|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Моделі та інформаційна технологія формування стратегії розвитку підприємства (на прикладі цукробурякового виробництва) Установлено, що процес управління розвитком сучасного виробничого підприємства є комплексом взаємопов'язаних і своєчасних заходів щодо одержання максимальних доходів і зниження витрат на створення продукції. Найважливішим етапом управління вдосконаленням і реконструкцією підприємств є розробка моделей і методів формування оптимальних планів розвитку. Обгрунтовано, що для розробки моделей і методів пошуку стратегій розвитку підприємств, адекватних реальності, необхідно враховувати та здійснювати опис різних видів невизначеностей, взаємопов'язаних з наявністю ризиків або неможливістю одержання точної вихідної інформації. Розроблено моделі та метод розв'язання немарковських булевих багатокритеріальних задач пошуку ефективних стратегій розвитку підприємств з урахуванням заходів, що впливають на попит, невизначеностей у вихідній інформації та ризиків з алгоритмічними й аналітичними цільовими функціями й обмеженнями. Розроблено алгоритмічну модель для визначення продуктивності виробничого підприємства на прикладі цукрового заводу, яка передбачає врахування невизначеності якості сировини. Створені моделі та метод реалізовані в інформаційній технології формування стратегій розвитку підприємств. Інформаційну технологію апробовано під час розробки планів розвитку цукрового заводу. Формування стратегії економічного розвитку авіатранспортних підприємств Розроблено універсальний механізм формування стратегії авіатранспортних підприємств, який розкриває структуру та взаємозв'язки всіх етапів стратегічного процесу. Удосконалено методичні підходи щодо визначеня сутності та принципів формування стратегічного потенціалу авіатранспортних підприємств. Розроблено систему цілей, вимоги та характеристики їх економічного розвитку. Обгрунтовано необхідність врахування взаємодії стратегій розвитку авіакомпаній та аеропортів у процесі формування стратегії розвитку авіатранспортних підприємств. Розроблено комплекс заходів щодо ліквідації загрози та відставання від конкурентів, визначено стратегічні напрями діяльності конкретного авіатранспортного підприємства, запропоновано виробничу, маркетингову та фінансові стратегії. Формування стратегії диверсифікації розвитку вуглезбагачувальних підприємств Висвітлено сучасні методологічні підходи щодо визначення суті поняття "розвиток", досліджено тенденції розвитку та управління вуглезбагачувальними підприємствами в Україні та за кордоном, виявлено наслідки трансформаційної кризи для вугільної галузі України. Розглянуто суть стратегічного планування розвитку підприємств у період перехідної економіки. Сформульовано концептуальний підхід до проектування організаційно-економічного механізму формування та реалізації стратегії диверсифікації розвитку підприємства за умов міжгалузевого об'єднання. На основі прогнозної оцінки сезонного характеру видобутку вугілля обгрунтовано доцільність вибору стратегії диверсифікації розвитку для вуглезбагачувальних підприємств. Доведено можливість формування міжгалузевих інтеграційних об'єднань (асоціацій) як стратегічного напрямку розвитку вуглезбагачувальних підприємств, встановлено механізм мотивації їх учасників. Розроблено методичний підхід щодо комплексної оцінки ефективності вибору диверсифікації як стратегії розвитку підприємства. Формування інноваційної стратегії розвитку підприємств целюлозно-паперової промисловості Досліджено стан і особливості інноваційної діяльності у целюлозно-паперовій промисловості України. Висвітлено теоретичні аспекти інноваційної діяльності за сучасних умов, суть інноваційних стратегій, їх типологію та визначено передумови ефективного управління інноваціями на підприємствах. Значну увагу приділено методичному підходу до розробки та вибору інноваційної стратегії підприємств целюлозно-паперової промисловості, а саме, сформовано концептуальну схему формування його інноваційної стратегії. Запропоновано методи оцінки зовнішнього середовища зазначеного підприємства, а також методику визначення його інноваційного потенціалу. Досліджено взаємозв'язки між параметрами зовнішнього середовища, інноваційного потенціалу та їх вплив на результати діяльності підприємства. Розроблено методику вибору інноваційної стратегії підприємства целюлозно-паперової промисловості та структуру інноваційної програми як засобу реалізації інноваційної стратегії. Розглянуто практичні механізми реалізації запропонованого методичного інструментарію, формування інноваційної стратегії паперового підприємства на прикладі ВАТ "Малинська паперова фабрика", здійснено вибір та розробку організаційно-економічного механізму реалізації інноваційної стратегії. Формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств Досліджено теоретичні та методичні засади формування стратегії розвитку