На сайте собрана коллекция ссылкок на документы: аналитические статьи, рефераты, книги, ГОСТЫ, авторефераты диссертаций, статистичесткие данные, маркетинговые исследования, бизнес-планы...
Информационная служба
8800.org.ua |
Главная
|
Каталог
|
Рефераты
|
О сайте
|
Поиск
|
Интерактивная справка
|
Популярное
|
Техподдержка
Реклама:
Загрузка...
Каталог рефератов
Создание интернет-магазинов
Загрузка...
Раздел
Научные статьи и авторефераты диссертаций по экономическим наукам
Короткое описание
Управління підприємствами у післяприватизаційний період на матеріалах підприємств сільськогосподарського машинобудування України
Подробное описание
Расширение файла:
zip
Размер документа:
77.4
кб.
Описание:
Досліджено сутнісні характеристики післяприватизаційного
період
у, поглиблено методологічні аспекти державного регулювання та визначено особливості внутрішньогосподарського управління приватизованими
підприємств
ами
. Оцінено розвиток та управління приватизованими
підприємств
ами
сільськогосподарського
машинобудування
. Обгрунтовано організаційно-економічний механізм управління державними корпоративними правами. Висвітлено напрямки удосконалення корпоративного управління
підприємств
ами
. Запропоновано шляхи підвищення ефективності державного та внутрішньогосподарського управління
підприємств
ами
сільськогосподарського
машинобудування
.
Добавлено
2008-10-06 17:21:08
Смотрите также:
Управління підприємствами у післяприватизаційний період на матеріалах підприємств сільськогосподарського машинобудування України
Підвищення результативності діяльності підприємств сільськогосподарського машинобудування на основі маркетингу
Досліджено особливості соціально-економічного розвитку
підприємств
сільськогосподарського
машинобудування
, показано вплив впровадження служби маркетингу на ефективність їх діяльності. Обгрунтовано доцільність застосування принципу відповідальності за реалізацію комплексу функцій маркетингу у процесі організації маркетингової служби
підприємств
а
сільськогосподарського
машинобудування
з метою підвищення результативності його діяльності. Розроблено новий підхід щодо оцінки економічної ефективності служби маркетингу
підприємств
сільськогосподарського
машинобудування
. Удосконалено критерії контролю діяльності працівників служби маркетингу щодо поліпшення показників роботи
підприємств
а. Наведено рекомендації щодо формування взаємовигідних господарських відносин між службою маркетингу та іншими підрозділами й окремими працівниками
підприємств
а. Визначено посадові обов'язки персоналу служби маркетингу. Розроблено теорію впровадження маркетингу на промислових
підприємств
ах, обгрунтовано концептуальні засади щодо використання його можливостей. Уточнено категорійно-понятійний апарат, зокрема визначено зміст понять "функціональна відповідальність" та "функціональний принцип організації". Розроблено механізм раціональної організації та функціонування служби маркетингу
підприємств
сільськогосподарського
машинобудування
.
Формування та реалізація маркетингової політики підприємств сільськогосподарського машинобудування
Розвинуто теоретичні, методичні та практичні засади формування та реалізації маркетингової політики
підприємств
-виробників продукції
сільськогосподарського
машинобудування
, ринок якої характеризується широким діапазоном коливань кон'юнктури. Обгрунтовано доцільність упровадження механізму логістичної підтримки маркетингової політики обслуговування клієнтів на ринку зазначеної продукції, що сприяє одержанню виробниками тривалих конкурентних переваг. Удосконалено методичні положення щодо проведення маркетингового аудиту, а також структуру елементів маркетингової концепції та пріоритетні чинники підвищення конкурентоспроможності
підприємств
на ринку продукції
сільськогосподарського
машинобудування
. Розвинуто концепцію євромаркетингу як стратегію пристосування вітчизняних
підприємств
даного профілю до умов функціонування євроринку. Установлено основні логістичні аспекти підвищення ефективності формування та реалізації маркетингової політики виробників сільськогосподарської техніки.
Механізм інноваційного оновлення підприємств (за матеріалами підприємств сільськогосподарського машинобудування України)
Здійснено теоретико-методичне обгрунтування процесу формування механізму інноваційного оновлення
підприємств
, що діють у режимі інноваційного конвеєра. Досліджено особливості становлення виробничої системи нового покоління та механізму інноваційного оновлення
підприємств
, який враховує формування інтелектуального капіталу в процесі господарської діяльності та використання інтелектуальної власності за умов інноваційного підприємництва. Розглянуто основні етапи процесу перетворення інтелектуальної власності в інноваційний продукт та інноваційну продукцію на
підприємств
ах. Охарактеризовано структуру механізму інноваційного оновлення
підприємств
а. Розглянуто механізм інноваційно-інвестиційного процесу (проектування) впровадження нововведень на
підприємств
і з урахуванням дії екзогенних й ендогенних факторів зростання та гальмування інноваційного розвитку. Розроблено евристичну модель визначення рівня розвитку виробничого, інноваційного й науково-технічного потенціалу. Проаналізовано сучасний стан і визначено основні тенеденції розвитку інноваційних процесів на
підприємств
ах
сільськогосподарського
машинобудування
. Охарактеризовано стан їх патентно-ліцензійного забезпечення й узагальнено міжнародний досвід у сфері інноваційної діяльності
підприємств
. Запропоновано нові підходи й алгоритм визначення результативності механізму інноваційного оновлення
підприємств
, охарактеризовано його конструктивні елементи. Розроблено класифікацію нововведень на інноваційному
підприємств
і.
