От партнеров


Заказать работу


От партнеров


Счетчики

На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...

Статистика наиболее популярных поисковых запросов ...
РазделНаучные статьи и авторефераты диссертаций по экономическим наукам
Короткое описаниеУправління маркетинговими дослідженнями підприємств в процесі формування конкурентних переваг
Подробное описаниеРасширение файла: zip
Размер документа: 217.4 кб.
Описание:
Добавлено2008-09-13 19:43:32

Смотрите также:
  • Економічний механізм формування конкурентних переваг підприємств на регіональному ринку молока

  • Управління знаннями при формуванні конкурентних переваг підприємства

  • Формування конкурентних переваг аудиторських фірм

  • Роль інновацій у формуванні конкурентних переваг національної економіки

  • Формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств електротехнічної промисловості України

  • Стратегії формування конкурентних переваг транснаціональних корпорацій в умовах глобалізації світогосподарських зв'язків

  • Маркетинговий аналіз конкурентних позицій підприємств України (на прикладі харчової промисловості)

  • Управління маркетинговими процесами в АПК (на матеріалах сільськогосподарських та переробних підприємств молочного підкомплексу Київської області)

  • Організаційно-управлінські засади формування конкурентних стратегій в економіці України (на прикладі книговидавництва)

© 2007-2019