-
Система роботи загальноосвітнього навчального закладу з профільного навчання старшокласників
Розроблено системну модель роботи
загальноосвітнього
навчального
закладу
з профільного навчання старшокласників, яка включає дві підсистеми (підготовчу й основну), спрямовані на
забезпечення
цілісності та неперервності
навчального
процесу, формування їх свідомого професійного самовизначення. Встановлено критерії ефективності системи роботи
загальноосвітнього
навчального
закладу
з профільного навчання старшокласників. Визначено зміст профільного навчання учнів для філологічних, точних і природничих наук. Запропоновано ефективні форми роботи
загальноосвітнього
навчального
закладу
із
забезпечення
системного підходу щодо організації профільного навчання старшокласників. Встановлено критерії відбору учнів до профільних класів. Розроблено методику оцінки ефективності роботи
загальноосвітнього
навчального
закладу
з профільного навчання старшокласників.
-
Педагогічні засади інноваційної управлінської діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу
Вперше розроблено й обгрунтовано модель інноваційної управлінської діяльності керівника
загальноосвітнього
навчального
закладу
(ЗНЗ). Розкрито зміст складових такої діяльності та наведено показники педагогічної доцільності запропонованої моделі. Визначено відмінності між традиційною й
інноваційною
управлінською
діяльністю
керівника ЗНЗ. Охарактеризоано основні тенденції розвитку теорії
управління
соціально-педагогічними системами за умов виникнення, формування та здійснення педагогічних інновацій. Розглянуто показники конкурентних переваг загальноосвітніх навчальних закладів за ринкових умов.
-
Управління процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу
Розглянуто проблему
управління
процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи
загальноосвітнього
навчального
закладу
(ЗНЗ). Визначено поняття "професійна компетентність" і зміст професійної діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи ЗНЗ. Розроблено, науково обгрунтовано, апробовано та комп'ютеризовано модель
управління
процесом формування професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи ЗНЗ, розроблено відповідні методичні рекомендації щодо її запровадження на рівні районного (міського) відділу (
управління
) освіти.
-
Інформаційне забезпечення управління фінансовою діяльністю підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні основи побудови системи інформаційного
забезпечення
управління
фінансовою
діяльністю
підприємств 6
1.1. Сутність системи інформаційного
забезпечення
управління
фінансовою
діяльністю
підприємства 6
1.2. Основні складові системи інформаційного
забезпечення
управління
фінансовою
діяльністю
підприємства 15
1.3. Автоматизовані системи інформаційного
забезпечення
управління
фінансовою
діяльністю
підприємства 20
2. Дослідження системи інформаційного
забезпечення
управління
фінансовою
діяльністю
підприємства ТОВ „...” 27
2.1. Дослідження підсистем інформаційного
забезпечення
про стан зовнішнього середовища 27
2.2. Дослідження підсистем інформаційного
забезпечення
про стан внутрішнього середовища 38
2.3. Дослідження автоматизованих систем інформаційного
забезпечення
управління
фінансовою
діяльністю
46
3. Удосконалення інформаційного
забезпечення
управління
фінансовою
діяльністю
підприємства 50
3.1. Основні напрямки удосконалення інформаційного
забезпечення
управління
фінансовою
діяльністю
підприємства за рахунок впровадження автоматизованих інформаційних систем 50
3.2. Розробка концепції автоматизованої системи інформаційного
забезпечення
управління
фінансовою
діяльністю
52
Висновки 57
Література 60
Додатки 63
ДОДАТОК А 63
ДОДАТОК Б 65
ДОДАТОК В 66
ДОДАТОК Г 67
ДОДАТОК Д 68
ДОДАТОК Е 70
ДОДАТОК Ж 71
-
Система підтримки прийняття рішень при управлінні навчальним процесом загальноосвітнього закладу
Розроблено теорію, методи, алгоритми та програмний інструментарій інформаційної системи підтримки прийняття рішень під час
управління
навчальним процесом
загальноосвітнього
закладу
, впровадження якої суттєво сприяє підвищенню ефективності роботи установи. Розроблено реляційну базу знань
загальноосвітнього
навчального
закладу
, яка включає базу даних, що складається з сукупності реляційних таблиць, що охоплюють усі сфери діяльності установи, та блок обробки даних, що складається з статистичного модуля та сукупності алгоритмів і програм, які сприяють автоматизації процесів обробки даних. Створено автоматизовану систему формування колективу учнів з урахуванням їх психофізіологічних особливостей та рівня підготовки на момент вступу до
навчального
закладу
, що заснована на психологічному тестуванні та результатах вступного іспиту, обрабка даних в якій виконується системою нечіткого логічного виводу.
