-
Теоретичне обґрунтування комерційної діяльності підприємств
Вступ 3
1. Теоретичне обґрунтування
комерційної
діяльності
підприємств 4
1.1. Поняття
комерційної
діяльності
, її складові елементи 4
1.2. Принципи та функції
комерційної
діяльності
7
1.3. Комерційні процеси в роздрібній торгівлі, їх роль та задачі 11
1.4. Психологія та етика
комерційної
діяльності
14
1.5. Впровадження маркетингу в комерційній
діяльності
17
2. Розвиток
комерційної
діяльності
- вітчизняний та закордонний досвід 19
3. Характеристика приватного
підприємства
"Вест Лайн" 23
4. Господарські взаємовідносини торгового
підприємства
26
5. Організація роздрібного продажу продовольчих і непродовольчих товарів в приватному підприємстві 31
6. Вивчення попиту споживачів та формування товарного асортименту 34
7. Сервісне обслуговування 37
8. Реклама, як основний фактор стимулювання продажу товарів 40
9. Шляхи поліпшення розвитку приватного
підприємства
43
10 Аналіз екологічної ефективності роботи приватного
підприємства
47
Висновки та пропозиції 51
Список використаної літератури 52
Додатки 54
-
Правове регулювання комерційної діяльності в Україні
1. Основна частина 4
1.1. Правове регулювання
комерційної
діяльності
як умова комерційного успіху 4
1.2. Законодавча база щодо забезпечення
комерційної
діяльності
в Україні 9
1.3. Правове регулювання
комерційної
діяльності
організації основних закупок 15
1.4. Правове регулювання
комерційної
діяльності
з роздрібного продажу товарів 18
1.5. Правове забезпечення збереження
комерційної
таємниці в Україні 24
1.6. Правове забезпечення захисту прав споживачів 27
2. Заключна частина 30
2.1. Висновки і пропозиції 30
Список використаної літератури 32
-
Організаційно-економічне обгрунтування комерційної стійкості роботи автотранспортного підприємства
Розроблені науково-методичні аспекти організаційно-економічного обгрунтування
комерційної
стійкості роботи автотранспортного
підприємства
. Розроблений механізм моделювання
комерційної
стійкості функціонування
підприємства
дозволяє фахівцям галузі обгрунтувати стратегію поведінки на ринку автотранспортних послуг з урахуванням розвитку економічного потенціалу конкретного АТП.
-
Ефективність діяльності підприємства та обґрунтування резервів її підвищення (на прикладі страхової компанії)
РЕЦЕНЗІЯ 2
Вступ 6
Розділ 1. Теоретичні та методологічні проблеми дослідження 10
1.1 Сутнісна характеристика ефективності та форми її прояву 10
1.2 Методичні засади, показники вимірювання, методи оцінки ефективності 18
Показники фінансової стійкості
підприємства
і структури капіталу 26
1.3 Чинники 36
Висновки до розділу 45
Розділ 2. Аналітична оцінка
діяльності
компанії та рівня її ефективності 47
2.1 Загальна характеристика
підприємства
47
2.2 Рівень ефективності 54
2.3 Фінансовий стан
підприємства
61
Висновки до розділу 72
Розділ 3. Обґрунтування заходів щодо
підвищення
ефективності компанії 75
3.1 Організаційні 75
3.2 Диверсифікація послуг 94
Висновки до розділу 126
Висновки 128
Література 133
Додаток А. Показники оцінки
діяльності
підприємства
та методика їх розрахунку 137
Додаток Б. Фінансовий звіт АТ «...» за 2000-2003 рр. 138
-
Ефективність виробничо-господарської діяльності підприємств виноградо-виноробного підкомплексу і шляхи її підвищення
Досліджено ефективність виробничої
діяльності
виноградо-виноробних підприємств за сучасних умов господарювання й обгрунтовано перспективні
шляхи
її
підвищення
. Запропоновано системний методичний підхід щодо оцінювання ефективності
діяльності
підприємств виноградо-виноробного підкомплексу АПК. Встановлено критерії та показники економічної ефективності їх функціонування. Охарактеризовано сучасний стан і тенденції розвитку виноградо-виноробного підкомплексу АПК України й АР Крим. Проаналізовано міжнародний досвід вирішення проблем галузей виноградарства та виноробства. На підставі результатів комплексного аналізу виробничо-господарської
діяльності
виноградо-виноробних підприємств Криму виявлено резерви
підвищення
їх економічної ефективності. Розроблено економіко-математичну модель комплексного оцінювання ефективності
діяльності
підприємств виноградо-виробничого підкомплексу АПК з урахуванням погодно-кліматичних умов регіону. Удосконалено методику оцінювання економічної ефективності впровадження інтенсивних систем зрошування виноградників з використанням алгоритму вибору оптимального режиму зрошування з метою одержання високоякісної виноробної продукції. Обгрунтовано напрями удосконалення виробничих процесів та асортиментної політики виноградо-виноробних підприємств, реалізація яких сприяє підвищенню експортного потенціалу промислового виноробства регіону.
