От партнеров


Заказать работу


От партнеров


Счетчики

На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...

Статистика наиболее популярных поисковых запросов ...
РазделНаучные статьи и авторефераты диссертаций по экономическим наукам
Короткое описаниеПідвищення обсягів продажу послуг на підприємствах туризму на основі інтернет-маркетингу
Подробное описаниеРасширение файла: zip
Размер документа: 28.5 кб.
Описание:
Добавлено2008-10-31 00:01:32

Смотрите также:
  • Інтернет як засіб маркетингу в туризмі

  • Інтернет як засіб маркетингу в туризмі

  • Інтернет як засіб маркетингу у туризмі

  • Прогнозування підприємствами обсягів збуту споживчих товарів і послуг на регіональних ринках

  • Бізнес-процесна організація надання Інтернет-послуг підприємствами телекомунікацій

  • Підвищення результативності діяльності підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі маркетингу

  • Посадова інструкція начальника центру обслуговування споживачів і продажу послуг

  • Наукове обгрунтування шляхів оптимізації розподілу обсягів медичних послуг між рівнями медичної допомоги

  • Управління рекламною діяльністю туристичної організації на основі маркетингу.

© 2007-2020