики залучення кредитних ресурсів підприємствами роздрібної торівлі. Розвиток концентрації і спеціалізації підприємств роздрібної торгівлі на сільському ринку Розкрито сутність та особливості процесів концентрації та спеціалізації роздрібної торгівлі у сільській місцевості. Доведено їх взаємозв'язок і взаємообумовленість, обгрунтовано засади та виявлено домінуючі тенденції розвитку концентрації та спеціалізації торгівлі у ринковому середовищі. Розроблено нормативну базу оптимального територіального розміщення об'єктів торгівлі, обгрунтовано підходи щодо диференціації діяльності роздрібних підприємств та їх спеціалізації. З урахуванням особливостей сільського укладу життя та специфіки сільської поселенської структури розроблено моделі спеціалізації роздрібної мережі. Методичні аспекти оцінки інвестиційної привабливості підприємств роздрібної торгівлі Розкрито зміст поняття "інвестиційна привабливість підприємства". Визначено основні складові інвестиційної привабливості підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано системи показників та розроблено методичні підходи до оцінки фінансової, асортиментної та територіальної привабливості підприємств роздрібної торгівлі як передумов формування позитивних інвестиційних якостей. Розроблено методику інтегральної оцінки інвестиційної привабливості торговельних підприємств з урахуванням вагомості окремих складових. Наведено методичні рекомендації щодо підвищення рівня інвестиційної привабливості за рахунок внутрішніх можливостей формування додаткової вартості підприємства. Прийняття управлінських рішень у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств Розглянуто особливості конкурентних ситуацій на галузевих ринках України. Проаналізовано та класифіковано чинники, що визначають поведінку вітчизняних підприємств на зазначених ринках. Уточнено поняття управлінських рішень щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Визначено особливості процесу прийняття управлінських рішень у забезпеченні конкурентоспроможності підприємств. Структуровано чинники, які впливають на прийняття управлінських рішень щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Запропоновано інтегральний показник оцінки впливу груп чинників на управлінські рішення, який дозволяє визначити конкурентну позицію підприємств на галузевому ринку. Розроблено алгоритм моделювання процесу прийняття управлінських рішень щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Розроблено процедуру організаційного супроводу прийняття даних рішень. Розглянуто можливості оцінки рівня ризику, що виникає під час здійснення інформаційної підтримки у процесі прийняття управлінських рішень щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Оптимізація витрат обігу в підприємствах роздрібної торгівлі Досліджено витрати обігу підприємств роздрібної торгівлі з метою підвищення рівня управління ними за допомогою оптимізаційних моделей. Визначено роль і місце витрат згідно з основними концепціями вартості товарів і послуг, з'ясовано сутність витрат як економічної категорії. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення діючої номенклатури статей витрат. Розглянуто сучасні тенденції та умови формування витрат підприємств роздрібної торгівілі, відповідно до яких проведено систематизацію та розкрито механізм впливу чинників на рівень витрат. Розроблено моделі аналізу впливу показників діяльності суб'єктів торгівлі на формування рівня витрат підприємства, наведено моделі оптимізації рівня витрат у динаміці, з урахуванням особливостей функціонування підприємств роздрібної торгівлі. Управління фінансово-економічною діяльністю підприємств роздрібної торгівлі та її регулювання в ринкових умовах Досліджено теоретичні засади та розроблено методичні прийоми вдосконалення управління фінансово-економічною діяльністю торговельних підприємств та її регулювання. Розглянуто торговельне підприємство як об'єкт управління і суб'єкт ринкових відносин. Обгрунтовано об'єктивну необхідність регуляторної політики та її вплив на ефективний розвиток підприємств роздрібної торгівлі. Висвітлено механізм регулювання їх діяльності за ринкових умов. Проведено оцінювання соціально-економічних умов функціонування підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано фінансово-економічні результати та фінансовий стан торговельних підприємств. Досліджено вплив зовнішніх факторів на їх функціонування. Розроблено алгоритм ухвалення управлінських рішень, спрямованих на підвищення ефективності фінансово-господарської діяльності торговельних підприємств. Створено методику моніторингу змін у системі державного регулювання діяльності даних підприємств. Наведено рекомендації з питань стратегії регулювання роздрібного товарообороту та його асортиментної структури на базі маркетингового підходу до визначення та вибору перспективного стратегічного сегмента діяльності торговельного підприємства у контексті формування його конкурентної стратегії. Запропоновано підходи до оподаткування прибутку підприємств торгівлі. Обгрунтовано принципи оподаткування, вибір критеріальної ознаки. Встановлено методичні підходи до побудови школи оподаткування та розрахунку ставок податків.
|