|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Економіко-математичне моделювання в управлінні підприємствами санаторно-курортної сфери Вивчено проблеми управління підприємствами санаторно-курортної сфери (ПСКС). Досліджено проблеми застосування економіко-математичного моделювання та комп'ютерних технологій з метою підвищення ефективності управління такими підприємствами. Проаналізовано основні фактори, які впливають на діяльність підприємств у цій галузі й виокремлено проблеми, що є типовими для санаторіїв і пансіонатів України. Досліджено потоки інформації та комутаційні канали на ПСКС, наведено рекомендації щодо покращення комунікаційного процесу та забезпечення інформацією. Запропоновано структуру комп'ютерної інформаційної системи, зокрема структуру бази даних маркетингу. Запропоновано використання економетричних моделей для більш ефективного аналізу діяльності РСКС, зокрема оптимізації процесу прийому працівників на роботу максимізації задоволення потреб клієнтів, оптимізації розподілу коштів на реконструкцію номерів, забезпечення максимальної ефективності діяльності об'єднання підприємств. Методи аналізу і прогнозування розвитку підприємств сфери послуг Проведено комплексне дослідження природи, суті, особливостей послуг як економічної категорії та підприємств сфери послуг як системи. Наведено визначення послуг, на підставі економічних теорій розроблено їх класифікацію. Розглянуто організаційний аспект управління підприємствами сфери послуг. Розроблено концепцію застосування статистичної інформації, системи показників і методів аналізу, а також прогнозування розвитку підприємств сфери послуг. З метою обгрунтування управлінських рішень запропоновано методи інтегральної оцінки діяльності сфери послуг на різних рівнях: підприємство, регіон, економіка в цілому. За допомогою кореляційно-регресійного та індексного методів досліджено вплив соціально-економічних чинників на обсяги послуг. Проведено прогнозні розрахунки розвитку підприємств сфери послуг з використанням побудованих трендових та авторегресійних моделей. Проаналізовано тенденції та перспективи розвитку зовнішньої торгівлі послугами. Наведено кількісні характеристики як інструменти регулювання інтеграції ринку послуг у світову економіку, розроблено програму розвитку підприємств сфери послуг. Моделі формування ціни в кластерних утвореннях (на прикладі підприємств санаторно-курортної сфери) Розроблено теоретичні основи і моделі ціноутворення підприємств, що входять до кластерної економічної системи. Зазначено, що даний комплекс економіко-математичних моделей дозволяє визначити ціни та обсяги виробництва підприємств кластерного утворення, за яких економічні суб'єкти досягатимуть максимального прибутку у випадку індивідуальної та колективної раціональності. Встановлено, що одержаний у ході дослідження аналітичний вираз точки ринкової рівноваги для довільної кількості підприємств за різним ступенем кооперації між ними забезпечує можливість кожному елементу економічної системи довільного розміру визначати оптимальні ціни за умов мінливого зовнішнього середовища. Доведено, що даний алгоритм визначення оптимальних меж кластерної економічної системи дозволяє за допомогою економіко-математичної моделі обгрунтувати доцільність введення додаткового підприємства у кластер. Виявлено, що модель розподілу межового прибутку між підприємствами кластерного утворення дає можливість суб'єктам економічної діяльності обрати для себе найкращий варіант організації їх взаємин. Інноваційний менеджмент трансформації підприємств сфери послуг Досліджено науково-теоретичні аспекти розвитку та суті інноваційного менеджменту трансформації підприємств як методу кардинального перепроектування підприємств. Проаналізовано сучасні концепції та підходи до практичної реалізації інноваційних прийомів у менеджменті, визначено технологію його здійснення, особливості та специфіку у порівнянні з іншими методами трансформації підприємств сфери послуг. Розкрито суть інноваційного менеджменту. Установлено визначальні блоки системи інформаційного й організаційного забезпечення трансформаційних процесів. Обгрунтовано доцільність розгляду діяльності сучасних підприємств сфери послуг як інтегрованого управлінсько-економічного процесу, що відбувається на підприємстві і складається з певних операцій, які відбуваються на різних техніко-технологічніх рівнях і дозволяють (або не дозволяють) здійснюватися його переходу з одного якісного стану до іншого. Запропоновано триступеневу методику діагностування передумов сприйнятливості інноваційних трансформацій підприємств сфери послуг, спрямовану на виявлення та нейтралізацію внутрішніх і зовнішніх, а також розробку еталонних механізмів активації прихованих резервів. Розроблено оптимізаційну модель пропорційного оптимізаційного зростання та відновлення фінансової рівноваги шляхом обгрунтованих трансформацій внутрішніх організаційно-фінансових механізмів і контролінгових підсистем санаторно-куротних закладів з урахуванням сучасних концепцій і методичних підходів. Формування маркетингової інформаційної системи підприємств санаторно-курортного комплексу Досліжено теоретичні та практичні проблеми побудови маркетингової інформаційної системи для підприємств санаторно-курортного комплексу. Проаналізовано сучасні підходи щодо створення системи. Обгрунтовано принципи її формування. Розроблено концептуальні положення щодо зазначеної системи, а також етапи її структурування, що реалізують цю концепцію та дозволяють