На сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
Информационная служба
8800.org.ua |
Главная
|
Каталог
|
Рефераты
|
О сайте
|
Поиск
|
Интерактивная справка
|
Популярное
|
Техподдержка
Реклама:
Загрузка...
Новости мира
Новости мира
Загрузка...
Раздел
Научные статьи и авторефераты диссертаций по гуманитарным наукам
Короткое описание
Виховання впевненості в собі у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку
Подробное описание
Расширение файла:
zip
Размер документа:
79.8
кб.
Описание:
Досліджено проблему виховання в
дітей
віком 5 - 10-ти років упевненості в
собі
як базової особистісної якості сучасної людини. На підставі аналізу наукових джерел уточнено зміст поняття "впевненість у
собі
" як базову якість особистості
старшого
дошкільника та
молодшого
школяра, а також поняття "впевнена поведінка". Визначено компоненти, критерії та показники зазначеної якості, рівні сформованості впевненої поведінки даних
дітей
. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови та методи оптимізації процесу виховання у
дітей
старшого
до
шкільного
та
молодшого
шкільного
віку
впевненості
в
собі
. Статистично підтверджено ефективність впровадженої особистісно орієнтованої системи виховання
впевненості
в
собі
у
дітей
зазначених вікових груп. На підставі результатів формувального експерименту показано позитивний вплив застосованих методів і прийомів у процесі виховання
впевненості
у
собі
досліджених
дітей
. Основні положення, одержані завдяки проведеному дослідженню, впроваджено до навчально-виховного процесу дошкільних закладів і початкових шкіл.
Добавлено
2010-05-06 21:50:51
Смотрите также:
Виховання впевненості в собі у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку
Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку
Одержано дані, що характеризують вплив провідного типу діяльності, соціальної ситуації розвитку за умов дитячого садка та перших класів школи на зміст та динаміку критеріїв детермінації статусу дитини. Уточнено та конкретизовано уявлення про взаємозв'язок соціально-психологічного статусу (СПС) дитини та її особистісних якостей, навичок соціальної поведінки, соціальної компетентності педагогів і членів дитячої групи. Виявлено поступовість змін у характеристиках СПС дитини у групі ровесників на етапі переходу від
старшого
до
шкільного
до
молодшого
шкільного
віку
. Показано, що комплексна система психокорекційної виховної роботи через гармонізацію міжособистісних взаємин сприяє підвищенню СПС дитини у групі ровесників та покращує її підготовку до спілкування та взаємодії з учителем і ровесниками у школі.
Виховання в сім'ї моральних якостей дітей молодшого шкільного віку засобами природи у Великій Британії
Вивчено й узагальнено досвід виховання моральних якостей
дітей
молодшого
шкільного
віку
у сім'ї на прикладі Великої Британії. У даній країні наявні значні досягнення й усталені традиції сімейного виховання, прищеплення молодому поколінню перевірених життєвою практикою етико-моральних якостей, побудованих у контексті кращих національних і загальнолюдських цінностей. На підставі вивчення урядових матеріалів і документів, прийнятих урядом Великої Британії, аналізу наукової та педагогічної літератури у аспекті захисту
дітей
, посилення ролі сім'ї у вихованні підростаючого покоління визначено пріоритети у формуванні моральних цінностей
дітей
молодшого
шкільного
віку
, прищепленні їм поваги до духовних цінностей свого народу, охарактеризовано педагогічні умови його здійснення. Розкрито психофізіологічні особливості
дітей
молодшого
шкільного
віку
та показано, яким чином британські батьки використовують природний чинник у вихованні в них моральних якостей. Висвітлено аспект застосування різноманітних форм педагогічної просвіти батьків, яка перманентно розвивається за підтримки уряду країни. Узагальнено досвід конструктивної співпраці батьків і педагогів у вихованні моральних якостей
дітей
молодшого
шкільного
віку
засобами природи. Виявлено та рекомендовано для використання в сімейному вихованні України найбільш перспективні форми, методи та засоби формування етико-моральних якостей
дітей
молодшого
шкільного
віку
, які з успіхом застосовуються у Великій Британії.
Виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку
Розглянуто питання виховання відповідальної поведінки у
дітей
старшого
до
шкільного
віку
. Подано історико-педагогічний та теоретичний аналіз проблеми морального виховання дошкільників та відповідальності як внутрішньої передумови їх моральної поведінки. Обгрунтовано підхід до розгляду відповідальності на етапі
до
шкільного
дитинства у вигляді моральної норми поведінки, що визначається відповідними правилами. Запропоновано поетапний підхід до виховання відповідальної поведінки, який включає створення емоційних передумов для відповідальної поведінки, ознайомлення дошкільників з конкретними спобами взаємодії, формування власного досвіду відповідальної поведінки.
