|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі Запропоновано розширене трактування економічної суті та природи ціни, її місця у системі економічних категорій. Здійснено систематизацію функцій ціни за умов ринку, уточнено класифікацію цін, наведено визначення поняття цінової політики підприємства торгівлі та умови її ефективності. Систематизовано фактори формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі з урахуванням наявності чинників прямого та непрямого впливу мікро- та макросередовища, а також внутрішніх чинників. Удосконалено методичний підхід до проведення аналізу й оцінки ефективності даної політики, який передбачає позиціювання конкуруючих суб'єктів з використанням матричного підходу та системи взаємопов'язаних і взаємозалежних показників, а також метод оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі за рівнем ризику. Обгрунтовано принципи та методичний підхід до формування ефективної політики, який передбачає відбір найбільш оптимальної з можливих цінових за визначеними критеріями, а саме: відповідності загальній політиці розвитку підприємства, відповідності етапу життєвого циклу товару, мінімізації рівня цінових ризиків. Формування маркетингово-орієнтованої цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі Розглянуто питання формування цінової політики в підприємствах роздрібної торгівлі за умов їх маркетингового спрямування. Проаналізовано теоретичні аспекти ціноутворення та визначено подальший розвиток. Запропоновано систему принципів формування цінової політики. Розглянуто фактори, що впливають на її формування, розроблено методику їх аналізу та вивчення. Проаналізовано ефективність цінової політики підприємств роздрібної торгівлі, що спеціалізуються на продажу продовольчих товарів. Розроблено методику та модель визначення рівня інтегральної торговельної надбавки. Визначено значущість і вплив факторів цінової чутливості споживачів на процес купівлі продовольчих товарів. Удосконалено механізм формування маркетингово-орієнтованої політики в підприємствах роздрібної торгівлі. Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі Розкрито сутність понять "закупівлі", "управління закупівлями", "закупівельна політика", "ефективність закупівельної політики" торговельних підприємств. Обгрунтовано систему показників та розроблено методичний інструментарій щодо оцінки ефективності закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі. Наведено технологію формування та критерії ефективної закупівельної політики, методичні рекомендації щодо підвищення її ефективності стосовно даних підприємств. Методичні аспекти оцінки інвестиційної привабливості підприємств роздрібної торгівлі Розкрито зміст поняття "інвестиційна привабливість підприємства". Визначено основні складові інвестиційної привабливості підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано системи показників та розроблено методичні підходи до оцінки фінансової, асортиментної та територіальної привабливості підприємств роздрібної торгівлі як передумов формування позитивних інвестиційних якостей. Розроблено методику інтегральної оцінки інвестиційної привабливості торговельних підприємств з урахуванням вагомості окремих складових. Наведено методичні рекомендації щодо підвищення рівня інвестиційної привабливості за рахунок внутрішніх можливостей формування додаткової вартості підприємства. Діагностика фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі Розкрито економічну сутність фінансової кризи підриємств роздрібної торгівлі, досліджено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій її діагностики. Систематизовано та доповнено класифікацію причин виникнення фінансової кризи на підприємствах торгівлі, наведено характеристику методичного забезпечення її діагностики. На базі агрегатних моделей удосконалено методику діагностики фінансової кризи. Виділено критерії та сформовано систему відносних показників діагностики кризового фінансового стану. Розроблено методичний підхід щодо діагностики фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі, що грунтується на дослідженні грошових потоків. Запропоновано методику інтегральної діагностики фінансової кризи на основі роробки методики якісної діагностики та експертно-аналітичної моделі діагностики та прогнозування фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі. Визначено напрямки й обгрунтовано систему показників оцінки потенціалу виживання підприємств роздрібної торгівлі. Управління фінансово-економічною діяльністю підприємств роздрібної торгівлі та її регулювання в ринкових умовах Досліджено теоретичні засади та розроблено методичні прийоми вдосконалення управління фінансово-економічною