|
На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
|
Смотрите также: Формування асортименту товарів в торговому підприємствіЗміст
1. Основна частина 3
1.1. Теоретичне обгрунтування проблеми 3
1.1.1. Поняття про товарний асортимент. Види факторів, які впливають на формування асортименту товарів 5
1.1.2. Принципи та порядок формування асортименту 12
1.1.3. Планування асортименту товарів 13
1.2. Зарубіжний досвід формування асортименту товарів 15
1.3. Характеристика товарного підприємства 16
1.4. Практичне формування асортименту товарів в універсамі 18
1.4.1. Характеристика асортименту товарів в універсамі 18
1.4.2. Шляхи розширення асортименту товарів в
магазині 19
1.4.3. Управління товарними запасами 21
1.4.4. Планування рекламної роботи з метою розширення асортименту товарів 23
2. Заключна частина 26
2.1. Висновки та пропозиції 26
Література 28
Додатки 29
Організація і методи внутрішньофірмового планування беззбитковості діяльності підприємства (на прикладі підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів народного споживання) Досліджено теоретичні та практичні аспекти організації внутрішньофірмового планування на підприємствах, що виробляють товари народного споживання, та можливостей застосування різних методів планування з метою забезпечення довготривалого існування підприємства у вибраній галузі діяльності. На підставі проведених досліджень запропоновано новий підхід до організації внутрішньофірмового планування і розроблено методику планування обсягу виробництва, собівартості, прибутку та рентабельності, орієнтовану на досягнення беззбитковості. Основні результати дослідження впроваджено на промислових підприємствах, що спеціалізуються на виробництві товарів народного споживання. Економіко-математичне моделювання задачі формування асортименту супермаркету у розрізі товарних груп Розглянуто питання удосконалення існуючих моделей і методів формування асортименту товарів супермаркету та розробки комплексу моделей і методик, застосування яких допомагає підвищити ефективність рішень, що приймаються під час формування асортименту супермаркету. Проаналізовано теоретичні аспекти формування асортименту товарів супермаркету, а також систематизовані математичні моделі та методики формування асортименту роздрібних торгових підприємств. Доведено, що існуючі моделі формування асортименту товарів супермаркету не враховують багатоозначну природу ефективності продажу товарних позицій супермаркету. Розроблено логіко-множинну модель для одержання найбільш збалансованої оцінки ефективності продажу позицій по товарній групі, а також методику формування асортименту товарної групи для вироблення рішень по асортименту товарів. Наведено статистичний критерій V-Крамера для обліку впливу структури атрибутів товарної групи на очікування покупців. Запропоновано використовувати еволюційне планування по оптимізації структури викладки асортименту товарної групи. Викладено методику адаптаційної оптимізації на рівні секторів ефективності продажу по товарній групі. Інформаційне забезпечення оцінювання та планування споживання основних засобів на підприємствах Розвинуто теоретичні та методичні засади інформаційного забезпечення оцінки споживання основних засобів за умов наростаючої ринкової невизначеності. Розкрито суть категорій "основні засоби" та "споживання основих засобів". Удосконалено методичні підходи до оцінки рівня їх зношення. Установлено взаємозв'язок між корисністю основного засобу та попитом на продукт, що створюється за його участю. Проаналізовано теоретичні положення щодо визначення потреб в інформаційному забезпеченні споживання основних засобів й обгрунтовано його значення для оцінки даного процесу. Структуровано інформаційні потоки, що виникають у межах відтворення та споживання засобів праці. Обгрунтовано методичні підходи до оцінювання корисності й якості інформації, інформаційного забезпечення підприємства. Розроблено методику оцінювання споживання основних засобів, що передбачає врахування визначеності ринкового середовища підприємства. На прикладі автотранспортних підрозділів Рівнинщини, які здійснюють вантажні перевезення, обгрунтовано доцільність розвитку інформаційних систем на підприємствах як основного фактора впливу на ринкову негентропію суб'єктів господарювання. Сутність інфраструктури товарного ринку, її склад і проблеми розвитку
1. Сутність інфраструктури товарного ринку, її значення 3
2. Функції інфраструктури 5
3. Показники, що характеризують інфраструктуру товарного ринку 8
4. Приклади розвитку інфраструктури товарного ринку 9
Література 11
Сутність інфраструктури товарного ринку, її склад і проблеми розвитку1. Сутність інфраструктури товарного ринку, її значення 3
2. Функції інфраструктури 5
3. Показники, що характеризують інфраструктуру товарного ринку 8
4. Приклади розвитку інфраструктури товарного ринку 9
Література 11
Порівняльна характеристика асортименту мікрокалькуляторів вітчизняного та закордонного виробництваВступ 3
1. Товарознавча оцінка асортименту мікрокалькуляторів 4
2. Аналіз закономірності формування асортименту мікрокалькуляторів у магазині 15
3. Аналіз структури асортименту, який одержують від різних постачальників 16
4. Вимоги до якості та зберігання мікрокалькуляторів 17
Висновки та пропозиції 23
Список літератури 24
Ефект заміщення і ефект доходу . Товар Гіф фена. Криві “доход - споживання” і криві Енгеля, їх використання. Криві “ціна - споживання” і виведення кривої попиту1. Криві "доход—споживання". Криві та закони Енгеля
2. Криві "ціна—споживання" та виведення кривих попиту
3. Ефект доходу та ефект заміщення. Парадокс Гіффена
Задачі
Література Податки на споживання в Україні: фіскальні ефекти і цінові наслідки Обгрунтовано теоретичні та методологічні аспекти взаємозв'язку податків на споживання та цін, розроблено науково-практичні рекомендації щодо удосконалення оподаткування процесів споживання з метою оптимізації їх впливу на суспільний добробут населення. Розкрито економічну природу податку та ціни, особливості їх взаємозв'язку, визначено й обгрунтовано основні етапи процесу ринкового ціноутворення. Розглянуто цінові аспекти оподаткування процесів споживання у контексті взаємозв'язку податків на споживання та рівня цін у сферах виробництва, обігу та зовнішньоекономічної діяльності. Виконано комплексний аналіз сучасних фіскальних і цінових особливостей оподаткування процесів споживання, проаналізовано фіскальні аспекти податків за споживання за умов реформування механізму ціноутворення. З'ясовано соціально-економічну сутність понять "податок", "податки на споживання", "ціна".
|