Фізичний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами інтеграції рухів і музики
Досліджено проблему фізичного розвитку
дітей
старшого
до
шкільного
віку
засобами інтеграції рухів і музики. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено інтеграційний комплекс рухів і музики у фізичному розвитку
дітей
старшого
до
шкільного
віку
. Запропоновано методику розвитку рухових якостей
дітей
. Виокремлено педагогічні умови фізичного розвитку
дітей
, розкрито його сучасний стан. Розроблено критерії, показники та визначено рівні сформованості фізичного розвитку
дітей
старшого
до
шкільного
віку
засобами інтеграції рухів і музики. Доведено, що успішний розвиток старших дошкільників можливий за умов інтеграції фізичних і танцювальних вправ, рухів і вокального репертуару за різних форма фізичного та музичного виховання
дітей
, застосування різних видів взаємозв'язків між рухами та музикою, використання сучасних технологій під час розробки методики розвитку фізичних якостей
дітей
у процесі інтеграції рухів і музики, опанування педагогами дошкільних навчальних закладів методики їх інтеграції.
Психофізіологічний розвиток дітей дошкільного і молодшого шкільного віку та корекція його порушень
Досліджено фактори ризику порушень когнітивного розвитку
дітей
молодшого
шкільного
та
до
шкільного
віку
на основі вивчення їх пізнавального розвитку. На підставі даних дослідження проведено багатофакторний аналіз, результати якого враховано у розробці медико-психологічних заходів корекції порушень пізнавальних здібностей дошкільників та визначено їх ефективність.
Оздоровлення дітей молодшого (середнього старшого) дошкільного віку засобами загартування
План
Вступ 3
1. Основні принципи загартовування 5
2. Характеристика традиційних та нетрадиційних за
собі
в загартовування
дітей
до
шкільного
віку
8
3. Організація та методика проведення повсякденних та спеціальних загартовуючих процедур 13
4. Стан роботи дошкільної установи по оздоровленню дошкільників 19
5. Впровадження системи роботи по загартуванню
дітей
до
шкільного
віку
21
6. Вплив загартування на стан здоров’я та фізичний розвиток дошкільників 24
Висновки 27
Література 28
Психологічні особливості емоційності і товаристкості дітей молодшого шкільного віку
Досліджено психологічні особливості емоційності та товариськості
дітей
молодшого
шкільного
віку
. Встановлено вплив стійкої схильності до переживань емоцій певної модальності на специфіку товариськості
дітей
молодшого
шкільного
віку
. На підставі результатів проведених досліджень доведено відносну стабільність якісних особливостей емоційності у
дітей
7 - 10 років. Досліджено динаміку емоційності й товариськості та їх показників, встановлено стійкий характер зв'язків між ними. Показано, що у родинах з однаковим типом батьківського ставлення у
дітей
спостерігаються різні емоційні диспозиції. Розроблено та стандартизовано методики діагностики якісних параметрів емоційності та формально-динамічних показників товариськості у
дітей
молодшого
шкільного
віку
.
Корекція психофізичного розвитку глухих дітей старшого дошкільного віку
Узагальнено теоретичні положення з проблем діагностики та корекції психофізичного розвитку глухих
дітей
старшого
шкільного
віку
. Встановлено особливості та потенційні можливості фізичного розвитку, психомоторних функцій та пізнавальної діяльності глухих
дітей
та
дітей
із нормальним слухом
старшого
шкільного
віку
. Розроблено методику корекції психофізичного розвитку глухих дошкільників засобами артикуляційної та пальцевої гімнастики у поєднанні з мовленнєвими та рухливими іграми.
Особливості фізичного розвитку та формування психофізіологічних функцій у дітей молодшого шкільного віку в умовах різних форм навчання
Встановлено, що особливість фізичного розвитку та формування психофізіологічних та нейродинамічних функцій у
дітей
молодшого
шкільного
віку
проявляється в поступовому залученні нових елементів функціональної системи організму, яка відповідає за процес навчання. Показано, що зростання обсягу
шкільного
навантаження в
дітей
-ліцеїстів
молодшого
віку
сприє формуванню психофізіологічних функцій: уваги, асоціативного мислення та працездатності головного мозку. Виявлено, що показники фізичного розвитку в
дітей
-ліцеїстів нижчі, ніж у школярів, які навчаються за звичайною програмою. Відзначено, що навантаження навчанням призводить до стомлення
дітей
молодшого
шкільного
віку
, яке може впливати на ефективність психофізіологічних нейродинамічних функцій.
© 2007-2010 vbs.com.ua | Создание сайта - vbs.com.ua