діяльністю торговельних підприємств та її регулювання. Розглянуто торговельне підприємство як об'єкт управління і суб'єкт ринкових відносин. Обгрунтовано об'єктивну необхідність регуляторної політики та її вплив на ефективний розвиток підприємств роздрібної торгівлі. Висвітлено механізм регулювання їх діяльності за ринкових умов. Проведено оцінювання соціально-економічних умов функціонування підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано фінансово-економічні результати та фінансовий стан торговельних підприємств. Досліджено вплив зовнішніх факторів на їх функціонування. Розроблено алгоритм ухвалення управлінських рішень, спрямованих на підвищення ефективності фінансово-господарської діяльності торговельних підприємств. Створено методику моніторингу змін у системі державного регулювання діяльності даних підприємств. Наведено рекомендації з питань стратегії регулювання роздрібного товарообороту та його асортиментної структури на базі маркетингового підходу до визначення та вибору перспективного стратегічного сегмента діяльності торговельного підприємства у контексті формування його конкурентної стратегії. Запропоновано підходи до оподаткування прибутку підприємств торгівлі. Обгрунтовано принципи оподаткування, вибір критеріальної ознаки. Встановлено методичні підходи до побудови школи оподаткування та розрахунку ставок податків. Ефективність кредитування підприємств роздрібної торгівлі Обгрунтовано теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій для визначення та забезпечення ефективності кредитування на підприємствах роздрібної торгівлі. Уточнено економічну сутність понять "кредит", "позичка", "позика", "кредитування". Систематизовано існуючі форми та види кредитування на підставі сутнісних характеристик кредиту. Розкрито зміст оцінки ефективності залучення та використання кредитних ресурсів підприємствами торгівлі на підставі виділення критеріїв та згрупованої системи показників. Виявлено основні тенденції розвитку кредитного ринку України, встановлено їх вплив на торговельно-фінансову діяльність підприємств роздрібної торгівлі за сучасних умов. Досліджено стан, особливості та структуру формування позикового капіталу, оцінено рівень ефективності залучення та використання кредитних ресурсів на підприємствах роздрібної торгівлі на підставі виділених критеріїв. Розроблено методичний інструментарій для оцінки їх кредитоспроможності. Визначено й охарактеризовано етапи формування ефективної політики залучення кредитних ресурсів підприємствами роздрібної торівлі. Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі Розроблено теоретичні положення та методичний інструментарій щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій (ІКМ) у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну сутність поняття "інтегровані маркетингові комунікації підприємства роздрібної торгівлі". Систематизовано ознаки та визначено роль і місце ІКМ у процесі створення цінності для споживача. Розроблено систему показників оцінювання ІКМ з урахуванням економічного, комунікаційного та синергетичного аспектів комунікативної діяльності підприємства. Проаналізовано стан, динаміку й ефективність реалізації програм ІКМ на підприємствах роздрібної торгівлі. Запропоновано комплексний інтегральний показник конкурентоспроможності торговельного підприємства. Наведено пропозиції щодо формування та розподілу бюджету ІКМ з урахуванням комплексного інтегрального показника конкурентоспрможності підприємства роздрібної торгівлі та коефіцієнта рейтингової значущості окремих засобів ІКМ. Науково-практичне обгрунтування асортиментної політики виробничих фармацевтичних підприємств Розроблено науково обгрунтовані підходи до вдосконалення асортиментної політики виробничих фармацевтичних підприємств за умов загострення конкуренції на фармацевтичному ринку України. Запропоновано комплексну модель формування інноваційного портфелю даних підприємств з урахуванням зовнішніх і внутрішніх чинників. Описано портфельний підхід до формування їх асортиментної політики. Запропоновано кластерний, модифікований ранговий і динамічний ABC-аналіз для оцінювання товарного асортименту фармацевтичних підприємств. Визначено напрямки маркетингових і економічних досліджень за умов оновлення їх товарного асортименту. Виділено лікарські препарати, перспективні для розробки та впровадження у виробництво вітчизняними підприємствами. Запропоновано оптимізаційну модель почергового фінансування розробок препаратів у складі інноваційного портфеля фармацевтичного підприємства на підставі принципу реінвестування. Комплексно обгрунтовано процедуру виведення на ринок торговельної марки лікарського препарату.
|