|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього вчителя музики засобами народнопісенної творчості Виокремлено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього вчителя музики. Визначено критерії та рівні його сформованості. Доведено, що впровадження методики формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутнього вчителя музики засобами народнопісенної творчості на базі її поетапної реалізації за аналітико-рефлексивним, творчо-пошуковим етапами, а також етапом творчої самореалізації сприяє позитивним змінам у рівнях сформованості індивідуального стилю професійної діяльності у майбутнього вчителя музики. Формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування індивідуального стилю діяльності майбутньго вчителя хореографії. Розкрито сутність понять "індивідуальність", "індивідуальний стиль діяльності". Встановлено вимоги до індивідуальності педагога, розроблено типологію індивідуальних стилів діяльності. Визначено місце творчості як основи формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії. Розроблено й експериментально перевірено модель формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії. Виявлено, що впровадження даної моделі сприяє суттєвому підвищенню рівня сформованості індивідуального стилю діяльності майбутніх педагогів-хореографів. Формування індивідуального стилю педагогічної діяльності викладача вищого військового навчального закладу Досліджено процес формування індивідуального стилю педагогічної діяльності викладача ВВНЗ. Уточнено сутність, зміст і структурні компоненти індивідуального стилю педагогічної діяльності виклада ВВНЗ. Обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови, модель і комплексну програму формування індивідуального стилю педагогічної діяльності у період професійного становлення викладача ВВНЗ. Проаналізовано сучасну практику формування індивідуального стилю педагогічної діяльності викладача ВВНЗ. Розроблено критерії та показники ефективності формування індивідуального стилю педагогічної діяльності викладача ВВНЗ. Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя музики Досліджено проблему створення професійно-педагогічної культури студентів. Розкрито її сутність і зміст. Охарактеризовано її структурні та функціональні компоненти. Визначено та теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя музики у процесі занять з постановки голосу. На основі педагогічного експерименту підтверджено доступність та ефективність методики формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики. Розкрито зміст поняття "фахова компетентність майбутнього вчителя музики", а також теоретичні аспекти її формування. Розглянуто структуру фахової компетентності вчителя музики, визначено критерії діагностики рівня її сформованості. Створено й експериментально перевірено методику поетапного формування фахової компетентності майбутніх учителів музики на базі змістових домінантних ліній. Показано ефективність запропонованої методики формування фахової компетентності майбутніх учителів музики. Естетичні основи формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя музики Здійснено філософський, культурологічний, історико-педагогічний аналіз естетичної сутності педагогічної майстерності. Доведено необхідність формування естетичних основ педагогічної майстерності засобами музичного мистецтва для естетизації педагогічної діяльності учителя музики. Обгрунтовано зміст, структуру, виокремлено критерії. Розроблено педагогічні технології формування естетичних основ педагогічної майстерності майбутніх учителів музики. Формування педагогічно-виконавської майстерності майбутнього вчителя музики Роботу присвячено проблемі інструментальної підготовки студентів вищих навчальних закладів педагогічної освіти до ефективної професійної діяльності на етапі організації слухання школярами "живого" звучання музики. Обгрунтовано сутність, структуру, і критерії феномена педагогічно-виконавської майстерності вчителя музики. Розроблено й експериментально перевірено модель педагогічного управління процесом формування педагогічно-виконавської майстерності майбутнього вчителя музики, яка базується на педагогічному спрямуванні інструментальної підготовки. Формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії в процесі навчання Досліджено проблему формування інноваційного стилю діяльності майбутніх учителів історії у процесі навчання. Визначено структуру такого стилю діяльності, обгрунтовано показники та рівні сформованості її компонентів. Теоретично й експериментально доведено, що процес фахової підготовки студентів-істориків суттєво поліпшується за умов впровадження розробленої методики формування інноваційного стилю діяльності на базі реалізації запропонованих педагогічних умов стимулювання майбутніх учителів історії з метою досягнення успіху у професійно-педагогічній діяльності, спрямованого на використання інновацій у майбутній професійній діяльності, діагностики та корекції сформованості інноваційного стилю даної діяльності, діагностики та корекції його сформованості, орієнтування форм, методів, прийомів і засобів навчання організації навчального процесу на особистість студентів, розвиток інноваційної культури майбутнього вчителя історії, створення відповідного соціально-професійного та психологічного механізму його формування. Експериментально доведено ефективність розробленої методики. Психологічні особливості впливу темпераменту на формування індивідуального стилю учбової діяльності молодших школярів Досліджено вплив темпераменту на формування індивідуального стилю навчальної діяльності молодших школярів з позицій всебічного, гармонійного розвитку учнів. Висвітлено педагогічні умови та способи розвитку даної проблеми. Запропоновано схему цілісної характеристики індивідуального стилю навчальної діяльності молодших школярів. Доведено, що індивідуально-типологічні особливості учнів закономірно впливають на формування індивідуального стилю навчальної діяльності молодших школярів, що і покладено до основи побудови типології індивідуальних стилів залежно від типу темпераменту та створення перспективних моделей формування в молодших школярів індивідуального стилю.
|