-
Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства
Вступ 2
1. Забезпечення високої конкурентоспроможності
підприємства
– невід’ємна частина зростання його економічного потенціалу 4
2. Дослідження конкурентоспроможності
підприємства
за 2 роки 13
2.1 Аналіз конкурентного середовища та факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби 13
2.2 Аналіз економічного розвитку
підприємства
на основі визначення сильних та слабких сторін 17
2.3 Характеристика випуску конкурентоспроможної продукції 22
3. Шляхи
підвищення
конкурентоспроможності
підприємства
25
Висновки та пропозиції 34
Література 36
Додаток 1. Фінансова звітність ВАТ „...” за 2003 рік 38
-
Організація управління підприємством на основі комерційної концесії
Розкрито суть відносин
комерційної
концесії, їх специфіку. Визначено
шляхи
комплексного використання методів і прийомів для оцінки стану концесійного
підприємства
та
підвищення
ефективності його
діяльності
у майбутньому. Проаналізовано особливості
діяльності
великих економічних систем з урахуванням специфіки
комерційної
концесії. Надано аналіз стану, тенденцій та визначено перспективи використання концесій в Україні. Вивчено й узагальнено теорію та практику світового досвіду щодо менеджменту конценсійних підприємств. Обгрунтовано напрями вдосконалення управління відносинами
комерційної
концесії в Україні. Розроблено методику експрес-оцінки фінансової привабливості потенційного
підприємства
-партнера та розраховано числові показники для проведення відповідного аналізу. Створено економіко-математичну модель для визначення оптимального співвідношення ключових фінансових показників і досягнення максимальної ефективності
діяльності
компанії. Розроблено алгоритм пошуку оптимального рішення із використанням вбудованих функцій Microsoft Excel.
-
Механізм регулювання комерційної діяльності авіакомпаній України
Досліджено ефективність
комерційної
діяльності
авіакомпаній України в умовах комерціалізації міжнародних повітряних перевезень за наявності обмежень, встановлених органами державного регулювання з метою забезпечення необхідного рівня безпеки польотів, авіаційної безпеки та екологічної чистоти навколишнього середовища. На основі аналізу тенденцій зміни авіаційних перевезень в Україні за останні роки та нормативно-правового забезпечення
діяльності
авіакомпаній в умовах переходу на ринкові відносини виявлено недосконалість існуючої нормативно-правової бази, обгрунтовано необхідність надання їй рівня міжнародних стандартів. Наведено пропозиції щодо удосконалення нормативно-правової бази та державної підтримки цивільної авіації України на сучасному етапі економічного розвитку. На базі принципів системного аналізу створено концепцію організації
комерційної
діяльності
авіакомпаній в нових економічних умовах, розроблено методичні рекомендації щодо адаптації до вимог ІКАО системи розрахунків основних показників
комерційної
діяльності
авіакомпанії, запропоновано уніфіковану методику визначення тарифів для авіамаршрутів будь-якої складності. Розроблено метод автоматизованого оперативного контролю
комерційної
діяльності
авіакомпанії та удосконалено модель оцінки економічної ефективності її
діяльності
.
-
Оцінка ефективності господарської діяльності підприємства та обґрунтування напрямків її підвищення (перша частина диплому)
РОЗДІЛ 1 3
1.1 Теоретико-методологічні основи аналітичної оцінки ефективності господарської
діяльності
підприємства
3
1.2 Показники оцінки ефективності господарської
діяльності
підприємств 6
1.3 Обгрунтування напрямків
підвищення
ефективності господарської
діяльності
підприємства
30
Література 42
Додаток 1. Резерви
підвищення
прибутку
підприємства
44