-
Місце курсу економічної історії у системі економічної освіти
Зміст
1.Місце курсу
історії
економічної
науки у системі
економічної
освіти…………3
2.Сісмонді – теоретик дрібної буржуазії…………………………………………..5
3.Місце марксизму у сучасній економічній думці…………………………….….7
4.Економічна політика кейнсіанства………………………………………………9
5.Суть соціал-реформізму…………………………………………………………11
-
Методологічні аспекти історії економічної теорії в контексті її розвитку
Висвітлено методологічні засади
історії
світової та української
економічної
думки протягом XIX - XX ст. З'ясовано визначальну роль методології дослідження у теоретичному пізнанні соціально-економічних явищ, історичного процесу становлення та розвитку
економічної
науки, прогресу наукового знання. Проаналізовано основні моделі розвитку
економічної
науки у досліджений період та визначено основні напрямки інтерпретації
історії
політичної економії (
економічної
теорії). Досліджено питання розробки концептуальних основ
економічної
теорії (предмета та методу, функцій, структури, понятійно-категоріального апарату, періодизації розвитку, плюралізму шкіл і напрямів, класифікації економічних концепцій і наук) та їх відбиття в
історії
світової та вітчизняної
економічної
думки. Висвітлено основні концепції ринкових перетворень в Україні 1990-х рр. Здійснено порівняльний аналіз системних економічних трансформацій, їх передумов та соціально-економічних наслідків в Україні та ряді інших країн.
-
Адам Сміт і його місце в історії економічної науки
Адам Сміт і його місце в
історії
економічної
науки
-
Джерела з соціально-економічної історії Південної України останньої чверті XVIII століття
Визначено закономірності розвитку історіографії джерелознавства щодо соціально-
економічної
історії
Південної України. Досліджено та виявлено особливості системи управління й адміністративного устрою південного краю. Проаналізовано закономірності фондоутворення документальних джерел з соціально-
економічної
історії
в архівосховищах України та Росії. Простежено еволюцію та специфіку археографічних видань, в яких висвітлено соціально-економічну історію краю. Реконструйовано регламентовану базу документальних джерел, визначено співвідношення її актуалізованої та потенційної частин. Висвітлено інформативні можливості актуалізованої джерельної бази для розкриття аграрних відносин, колонізації та заселення, розвитку торгівлі регіону.
-
Контрольна з економічної історії
1.Первісне нагромадження капіталу 2
2.Альтернативні теорії капіталу 5
Список використанної літератури. 9
-
Джерела з соціально-економічної історії міст Південної України останньої чверті XVIII - 1853 р.
Комплексно проаналізовано джерела з соціально-
економічної
історії
міст Південної України останньої чверті XVIII - 1853 р. Визначено закономірності розвитку історичних і джерелознавчих студій з
історії
південноукраїнських міст. Проведено класифікацію джерел щодо даного питання в архівосховищах України та Росії. Висвітлено еволюцію та специфіку археографічних публікацій щодо соціально-економічного розвитку міст Південної України. Досліджено та виявлено особливості системи управління південноукраїнськими містами та проаналізовано закономірності руху документів. Реконструйовано інформативні можливості актуалізованої джерельної бази стосовно міського самоврядування даного регіону, соціальної структури населення, торгівлі та промислового розвитку міст.
-
Філософія історії в історії філософії: проблема "початку" та "кінця"
У дисертації досліджується взаємна кореляція проблеми "початку" і "кінця" філософії
історії
як системи. Зазначається, що "початок" філософії є результатом саморефлективної систематизації філософської і історичної свідомості до рівня поняття "історія" як телеологічного, гомогенного, інтелігібельного в своїй раціональності процесу. Виділені перехідні форми становлення філософії
історії
: "передфілософія
історії
"; християнська теологія
історії
, або "протофілософія
історії
"; етап системного оформлення і його завершення в класичній філософії
історії
Гегеля. Висувається гіпотеза про "кінець" філософії
історії
як її структурно-епістемологічну диференціацію: одночасно "розчинення" філософії
історії
в єдиному для соціогуманітарних дисциплін епістемологічному просторі
історії
, покликаному визначати, що і як ми можемо знати про історію, та її розпад на окремі "розділи" досліджень. Обгрунтовується положення про відповідність "кінцю" філософії
історії
на теоретичному рівні історичного пізнання зміни парадигми "всесвітньої
історії
" парадигмою "загальної
історії
" на його емпіричному рівні історичної науки. "Загальна історія" не об'єднує всі історичні події, тенденції і процеси в лінійно-прогресивному ряді всесвітньої
історії
, а в системному аналізі історичних змін суспільства множить кількість подій і структур, а також зв'язків і відповідності між ними. Паралельно відбувається заміна великого синтезу
історії
людства у всесвітньому масштабі, малим, - як правило, цілісним образом людини у всьому різноманітті її виявів в конкретно-історичному середовищі.
-
Мандрівні записки Й.А.Гільденштедта як джерело з соціально-економічної історії України другої половини XVIII ст.
Розкрито інформативні можливості мандрівних записок Й.А.тільденштедта стосовно вивчення проблем соціально-
економічної
історії
України другої половини XVIII ст. Вперше зроблено грунтовний джерелознавчий аналіз усього комплексу вміщених у джерелі відомостей про соціально-економічний розвиток України. На тлі здобутків історіографії з'ясовано наукову цінність низки ще незадіяних свідчень тільденштедта, здійснено їх оригінальну інтерпретацію. Завдяки залученню наративних і документальних джерел виявлено ступінь репрезентативності записок мандрівника та достовірності вміщеної в них інформації.
-
Контрольна з культури України
Назва роботи
Контрольна
з культури України
Розділ Культура
Вид роботи
Контрольна
робота
Кількість сторінок 6
Ціна 0
Зміст Архітектура Київської Русі. 2
"Місто Ярослава" у Києві. 3
Використана література 6