Подробное описание
|
Расширение файла:
zip
Размер документа:
57.6
кб.
Описание:
Проведено теоретичне та практичне дослідження проявів
соціально
ї дезадаптації
дітей
дошкільного
віку
з
затримкою
психічного
розвитку
(ЗПР) в закладах інтернатного типу. Визначено
особливості
взаємодії факторів
соціально
ї дезадаптації, методи та форми їх
корекції
. Запропоновано комплексну діагностику соматичної, афективної, інтелектуальної, мотиваційної та поведінкової сфери у
дітей
з ЗПР у перші шість місяців перебування в новому середовищі. Виявлено основні поведінкові прояви та форми
соціально
ї дезадаптації. Обгрунтовано концептуальні принципи виховної роботи та розроблено корекційну програму, спрямовану на подолання проявів
соціально
ї дезадаптації. Проведено апробацію запропонованої методики педагогічної діяльності у закладах інтернатного типу, використання якої спряє зменшенню рівня затримки
психічного
розвитку
, адаптації
поведінки
, значному зростанню
соціально
-комунікативної активності, а також нормалізації афективної та мотиваційної сфери.
|