сформувати функціональну частину системи. За результатами дослідження розроблено методичні підходи до формування комплексу маркетингових завдань у складі маркетингової інформаційної системи санаторно-курортного комплексу. Удосконалено моделі та методи розв'язання завдань прогнозування попиту щодо санаторно-курортних послуг. З метою з'ясування позиціювання даної послуги на ринку та вибору для неї маркетингової стратегії запропоновано модифікацію матриці Мак-Кінзі, яка базується на визначенні показників: привабливості ринку санаторно-курортних послуг; конкурентної позиції підприємства санаторно-курортного комплексу; конкурентоспроможності санаторно-курортної послуги. Маркетинговий механізм управління розвитком підприємств сфери послуг Обгрунтовано, що значення маркетингу послуг у національній економіці полягає в тому, що вона повинна забезпечити реальні структурні зрушення, поглибити ринкові відносини у змішаній економіці, забезпечити на належному рівні поповнення бюджету та високу зайнятість населення. За результатами дослідження розроблено парадигму розвитку сфери послуг в Україні, принципи, критерії, методи та моделі, на яких грунтуються умови формування маркетингового механізму управління розвитком цієї сфери. Досліджено організацію управління розвитком на цільовому ринку телекомунікаційних послуг. Запропоновано модель трансформації стратегії маркетингу професійних послуг на регіональному рівні, концепцію синтезу маркетингового механізму управління спортивно-оздоровчими комплексами регіону, методи розробки й аналізу процесу маркетингу послуг. Обгрунтовано положення, які визначають важливість упровадження сучасних технологій комунікації до практики підприємств сфери послуг, зокрема, аутоторсингу та латерального маркетингу. Обгрунтовано методологічний підхід до організації й управління концептуальними проектами у рамках надання професійних послуг. Формування маркетингової цінової стратегії підприємств сфери послуг Запропоновано поглиблену класифікацію чинників ціноутворення, які необхідно враховувати у процесі встановлення ціни. Визначено ієрархію факторів сприйняття споживачем цінності послуги (товару), що дає змогу правильно позиціювати ціну пропонованої послуги стосовно цін на послуги конкурентів та на інші види послуг. Визначено чинники, які зумовлюють особливості ціноутворення у сфері послуг. Обгрунтовано систему факторів, що впливають на вибір цінової стратегії підприємства сфери послуг, врахування яких забезпечує формування ефективної цінової стратегії. Обгрунтовано методичні рекомендації щодо її розробки, зважаючи на особливості територіального розташування споживачів, їх доходи та споживчі переваги, а також фази життєвого циклу послуги на ринку, її конкурентоспроможність, внутрішні можливості підприємства щодо виробництва послуги необхідної якості та обсягу, що забезпечить підвищення ефективності виробництва послуги, її реалізації та обслуговування споживачів. Запропоновано підходи щодо зниження цінового ризику, які враховують специфіку діяльності підприємства у сфері послуг. Облік та контроль доходів і витрат діяльності підприємств санаторно-курортного комплексу Досліджено актуальні проблеми удосконалення обліку та контролю прибутків і витрат підприємств санаторно-курортного комплексу. Розкрито економічну сутність прибутків і витрат, проаналізовано основні підходи щодо їх визначення та обліку. Обгрунтовано можливості використання позитивного досвіду для вирішення сучасних проблем бухгалтерського обліку та контролю прибутків і витрат. Виявлено вплив організаційно-технологічних особливостей підприємств санаторно-курортного комплексу на організацію та методику обліку прибутків, витрат і калькулювання собівартості санаторно-курортних послуг. Розроблено методику обліку прибутків і витрат діяльності підприємств санаторно-курортного комплексу, що дозволяє надавати управлінському персоналу оперативну інформацію щодо одержаних прибутків і зроблених витрат з метою подальшого планування та прогнозування діяльності санаторію. Характеристика структурно-функціонального стану кісткової тканини у дітей, які страждають на ревматоїдний артрит, і корекція виявлених порушень на єтапі санаторно-курортної реабілітації Обгрунтовано шляхи підвищення ефективності санаторно-курортної реабілітації дітей, хворих на ювенільний ревматоїдний артрит (ЮРА), на підставі вивчення та корекції структурно-функціонального стану кісткової тканини та клініко-функціональнї оцінки порушень, що сформувалися. Визначено особливості структурно-функціонального стану кісткової тканини у разі ЮРА залежно від форми та тривалості захворювання, рівня фізичного розвитку дітей. Вивчено основні показники маркерів остеогенезу. Встановлено, що показники, які характеризують стан кальцій-фосфорного гомеостазу, структурно-функціонального стану кісткової тканини, рівень маркерів остеогенезу залежать від ступеня тяжкості ЮРА, росту та маси тіла хворих. Запропоновано спосіб корекції остеопенічного синдрому на фоні ЮРА, спрямований на запобігання розвитку та подальшого прогресування патологічного процесу, що значно покращує прогноз його подальшого розвитку. Обгрунтовано доцільність призначення остеотропного препарату "Кальцемін", доведено ефективність використання біорезонансної стимуляції та фізіофармакотерапії. Ефективність запропонованих заходів підтверджено результатами клінічних, імунологічних, біохімічних, денситометричних та функціональних методів дослідження після курсу санаторно-курортного лікування.
|