От партнеров


Заказать работу


От партнеров


Счетчики

На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...

Статистика наиболее популярных поисковых запросов ...
РазделНаучные статьи и авторефераты диссертаций по электронике и ЭВМ
Короткое описаниеАналітичні та статистичні моделі оцінювання показників ефективності функціонування call-центрів
Подробное описаниеРасширение файла: zip
Размер документа: 83 кб.
Описание:
Добавлено2010-05-06 22:24:50

Смотрите также:
  • Аналітико-статистичні моделі для прогнозування та підвищення ефективності функціонування систем митного контролю

  • Методи оцінювання і планування економічних показників діяльності підприємства

  • Ефективність діяльності центрів зайнятості: інституційний аспект

  • Формування системи критеріїв та показників оцінювання ефективності регулювання кредитних ризиків банківських установ

  • Моделі, методи та технології оцінювання якості процесу освіти на основі інформаційних показників

  • Моделі та методи ризик-орієнтованого підходу, що забезпечують вірогідність результатів розрахунку основних показників проекту

  • Функціонально-орієнтований підхід до оцінювання ефективності управління діяльністю машинобудівного підприємства

  • Підвищення ефективності автомобільних перевезень партіонних вантажів з використанням розподільчих центрів

  • Удосконалення нормативної бази оцінювання ефективності та конкурентоздатності освітніх послуг вищих навчальних закладів України

© 2007-2019