От партнеров


Заказать работу


От партнеров


Счетчики

На данном сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...

Статистика наиболее популярных поисковых запросов ...
РазделНаучные статьи и авторефераты диссертаций по экономическим наукам
Короткое описаниеУправління процесом створення нового товару: маркетинговий аспект
Подробное описаниеРасширение файла: zip
Размер документа: 131.8 кб.
Описание:
Добавлено2008-09-30 15:31:40

Смотрите также:
  • Управління проектами створення космічної техніки нового покоління на основі компонентного підходу

  • Моделі управління процесом доставки вантажів: економічний аспект

  • Формування системи державного управління інвестиційним процесом в Україні

  • Управління інвестиційним процесом на підприємстві

  • Шляхи вдосконалення механізмів державного управління електоральним процесом в Україні

  • Моделі та методи контролю знань в автоматизованій системі управління навчальним процесом

  • Моделі інтелектуального управління процесом навчання за допомогою мультиагентних систем

  • Управління процесом адаптації промислових підприємств до ринкових умов господарювання

  • Педагогічне управління навчальним процесом у вищому військовому навчальному закладі на основі інноваційних технологій

© 2007-2020