Управління формуванням прибутку в процесі господарської діяльності підприємств машинобудування
Розроблено методичні та практичні рекомендації щодо розвитку системи управління формуванням прибутку у процесі господарської діяльності
підприємств
машинобудування
. Досліджено теоретичні засади управління формуванням прибутку у цьому процесі. Проаналізовано стан управління формуванням прибутку на
підприємств
ах
машинобудування
. Здійснено оцінку впливу системи управління формуванням прибутку на господарську діяльність
підприємств
а. Удосконалено методи розрахунку параметрів беззбитковості та самоокупності
підприємств
а залежно від
період
у виробництва. Розроблено модель планування прибутку на підставі взаємозв'язку показників ефективності господарської діяльності
підприємств
машинобудування
. Удосконалено систему показників співвідношення доходів і витрат цієї діяльності. Досліджено залежність показника "вклад на покриття товару"
підприємств
машинобудування
від індексу обсягів реалізації та показників ефективності виробництва.
Управління логістичною діяльністю підприємств машинобудування
Розроблено науково-теоретичні засади та практичні рекомендації щодо вдосконалення системи управління логістичною діяльністю
підприємств
машинобудування
. Досліджено теоретичні передумови формування логістичних підходів. Запропоновано теоретичні підходи щодо суті логістичного управління. Проаналізовано фукціонування логістичних систем за кордоном і в Україні. Здійснено застосування методик проведення ABC- і XYZ-аналізу в логістичному управлінні та у системі збуту на прикладі ЗАТ "ЗАЗ" для ефективного управління матеріалами. Удосконалено інформаційно-логістичну систему й обгрунтовано систему логістичних дій на
підприємств
ах
машинобудування
. Розроблено методичні підходи до процесу організації інформаційно-логістичної системи
підприємств
машинобудівного комплексу.
Особливості становлення та розвитку системи управління малими підприємствами України
Досліджено процес становлення та розвитку системи управління малими
підприємств
ами
України
за умов трансформації економічних відносин. Розглянуто науково-методичні підходи щодо удосконалення механізму управління господарською діяльністю малих
підприємств
. Обгрунтовано необхідність застосування особливого стилю управління для їх ефективного функціонування. Виявлено основні фактори впливу на становлення системи управління малими
підприємств
ами
в Україні залежно від сфери їх діяльності. Запропоновано критерії оцінки ефективності управління малими
підприємств
ами
різних форм власності. Розглянуто особливості та основні проблеми використання стратегічного планування вітчизняними малими
підприємств
ами
. Проаналізовано специфіку їх становлення у секторі малого бізнесу. Запропоновано механізм стратегічного розвитку малих
підприємств
з метою підвищення ефективності їх функціонування.
Підвищення ефективності використання та відтворення основних виробничих фондів підприємства (за матеріалами підприємств сільськогосподарського машинобудування України)
Розроблено теоретичні підходи та практичні засади створення механізму підвищення ефективності відтворення та рівня використання основних виробничих фондів (ОФ)
підприємств
а. Розвинуто концепцію циклу відтворення даних фондів. Обгрунтовано класифікаційні ознаки розмежування форм простого та розширеного відтворення. Удосконалено факторну модель впливу рівня використання на результативність господарської діяльності
підприємств
. Визначено тенденції й особливості використання та відтворення ОВФ
підприємств
сільськогоподарського
машинобудування
за умов перехідної економіки. Висвітлено підхід до реструктуризації
підприємств
, що передбачає врахування інтегрального показника відносної важливості бізнес напрямків. Запропоновано концепцію формування економіко-математичної моделі оптимізації заміни неефективного обладнання.
Вдосконалення управління виробничим потенціалом (на прикладі підприємств машинобудування)
Досліджено проблеми відновлення виробничого потенціалу
підприємств
машинобудування
. Обгрунтовано організаційно-економічні механізми управління виробничим потенціалом на основі реструктуризації
підприємств
, реформування організаційної структури управління, удосконалення механізмів державного регулювання розвитку виробничого потенціалу.
Управління вартістю підприємств: теоретичні та практичні аспекти
Обгрунтовано концептуальні засади керування вартістю
підприємств
у
період
первісного нагромадження капіталу та становлення фондового ринку. Запропоновано методичні рекомендації з її оцінки, досліджено узагальнюючі тенденції щодо їх зміни та визначено характер впливу іноземних інвестицій на вартість
підприємств
. Оцінено дієвість державного керування нею в процесі приватизації та у
післяприватизаційний
період
. Обгрунтовано теоретичні аспекти розвитку та практичні напрямки вдосконалення національної моделі корпоративного управління
підприємств
ами
. Запропоновано шляхи підвищення ефективності трансформації
підприємств
у ринковоорієнтовані структури, що відповідають різним формам керування вартістю.
© 2007-2010 vbs.com.ua | Создание сайта - vbs.com.ua