|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Розробка стратегій реального інвестування підприємств АПК Висвітлено теоретико-методологічні і практичні аспекти розробки стратегій реального інвестування та створення дієвих механізмів підвищення інвестиційної привабливості підприємств АПК України. Розкрито сутність стратегій інвестування, описано основні етапи та алгоритм здійснення стратегій інвестування для підприємств АПК. Проаналізовано сучасний стан реального інвестування та здійснено вибір стратегічних напрямів інвестування. Викладено методику оцінки ефективності спільних інвестиційних проектів з урахуванням економічного ефекту на макрорівні та інтересів кожного з інвесторів. Описано специфіку виникнення галузевих ризиків та комплексну методику їх оцінки та обмеження. Висвітлено вплив факторів на інвестиційну привабливість підприємств АПК. Розглянуто питання розробки механізму підвищення ефективності реального інвестування та вдосконалення інвестиційної інфраструктури галузі. Визначено пріоритетні напрями політики інвестування підприємств АПК. Вплив податків на функціонування та вибір стратегії промислових підприємств Розглянуто основні концепції впливу податків на функціонування підприємств, підстави раціонального вибору стратегії за умов невизначеності й особливості вибору стратегії підприємства - платника податків в інституціональному середовищі української економіки. За запропонованою методикою проаналізовано вплив податків на функціонування промислових підприємств - великих платників податків України. На базі розробленої економіко-математичної моделі здійснено оцінку наслідків взаємного впливу податків і фінансових результатів їх господарської діяльності. З метою зменшення негативного впливу податків на діяльність таких підприємств розроблено рекомендації щодо раціонального вибору їх стратегії розвитку, що стосуються необхідності здійснення податкового планування та ведення беззбиткової діяльності та щодо вдосконалення системи оподаткування, спрямовані на раціоналізацію системи податкових пільг, певне зниження податкових ставок, скасування неефективних податкових платежів і прийняття єдиного нормативного документа з питань оподаткування. Методи, моделі і стратегії інвестування процесів міжнародних перевезень Запропоновано стратегії інвестування процесів міжнародного перевезення вантажів, які сприяють оптимальному вибору джерел фінансування для покращання роботи автотранспортних підприємств. Розроблено економіко-математичну модель для вдосконалення діяльності підприємства, задану на множині задач і яка дає змогу прогнозувати основні показники його функціонування. Показано, що з використанням запропонованої моделі зростає ефективність виробничо-господарської діяльності за рахунок реалізації методів і стратегій інвестування та методичних рекомендацій прогнозування та планування процесів міжнародних перевезень вантажів. Запропоновано модель для оптимізації процесів економічної діяльності транспортних підприємств, використання якої дає змогу підвищити ефективність цих перевезень завдяки реалізації рівнянь оптимального управління. Запропоновано критерії для оцінки ефективності інвестування та якості організації перевезення вантажів за умов оптимального поєднання різних видів транспорту. Визначено основні напрями забезпечення ефективності та якості процесів міжнародних перевезень вантажів, запропоновано системний підхід до вдосконалення їх інвестування, впровадження якого забезпечує суттєво покращує роботу автотранспортних підприємств. З'ясовано закономірності функціонування ринку транспортних послуг, показано необхідність створення системи комплексного транспортного обслуговування з використанням стратегій інвестування. Розроблено структурні механізми взаємодії підприємств різних видів транспорту за рахунок створення ефективного середовища інвестування процесів перевезень, що базується на економічних реформах, державному регулюванні міжнародних перевезень, маркетингових підходах і раціональній митній політиці. Удосконалення венчурного інвестування металургійних підприємств Розроблено науково-теоретичні засади та практичні рекомендації щодо вдосконалення венчурного інвестування металургійних підприємств. Розвинуто теоретичні засади венчурного інвестування підприємств з урахуванням інноваційного типу розвитку вітчизняної економіки. Обгрунтовано систему кодування ризиків інвестицій в інновації металургійних підприємств. Досліджено сучасний стан їх венчурного інвестування. Удосконалено методичні підходи щодо оцінки венчурних інвестиційних проектів. Запропоновано модель контролю прибутковості таких інвестицій металургійних