-
Управління інноваційною діяльністю промислових підприємств (на прикладі машинобудування)
Досліджено й уточнено теоретичну сутність категорій "інновація", "інноваційний процес", "інноваційна діяльність", сформовано класифікацію інновацій з огляду на виникнення їх на промисловому підприємстві. Узагальнено теоретичні основи
управління
інновацйійною
діяльністю
у функціонуванні підприємства, визначено необхідність адаптації промислових підприємств до ринкових умов і застосування сучасних управлінських концепцій. Досліджено системні властивості й єдність принципів
управління
виробничою й
інноваційною
діяльністю
підприємства. Розглянутио особливості розвитку та проведено аналіз стану інноваційної діяльності промислових підприємств України та Вінниччини. Запропоновано використання логістичного підходу до
управління
інноваційною
діяльністю
промислових підприємств.
-
Гігієнічні основи системної оптимізації формування здоров'я дітей в умовах загальноосвітнього навчального закладу
Розроблено гігієнічні засади системної оптимізації формування здоров'я дітей за умов
загальноосвітнього
навчального
закладу
для
забезпечення
активно-конструктивної профілактики захворювань і суб'єкторієнтованого попередження несприятливого впливу чинників шкільного середовища. На підставі виявлених закономірностей формування здоров'я школярів розроблено модель активно-конструктивної профілактики його порушень. Запропоновано технологію комплексної оцінки чинників внутрішньошкільного середовища для диференційованого врахування їх впливу на стан здоров'я дітей. Розроблено суб'єкторієнтовану методологію гігієнічної скринінг-оцінки здоров'я школярів і систему його активного моніторингу. Обгрунтовано гігієнічні принципи функціонування сучасної школи як цілісної системи збереження, зміцнення та формування здоров'я учнів та оцінки ефективності впровадження оздоровчих заходів.
-
Управління інноваційною діяльністю на підприємствах легкої промисловості
Розроблено комплексну систему
управління
інноваційною
діяльністю
на підприємствах легкої промисловості за рівнями - на підприємстві, галузевим та міжгалузевим, а також територіальним. Розкрито суть теоретичних понять "інновація" та "інноваційна діяльність". Визначено особливості
управління
інноваційною
діяльністю
у легкій промисловості. Висвітлено зміст
управління
даною
діяльністю
на сучасному підприємстві. Проаналізовано її сучасний стан і визначено чинники, що впливають на досліджену діяльність. Запропоновано методичний підхід до формування системи стимулювання інноваційної діяльності за сферами - фінансів, ринкового середовища, внутрішніх виробничих процесів й
управління
на різних рівнях. Розроблено методику вибору регіонів для формування кластерів легкої промисловості. Зроблено прогноз розвитку підприємств, які запропоновано залучити до кластера.
-
Державне стратегічне управління інноваційною діяльністю в реальному секторі економіки
Теоретично обгрунтовано та розроблено пропозиції щодо вдосконалення механізмів державного стратегічного
управління
інноваційною
діяльністю
у реальному секторі економіки. Проведено теоретичний аналіз суті інноваційної політики держави у даному секторі. Досліджено особливості стратегічної ролі державного
управління
на ринку інновацій. Визначено ефективність регулювання та стимулювання розвитку інновацій у реальному секторі економіки. Уточнено чинники формування державного стратегічного
управління
інноваційню
діяльністю
у цьому секторі. Визначено головні умови формування нової інноваційної політики у ньому. Удосконалено процедуру оцінювання державного регулювання інноваційної діяльності у реальному секторі економіки України. Розроблено напрями стратегії державного
управління
інноваційною
діяльністю
, які впливають на рівень інноваційності окремих галузей реального сектору.