|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Діагностика фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі Розкрито економічну сутність фінансової кризи підриємств роздрібної торгівлі, досліджено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій її діагностики. Систематизовано та доповнено класифікацію причин виникнення фінансової кризи на підприємствах торгівлі, наведено характеристику методичного забезпечення її діагностики. На базі агрегатних моделей удосконалено методику діагностики фінансової кризи. Виділено критерії та сформовано систему відносних показників діагностики кризового фінансового стану. Розроблено методичний підхід щодо діагностики фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі, що грунтується на дослідженні грошових потоків. Запропоновано методику інтегральної діагностики фінансової кризи на основі роробки методики якісної діагностики та експертно-аналітичної моделі діагностики та прогнозування фінансової кризи підприємств роздрібної торгівлі. Визначено напрямки й обгрунтовано систему показників оцінки потенціалу виживання підприємств роздрібної торгівлі. Інтегровані маркетингові комунікації в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі Розроблено теоретичні положення та методичний інструментарій щодо розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій (ІКМ) у контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну сутність поняття "інтегровані маркетингові комунікації підприємства роздрібної торгівлі". Систематизовано ознаки та визначено роль і місце ІКМ у процесі створення цінності для споживача. Розроблено систему показників оцінювання ІКМ з урахуванням економічного, комунікаційного та синергетичного аспектів комунікативної діяльності підприємства. Проаналізовано стан, динаміку й ефективність реалізації програм ІКМ на підприємствах роздрібної торгівлі. Запропоновано комплексний інтегральний показник конкурентоспроможності торговельного підприємства. Наведено пропозиції щодо формування та розподілу бюджету ІКМ з урахуванням комплексного інтегрального показника конкурентоспрможності підприємства роздрібної торгівлі та коефіцієнта рейтингової значущості окремих засобів ІКМ. Формування асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі Досліджено теоретичні засади та розроблено методичний інструментарій формування асортиментної політики підприємств роздрібної торгівлі. Уточнено економічну суть товарного асортименту. Системтизовано та розширено перелік ознак його класифікації. Виділено основні чинники, що впливають на формування асортименту підприємств роздрібної тогівлі з урахуванням позицій учасників економічних процесів на обраному ринковому сегменті. Визначено суть асортиментної політики та її місце в системі управління підприємством роздрібної торгівлі. Визначено цільові критерії та обгрунтовано систему показників оцінки ефективності асортиментної політики таких підприємств. Розроблено методичний інструментарій оцінки споживчої цінності, конкурентоспроможності сформованого асортименту та відповідності його внутрішнім можливостям підприємства роздрібної торгівлі. Обгрунтовано основні підходи та систематизовано методичний інструментарій формування асортиментної політики. Розроблено технологію її формування та реалізації для підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано методику планування асортименту з використанням системи динамічних матриць, побудованих за критичними щодо конкурентних позицій критеріями. Ефективність територіальної організації роздрібної торгівлі споживчої кооперації Визначено соціально-економічну роль та значення роздрібної торгівлі споживчої кооперації, досліджено зміст процесу трансформації її територіальної організації, проведено економіко-статистичний аналіз показників стану та ефективності використання матеріально-технічної бази даної торгівлі, розкрито особливості процесів спеціалізації та типізації роздрібної торговельної мережі за сучасних умов. Висвітлено теоретичні засади територіальної організації роздрібної торгівлі системою споживчої кооперації з урахуванням сучасних економічних умов, удосконалено методичні підходи щодо економічного аналізу чинників розміщення та оцінено міру впливу на територіальну організацію зазначеної торгівлі. Запропоновано новий стратегічний підхід до визначення розміщення роздрібних торговельних підприємств споживчої кооперації за ринкових умов, удосконалено методичний підхід до визначення зони обслуговування даного підприємства в