підприємств. Удосконалено механізм підтримки венчурних інвестиційних проектів цих підприємств. Ефективність інвестування виноробних підприємств (за матеріалами Одеської області) Розглянуто економічну суть та види інвестицій стосовно виноробних підприємств. Запропоновано методику оцінки ефективності їх інвестування та проведено комплексний аналіз економічних умов інвестиційного процесу. Оцінено інвестиційну привабливість виноробної галузі України. Запропоновано пріоритетні напрями залучення інвестицій та механізм підвищення інвестиційної привабливості виноробних підприємств. Значну увагу приділено розробці інвестиційної стратегії, в якій конкретизовано мету господарської та інвестиційної діяльності, встановлено оптимальне співвідношеня реальних і фінансових інвестицій, визначено напрями капітального, інноваційного та поточного інвестування, а також висвітлено питання стосовно власних і позикових джерел формування інвестицій виноробних підприємств. Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств Досліджено теоретичні, методичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств Житомирщини. Наведено методичні засади розробки такої стратегії підприємств і методичні підходи до визначення економічної ефективності її застосування. Досліджено особливості формування маркетингових стратегій підприємств даного регіону. Проведено комплексне оцінювання ефективності діяльності підприємств та їх маркетингових стратегій. Досліджено вплив економічних факторів на вибір стратегії маркетингу. Зроблено прогноз базових результативних показників діяльності підприємств та розроблено моделі для прогнозування чистого прибутку. Розроблено системи стратегічного й оперативного маркетингу з урахуванням особливостей їх формування. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингових стратегій та їх апробації з урахуванням побудованої моделі оптимізації товарної продукції. Формування інвестиційної стратегії підприємств промисловості Наведено результати дослідження проблеми формування інвестиційної стратегії господарюючих суб'єктів ринку за умов трансформації економіки. Узагальнено та систематизовано теоретичні аспекти інвестування та оцінки економічної ефективності інвестиційних проектів, проаналізовано стан інвестиційного ринку в Україні, досліджено теоретичні та методологічні підходи до формування інвестиційної стратегії підприємств промисловості. Запропоновано методику оцінки інвестиційної привабливості потенційних об'єктів інвестування, в основі якої - розрахунок інтегрального показника інвестиційної привабливості. Розроблено методичні рекомендації щодо формування інвестиційної стратегії, запропоновано ситуаційну модель прийняття інвестиційних рішень, яка досліджує проблеми оцінки проектів за умов визначеності та невизначеності економічної ситуації, обмеженості інвестиційних ресурсів. Формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств Досліджено теоретичні та методичні засади формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств. Визначено суть понять "стратегія розвитку АТП", "господарський портфель АТП", "стратегічна зона господарювання АТП" з урахуванням специфіки розвитку автотранспортних підприємств за ринкових умов. Обгрунтовано склад, назву та сутність стратегій за рівнями прийняття стратегічних рішень АТП. Розроблено процес формування та моделювання стратегії розвитку, що передбачає послідовний вибір оптимальних стратегій і проведення стратегічного аналізу на рівнях підприємства та підрозділу. Запропоновано методичний підхід щодо формування господарського портфеля, виділення стратегічної зони господарювання та стратегічних одиниць бізнесу (СОБ) АТП. Обгрунтовано шляхи розробки та відбору напрямків розвитку АТП за умов ризику. Удосконалено організаційну структуру АТП за рахунок реорганізації служби експлуатації та виділення СОБ АТП. Формування стратегії зниження витрат хлібопекарських підприємств Досліджено теоретико-методичні засади формування стратегії підприємства. Уточнено визначення поняття "стратегія зниження витрат". Встановлено послідовність, конкретизовано завдання та напрямки формування стратегії зниження витрат хлібопекарських підприємств з урахуванням впливу факторів навколишнього середовища. Досліджено стан розвитку хлібопекарських підприємств і проведено стратегічний аналіз їх витрат з урахуванням галузевих особливостей. Виявлено резерви зниження витрат і ключові компетенції хлібопекарських підприємств у вартісному ланцюзі з виробництва хлібобулочних виробів. Побудовано модель оптимізації витрат хлібопекарських підприємств. Проведено оцінювання результативності сформованої стратегії зниження витрат.
|