автотранспортних підприємств. Визначено суть понять "стратегія розвитку АТП", "господарський портфель АТП", "стратегічна зона господарювання АТП" з урахуванням специфіки розвитку автотранспортних підприємств за ринкових умов. Обгрунтовано склад, назву та сутність стратегій за рівнями прийняття стратегічних рішень АТП. Розроблено процес формування та моделювання стратегії розвитку, що передбачає послідовний вибір оптимальних стратегій і проведення стратегічного аналізу на рівнях підприємства та підрозділу. Запропоновано методичний підхід щодо формування господарського портфеля, виділення стратегічної зони господарювання та стратегічних одиниць бізнесу (СОБ) АТП. Обгрунтовано шляхи розробки та відбору напрямків розвитку АТП за умов ризику. Удосконалено організаційну структуру АТП за рахунок реорганізації служби експлуатації та виділення СОБ АТП. Механізми фінансової стратегії розвитку підприємства Теоретично обгрунтовано економічний зміст фінансової стратегії розвитку підприємства, методичні рекомендації щодо визначення напрямків створення ефективних механізмів формування і реалізації фінансової стратегії за умов трансформації економіки. Розглянуто теоретичні основи створення організаційно-економічних та управлінських механізмів фінансової стратегії розвитку підприємства. Сформульовано принципи формування механізмів фінансової стратегії та узагальнено способи їх класифікації. Розроблено методичний підхід до формування фінансової стратегії підприємства, який основано на застосуванні системи цілей, адаптивних методів і структурного представлення фінансових потоків. Виконано моделювання фінансової стратегії розвитку підприємства та запропоновано конкретні дії щодо реалізації механізмів фінансової стратегії. Організаційно-економічний механізм формування конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ринку вибухозахищеного електроустаткування) Розроблено теоретичні та методичні підходи, а також надано практичні рекомендації щодо формування конкурентної стратегії підприємства і механізмів її реалізації, що відповідають новим умовам господарювання. Проаналізовано сучасний стан організації управління та тенденції розвитку машинобудування України за умов кризи перехідної економіки. Досліджено об'єктивну необхідність та умови формування конкурентного середовища. Запропоновано модель організаційно-економічного механізму формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства, виявлено чинники забезпечення конкурентоздатності суб'єктів на товарних ринках. Наведено методичні положення стосовно формування конкурентної стратегії в галузі та основні принципи цінової політики підприємства за умов монопольного й олігопольного положення на ринку. Запропоновано напрямки вдосконалення організації маркетингової орієнтації діяльності машинобудівного підприємства. Викладено основні положення системи формування попиту, мотивації стимулювання збуту на підприємстві. Формування конкурентної стратегії підприємства Досліджено науково-теоретичні та практичні проблеми формування конкурентної стратегії підприємства у ринковому середовищі. Розкрито зміст поняття конкурентної стратегії підприємства, визначено її рівні, фактори, умови формування та реалізації. Досліджено показники конкурентоспроможності підприємства, обгрунтовано роль та місце цінової політики у конкурентній стратегії. Вивчено динаміку конкурентоспроможності діючих підприємств з використанням методу, що базується на теорії ефективної конкуренції. Розроблено концептуальні підходи щодо визначення конкурентного поля, внутрішніх функціональних сфер формування конкурентних переваг, побудови інтеграційної моделі створення стратегій підприємств, а також організаційно-економічний механізм управління конкурентною стратегією підприємства. Запропоновано методичні підходи щодо оптимізації ціни на продукцію підприємства з урахуванням бар'єрних перешкод та регіоналізації ринків. Організаційно-економічний механізм формування конкурентної стратегії підприємства (на прикладі ринку вибухозахищеного електроустаткування) Проаналізовано сучасний стан організації управління та тенденції розвитку машинобудування України за умов кризи перехідної економіки. Досліджено умови формування конкурентного середовища на ринках машинобудівної продукції. Запропоновано концепцію організаційно-економічного механізму формування конкурентної стратегії машинобудівного підприємства, виявлено чинники забезпечення конкурентоспроможності суб'єктів на товарних ринках. Розроблено методологічні положення формування конкурентної стратегії за умов спаду в галузі, наведено принципи цінової політики підприємства за умов монопольного й олігопольного положення на ринку. Запропоновано напрямки вдосконалення організації маркетингу орієнтації діяльності машинобудівного підприємства за умов перехідної економіки, визначено основи системи формування попиту, мотивації та стимулювання збуту на підприємстві.
|