конкурентному середовищі. Обгрунтовано пріоритетні стратегічні та організаційно-технологічні напрями розвитку роздрібної торгівлі в системі споживчої кооперації України з орієнтацією на підвищення економічних і соціальних результатів її функціонування за умов ринкових трансформацій в економіці України. Розвиток концентрації і спеціалізації підприємств роздрібної торгівлі на сільському ринку Розкрито сутність та особливості процесів концентрації та спеціалізації роздрібної торгівлі у сільській місцевості. Доведено їх взаємозв'язок і взаємообумовленість, обгрунтовано засади та виявлено домінуючі тенденції розвитку концентрації та спеціалізації торгівлі у ринковому середовищі. Розроблено нормативну базу оптимального територіального розміщення об'єктів торгівлі, обгрунтовано підходи щодо диференціації діяльності роздрібних підприємств та їх спеціалізації. З урахуванням особливостей сільського укладу життя та специфіки сільської поселенської структури розроблено моделі спеціалізації роздрібної мережі. Методичні аспекти оцінки інвестиційної привабливості підприємств роздрібної торгівлі Розкрито зміст поняття "інвестиційна привабливість підприємства". Визначено основні складові інвестиційної привабливості підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано системи показників та розроблено методичні підходи до оцінки фінансової, асортиментної та територіальної привабливості підприємств роздрібної торгівлі як передумов формування позитивних інвестиційних якостей. Розроблено методику інтегральної оцінки інвестиційної привабливості торговельних підприємств з урахуванням вагомості окремих складових. Наведено методичні рекомендації щодо підвищення рівня інвестиційної привабливості за рахунок внутрішніх можливостей формування додаткової вартості підприємства. Оцінка конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі Розвинуто теоретичні положення та розроблено методичний інструментарій оцінювання конкурентостійкості підприємств роздрібної торгівлі. Розкрито економічну суть поняття "конкурентостійкість підприємств торгівлі". Розмежовано поняття "конкурентоспроможність" і "конкурентостійкість". Удосконалено ситематизацію принципів оцінювання конкурентостійкості підприємств торгівлі. Обгрунтовано методичний підхід до оцінювання конкурентостійкості даних підприємств, який передбачає послідовне оцінювання її складових (конкурентоспроможності та стійкості) та їх взаємодії з використанням динамічних показників розвитку підприємств торгівлі та їх співвідношення. Розроблено методичний інструментарій оцінювання конкурентостійкості підприємства. Для встановлення наявності конкурентостійкості певного підприємства торгівлі запропоновано комплексний метод оцінювання загального рівня конкурентостійкості. Вдосконалено метод оцінювання конкурентостійкості у межах певної конкурентної групи, а також запропоновано метод для з'ясування стійкості функціонування торговельного підприємства за умов невизначеності. Розроблено й обгрунтовано технологію практичної реалізації оцінювання конкурентостійкості даних підприємств на базі запропованих методів. Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі Розкрито сутність понять "закупівлі", "управління закупівлями", "закупівельна політика", "ефективність закупівельної політики" торговельних підприємств. Обгрунтовано систему показників та розроблено методичний інструментарій щодо оцінки ефективності закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі. Наведено технологію формування та критерії ефективної закупівельної політики, методичні рекомендації щодо підвищення її ефективності стосовно даних підприємств. Оптимізація витрат обігу в підприємствах роздрібної торгівлі Досліджено витрати обігу підприємств роздрібної торгівлі з метою підвищення рівня управління ними за допомогою оптимізаційних моделей. Визначено роль і місце витрат згідно з основними концепціями вартості товарів і послуг, з'ясовано сутність витрат як економічної категорії. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення діючої номенклатури статей витрат. Розглянуто сучасні тенденції та умови формування витрат підприємств роздрібної торгівілі, відповідно до яких проведено систематизацію та розкрито механізм впливу чинників на рівень витрат. Розроблено моделі аналізу впливу показників діяльності суб'єктів торгівлі на формування рівня витрат підприємства, наведено моделі оптимізації рівня витрат у динаміці, з урахуванням особливостей функціонування підприємств роздрібної торгівлі.
|