|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Роль засобів масової інформації у процесі політичної соціалізації студіюючої молоді (на прикладі міста Львова) Досліджено вплив засобів масової інформації (ЗМІ) як одного з найважливіших агентів політичної соціалізації на процес формування політичної культури молоді, що навчається. Проведено теоретичний аналіз політичної соціалізації. Визначено роль інститутів соціалізації у суспільстві. Досліджено головні характеристики діяльності мас-медіа й особливості стану молодої генерації за умов суспільних трансформацій. Визначено місце ЗМІ у процесі політичної соціалізації львівської студіюючої молоді. Установлено, що дана молодь прислухається до оцінок суспільно-політичних подій, що походять від мас-медіа. Виявлено міру готовності молоді до прояву активної реакції на політичні проблеми суспільства, висвітленні у ЗМІ та ступінь довіри до системи влади, її персоналії після Помаранчевої революції. Роль засобів масової інформації в процесі демократичного розвитку суспільства Розкрито основні підходи щодо розуміння взаємозв'язку ЗМІ та політики. Використано комплекс методів під час дослідження функції ЗМІ у загальній соціальній системі та визначення механізмів їх впливу на розвиток політичної системи. Розкрито особливості функціонування ЗМІ за умов демократії. Охарактеризовано моделі взаємодії політичної та медіа-системи, а також сучасні тенденції розвитку ЗМІ, показано шляхи створення даної моделі, яка забезпечує функціонування ЗМІ як каналу масової комунікації, що сприяє розвитку демократії. Проаналізовано тенденції розвитку ЗМІ в Україні та визначено тип моделі взаємодії українських ЗМІ з політичною системою. Доведено необхідність формування соціально-відповідальної моделі взаємодії політичної та медіа-систем. Наведено практичні рекомендації стосовно створення у нашій державі системи засобів масової комунікації, яка сприятиме демократизації та консолідації суспільства, які включають: запровадження у життя демократичних механізмів регуляції та саморегуляції ЗМІ; здійснення демонополізації ЗМІ, засобів технічного забезпечення їх виробництва, доставки преси, трансляції телерадіопрограм; завершення роздержавлення ЗМІ за допомогою створення суспільного телебачення та радіомовлення; забезпечення суспільної підтримки вільної незалежної преси; сприяння прискореному розвитку національної складової мережі Інтернет. Етика засобів масової інформації в сучасних політичних процесах Доведено необхідність формування єдиної концепції етики засобів масової світової комунікації та використання досвіду розвинених країн за умов перехідної економіки України. Розглянуто етичні стандарти ЗМІ як чинник формування політичної культури та ідеології, обгрунтовано принципи їх використання. Проаналізовано ідеологічні концепції світової цивілізації та глобальної етики, обумовлені трансформаційними процесами у сфері політичного та суспільного розвитку. Досліджено діяльність Організації Об'єднаних Націй та її підрозділів, Ради Європи, Міжнародного центру боротьби з цензурою та Міжнародної Організації Журналістів у галузі глобальної етики та етики засобів масової інофрмації. Проведено порівняльний аналіз національних професійних кодексів засобів масової комунікації країн Західної Європи, визначено характерні особливості етичних принципів діяльності ЗМІ в Україні як чинника політичної культури. Розроблено рекомендації щодо поліпшення ефективності діяльності Міністерства інформації, комітету з питань свободи слова та Союзу журналістів. Проблеми використання засобів масової інформації для запобігання злочинів серед неповнолітніх Здійснено комплексну кримінологічну оцінку недоліків діяльності засобів масової інформації (ЗМІ), що сприяють виникненню злочинності серед неповнолітніх. Встановлено чинники її детермінації, виявлено зв'язок між деструктивним впливом засобів масової інформації та протиправною поведінкою неповнолітніх. Розроблено рекомендації щодо запобігання впливу ЗМІ на виникнення злочинів серед неповнолітніх на загальносоціальному та спеціально-кримінологічному рівнях. Сформульовано пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства у сфері захисту неповнолітніх від деструктивного впливу інформаційної продукції, зокрема з елементами агресії та насильства. Запропоновано заходи загальносоціального та спеціально-кримінологічного запобігання злочинів серед неповнолітніх шляхом удосконалення діяльності засобів масової інформації. Тенденції розвитку масової політичної свідомості в сучасній Україні Розглянуто особливості формування масової політичної свідомості, фактори впливу на її розвиток в Україні об'єктивного та суб'єктивного характеру, а також питання маніпулювання свідомістю інвалідів, можливості та технології впливу на них. Проаналізовано роль засобів масової інформації з метою формування ціннісних орієнтацій в суспільстві. Висвітлено основні проблеми трансформаційних процесів, що відбуваються в свідомості мас на сучасному етапі, а також особливості формування нової системи цінностей та пріоритетів у свідомості громадян. Проаналізовано генезу становлення та розвитку поняття "масова політична свідомість". Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків Досліджено проблему аналізу інструментарію засобів масової інформації (ЗМІ) у процесі формування іміджу політиків (ФІП). Запропоновано теоретичну модель інструментарію ЗМІ за цього процесу (модель ЗМІ - ФІП). Розглянуто функції елементів моделі у аспектах: мовознавчому, маркетинговому, теорії масової комунікації, іміджологічному. Проаналізовано маніпуляційну складову моделі ЗМІ - ФІП. Запропонована модель складається з 91-го психолінгвістичного інструменту ЗМІ для формування іміджу політиків. Функціональність цього інструментарію моделі ЗМІ - ФІП перевірено шляхом теоретичного та практичного дослідження. За результатами дослідження здійснено детальний опис інструментарію ЗМІ та сформульовано умови їх функціонування в інформаційному просторі. Засоби масової інформації та культура ХХ століття”
І. Вступ.
ІІ. 1. Загальна характеристика засобів масової інформації.
2. Взаємовпливи аудиторії і ЗМІ.
3. Вибір аудиторією джерел інформації.
4. Інтереси аудиторії та мотиви звернення її до ЗМІ.
ІІІ. Висновки.
Бізнес в сфері реклами та засобів масової інформаціїВступ 3
1.Державна підтримка підприємницької діяльності 4
1.1.Підприємець як господарський суб‘єкт. 4
1.2.Державні гарантії підприємницької діяльності 6
2.Рекламні агентства та засоби масової інформації 9
2.1.Рекламні агентства як підприємницькі структури 9
2.2.Діяльність рекламних агентств 11
Заключення 12
Література 14
Бізнес в сфері реклами та засобів масової інформаціїВступ 3
1.Державна підтримка підприємницької діяльності 4
1.1.Підприємець як господарський суб‘єкт. 4
1.2.Державні гарантії підприємницької діяльності 6
2.Рекламні агентства та засоби масової інформації 9
2.1.Рекламні агентства як підприємницькі структури 9
2.2.Діяльність рекламних агенств 11
Заключення 12
Література 14
|